کشیدن پوست صورت

کشیدن پوست صورت

کشیدن پوست صورت شامل روش های جوانسازی پوست و درمان افتادگی آن است. با افزایش سن ،چاق لاغر شدن و محیطی که در آن زندگی می کنیم باعث تغییرات در پوست می شود که معمولا این تغییرات منفی و بد هستند. لک خال بیشتر می شود افتادگی پلک و چروک اطراف چشم نیز بیشتر می شود.

درمان پوست گردن

روش های جوانسازی پوست صورت

1⃣  لیفت چشم با پلکسر :

یکی از روش های کشیدن پوست صورت مخصوصا در ناحیه اطراف چشم لیفت چشم با پلکسر است ، در واقع همان عمل بلفاروپلاستی است اما غیر تهاجمی که برای رفع افتادگی و پیری پلک انجام می‌شود.در این روش هیچ نوع برشی وجود ندارد و نیازی به بخیه نیست.

کشیدن پوست صورت

در طی این عمل، دکتر متخصص با استفاده از دستگاه پلکسر، پوست ناحیه مورد نظر  اطراف چشم را لیفت می کند(پوست اظافه دور چشم برداشته میشود ) . این عمل بدون زخم و سریع انجام میشود و نیازی به بیهوشی نیست . همچنین می‌توان آثار زخم، خال و زگیل را از روی پوست حذف کرده. 

پوست گردن و کلینیک42

2⃣  میکرونیدلینگ و جوانسازی پوست:

جوانسازی آرزو و خواست هر فردی می باشد که یکی از جدیدترین و مورد پسند ترین روش های جوانسازی روش میکرونیدلینگ می باشد. در این روش جوانسازی با استفاده از سوزن های ریز فلزی در پوست صورت سوراخ های بسیار ریزی ایجاد می شود که از این روش جوش های صورت، ترک خوردگی ها و چاقی و غیره را از بین می برد. این روش با داشتن مزیت های بسیار توانسته است جایگزین روش لیزر جهت جوانسازی باشد.

کشیدن پوست صورت

کاربرد میکرونیدلینگ و جوانسازی پوست در زمینه های بسیار مختلف از جمله درمان جوش و آکنه، جوان سازی و رفع چین و چروک، استرچ مارک یا ترک های ناشی از بلوف و چاقی، درمان ریزش مو، رفع تیرگی و لکه های پوست و درمان سوختگی می باشد.

کشیدن پوست صورت

درمان جای جوش با سابسیژن

3⃣  درمان چین و چروک با RF  

در حال حاضر روش های متعددی برای درمان چین و چروک و جوانسازی پوست پیشنهاد می شود. در رادیوفرکانسی (Radiofrequency [RF]) به عنوان نوعی درم ابریژن که از طریق ایجاد حرارت در درم سبب نتیجه دلخواه می شود حرارت مناسب به بافت‌های پیوندی عمیق درم می رسد در حالی که این حرارت در اپیدرم پراکنده و کم بوده و امکان ترمیم سریع اپیدرم وجود دارد.

در انواع پیشرفته، جریان متناوب گرما به درم می رسد و در حال حاضر، سیستم های متعددی طراحی شده و برای کاربرد پزشکی در دسترس است.

بهترین کلینیک ها برای میکرودرم پاکسازی و کشیدن پوست در تهران کلیک


مشاوره رایگان درباره کشیدن و لیفت پوست صورت

بدون دغدغه با کلینیک24 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *