کمر درد و طب سوزنی ؛ تسکین درد کمر با سوزن درمانی بخش دوم

طب سوزنی

بخش دوم

دو بررسی مشابه از سال 2013 به عنوان درمان موفق ، طب سوزنی  نشان داد. این موارد مخصوصاً برای درد مزمن کمر بود.

یکی از این مطالعات ابراز قول می کند که طب سوزنی می تواند از بیشتر داروهای درد بهتر باشد. مطالعه دیگر نشان داد که موفقیت بستگی به محدودیت های خاصی در نحوه انجام درمان دارد.

کمر درد و طب سوزنی

آنچه در مورد کمردرد و طب سوزنی باید بدانید

طب سوزنی هنگامی که یک متخصص طب سوزنی و حرفه ای را ملاقات می کنید ، یک روش درمانی و بهبودی است.

از دریافت طب سوزنی از طرف کسی که صلاحیت لازم و یا مجوز آن را ندارد خودداری کنید  یا با شخصی که به او اعتماد دارید صحبت کنید که به دلیل درد کمر ، طب سوزنی را انجام داده است. در مورد پزشکانی که طب سوزنی توصیه می کنند یا به آنها مراجعه می کنید ، از آنها سؤال کنید.

افرادی که طب سوزنی دریافت کرده اند ، گاهی  درد ، کبودی و خونریزی جزئی در محل های سوراخ گزارش می کنند. این مسائل باید ظرف چند روز از بین برود .

اگر باردار باشید ، انواع خاصی از طب سوزنی می توانند  زایمان را تحریک کنند. از قبل در مورد بارداری خود با متخصص طب سوزنی  صحبت کنید.

اگر رقیق کننده خون دریافت کردید یا اختلال خونریزی دارید ، طب سوزنی خطرات سلامتی را به همراه دارد. قبل از درمان حتماً در مورد مسائل و داروهای خود با متخصص طب سوزنی صحبت کنید. خونریزی می تواند در طول درمان اتفاق بیفتد ، هر چند این نادر است.

سوزن ها باید استریل و یکبار مصرف باشند. اما ، حتماً محل های  سوراخ را بعد از هر جلسه تمیز نگه دارید تا از خطر عفونت جلوگیری شود.

طب سوزنی

نحوه انجام طب سوزنی برای درد کمر

اگر می خواهید طب سوزنی را برای رهایی از کمر درد امتحان کنید ، ممکن است ابتدا بخواهید با پزشک عمومی خود صحبت کنید. حتماً در مورد اینکه آیا طب سوزنی برای شما مناسب است یا نه صحبت کنید.

بحث هزینه هم هست

قبل از تعیین وقت ملاقات ، همچنین اطمینان حاصل کنید که با یک  فرد حرفه ای دارای مجوز درمان را انجام می دهید. متخصص طب سوزنی برای اجرای روشهای درمانی ایمن باید دارای آموزش ، مجوز و مهارت مناسب باشد.

با این حال ، بخاطر داشته باشید که درمان طب سوزنی ، درمانی برای کمردرد ایجاد نمی کند. اگرچه گفته می شود که در تسکین موفقیت آمیز است اما به احتمال زیاد به درمان طولانی مدت نیاز خواهید داشت. طب سوزنی معمولا بهترین نتیجه را با گذشت زمان نشان می دهد.

حتی اگر اولین جلسه شما موفقیت آمیز بود ،انتظار هست ملاقات های بیشتری را تعیین کنید. همچنین ، انتظار داشته باشید که درد ممکن است بر گردد. اگر این اتفاق بیفتد ، مجبورید یک سری جلسات دیگر برنامه ریزی کنید.بیشتر افراد تا زمانی که بهبود پیدا کنند ممکن است در یک جلسه هفتگی برنامه ریزی کنند. پس از آن ، آنها شروع به برنامه ریزی جلسات جداگانه می کنند ، مانند هر هفته دیگر ، سپس ماهانه.

 



 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *