مطب زیبایی باغ فیض اشرفی اصفهانی منطقه 5 تهران

زیبایی و کلینیک زیبایی

کلینیک زیبایی باغ فیض جزو مراکز زیبایی غرب تهران با برخورداری از کادری مجرب و متخصص به ارائه کلیه خدمات لازم برای زیبایی و جوانسازی پوست می پردازد و در تلاش است تا با استفاده از تکنولوژی ها و متدهای روز دنیا موفق به جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود شود.

کاشت مو با استفاده از جدیدترین روش ها، تزریق چربی به بخش های مختلف بدن، تزریق ژل و بوتاکس از جمله خدماتی هستند که توسط این کلینیک زیبایی ارائه می شود. از این رو اگر قصد دارید به یکی از بهترین و مطمئن ترین مراکز برای بهره گیری از چنین خدماتی مراجعه کنید ما به شما کلینیک و مرکز زیبایی جوانسازی در باغ فیض را پیشنهاد می کنیم.


دکتر رقیه اسماعیل دکتر پوست مو زیبایی

دکتر رقیه اسماعیل زاده

تماس با ما :

02144097947

آدرس:

مطب اتوبان ستاری شمال بالاتر از مرکز خرید کوروش پلاک 1 طبقه 6 واحد 21

 

پکیج های جوانسازی و پاکسازی پوست
لیزر جوانسازی الکس (2-3 جلسه) + rfجوانسازی (4-5 جلسه)
RF فرکشنال  + میکرودرم یا میکرونیدلینگ ( زیر نظر دکتر دستخوش )
مشاوره و تماس

 


آشنایی با کلینیک زیبایی باغ فیض

امروزه برخلاف گذشته، خانم ها توجه زیادی به سلامت و زیبایی خود می کنند و همواره به دنبال بهترین مرکز برای درمان مشکلات پوستی و از بین بردن چین و چروک ها و به دلیل کلی راهکارهایی برای افزایش زیبایی خود هستند.

کلینیک زیبایی باغ فیض، یک نمونه از بهترین کلینیک های زیبایی می باشد که در کل کشور شناخته شده است.

 

این کلینیک زیبایی با ارائه بهترین خدمات و بکارگیری مواد مرغوب و بی خطر، به شما در داشتن ظاهری زیباتر و جذاب تر کمک خواهد کرد. از این رو اگر قصد دارید که دوباره زیبایی و جوانی سابق خود را به دست آورید می توانید از خدمات ارائه شده در کلینیک زیبایی باغ فیض که در ادامه به معرفی برخی از آنها پرداخته ایم، استفاده کنید.


تزریق چربی، کاشت مو و لیزر تراپی در کلینیک باغ فیض

کلینیک زیبایی باغ فیض با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات و با الگوگیری از به روز ترین متدها، خدمات تزریق چربی و بوتاکس را به منظور جوانسازی پوست شما عزیزان، در بخش های مختلفی از بدن انجام می دهد.

کاشت مو و لیزر تراپی، از دیگر خدمات و فعالیت هایی می باشد که به بهترین نحو ممکن در این کلینیک زیبایی انجام می شود. همانطور که می دانید امروزه با پیشرفت های زیادی که در علم پزشکی به وجود آمده است، روش های متعددی برای تقویت ریشه و درمان ریزش موها به کار گرفته می شود.


لیزر تراپی و لیزر درمانی

روش لیزر تراپی، یکی از بهترین و پیشرفته ترین روش هایی می باشد که در هر کلینیک تخصصی باید عرضه شود. در این روش، لیزر، به وسیله انرژی نور تولید می شود و دستگاه آن هیچگونه اثر گرمایی را به بیمار منتقل نمی کند. از این رو بیمار از آسیب های سوختگی متداولی که در روش های لیزر درمانی وجود دارد در امان خواهد بود.

 

لازم به ذکر است که این کلینیک برای انجام کلیه فعالیت های خود از افراد متخصص در این زمینه استفاده می کند و به شما این تضمین را خواهد داد که هیچگونه اشکالی در نحوه اجرای کلیه فعالیت های این کلینیک وجود ندارد.


 

جوانسازی و پاکسازی پوست در این کلینیک زیبایی

 

همانطور که گفته شد، هدف اصلی این کلینیک جوانسازی و زیبایی پوست می باشد و اطلاعاتی که در چند سال تجربه این کلینیک نشان می دهد، ثابت شده است که بیشتر خانم ها به زیبایی و جوانسازی پوست صورت خود بیش از سایر قسمت های بدن اهمیت می دهند.

از این رو این کلینیک در تلاش است تا با ارائه خدمات دیگری مانند تزریق ژل لب و ژل گونه، تمامی اقدامات لازم برای داشتن پوستی سفت و زیبا را پوشش دهد. برای دیدن تخفیف جوانسازی پوست اینجا کلیک کنید.


سایر خدمات در مرکز زیبایی باغ فیض

هایفوتراپی برای لیفت صورت در باغ فیض

هایفوتراپی برای لیفت صورت بدون جراحی انجام میشود و به ان درمان بسیار ساده برای لیفت صورت میگویند راه های دیگر لیفت صورت یکی جراحی و دیگری لیفت با نخ است که دردسر ها و درد و هزینه ای بیشتر از هایفوتراپی دارند.

به طور مثال لیفت صورت با نخ حدود 7 الی 8 ملیون تومان و جراحی لیفت صورت 30 ملیون تومان هزینه دارد. از مراکز هایفوتراپی تهران بهترین آن اینجاست تا شمارا به خواسته های زیبایی خود برساند.

 

( تخفیف هایفوتراپی در تهران )


تزریق ژل و فیلر در باغ فیض

یکی از برترین مراکز تزریق ژل در تهران را میتوان مرکز زیبایی باغ فیض واقع در بهترین نقطه از جهت دسترسی در تهران دانست. این مرکز دارای کلیه برند های تزریق ژل انگلیسی کره ای المانی و سایر برند های معروف را دارا میباشد. در این مرکز درای تخفیف تزریق ژل با کیفیت را نیز دارد که با تماس با این مرکز به راحتی میتوانید از آن بهره مند شوید.

جهت تماس و مشاوره رایگان زیبایی با شماره

02122963863
و در خارج ساعات کاری با شماره
09123902078

تماس حاصل فرمایید.


تزریق بوتاکس مصپورت و دیسپورت

تزریق بوتاکس در تهران ; برای تزریق بوتاکس دیگر نگران هزینه نباشید تخفیف فوق العاده برای تزریق بوتاکس یعنی 350 هزار توامن بوتاکس ایرانی برای شما موجود میباشد

دریافت تخفیف تزریق بوتاکس در تهران



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *