کرم ضد لک میکرودرم چه کاربرد هایی دارد؟

کرم ضد لک میکرودرم

این مطلب درباره همه ابعاد کرم ضد لک میکرودرم صحبت خواهد شد .  پوست یکی از بیرونی ترین اجزا بدن می باشد که تحت تاثیر عوامل مختلف و همچنین زیادی قرار می گیرد که ممکن است به سلامت و زیبایی آن صدمه وارد کند.

 

از عوامل تاثیر گذار در سلامت پوست می توان به آب و هوا، آفتاب و نور خورشید، تغییرات هورمونی، سوختگی، زخم، جوش و آکنه، انواع بیماری های پوستی مانند اگزما، ملاسما و یا همان لکه های ایجاد شده در دوران بارداری، ضایعات گوشتی به جا مانده روی پوست بر اثر عوامل مختلف و … اشاره کرد. پوست در زیبایی هر فرد بسیار تاثیر می گذارد.

تاثیر کرم ضد لک میکرودرم
میکرودرم و کرم ضد لک

روش های مختلف از بین بردن لک

روش های مختلفی برای شادابی پوست و رفع مشکلات پوستی وجود دارد که می توان به استفاده از سایر کرم هاا و پماد های ترمیم کننده، روش میکرودرم، روش مزوتراپی و … اشاره کرد که هر کدام از روش های نامبرده و همچنین کرم های مصرفی ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی دارند.

 

ناگفته نماند که میزان و یا درصد موثر بودن آن ها در رفع مشکلات پوستی نیز با هم متفاوت می باشند. یکی از روش هایی که امروزه از آن به شدت استفاده می شود و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد، روش میکرودرم می باشد.

روش میکرودرم و لایه برداری با کرم

میکرودرم ابریژن

میکرودرم روشی است مکانیکی که باعث لایه برداری پوست می شود. در حقیقت میکرودرم روشی است که با لایه برداری به جوانسازی پوست کمک می کند و همچنین به رفع مشکلات پوستی می پردازد.

 

در این روش تنها از دستگاههای کاملا پیشرفته و مدرن استفاده می شود که مکانیسم منحصر به فردی دارند، به همین دلیل به روش مکانیکی معروف می باشد.

 

بعد از انجام میکرودرم، استفاده از کرم ضد لک میکرودرم بسیار توصیه می شود. زیرا بعد از انجام این روش، لایه های مرده موجود در سطح پوست از بین می روند که باعث کمرنگ تر شدن لک های موجود در سطح پوست به ویژه لک های ناشی از حاملگی و بارداری می شود.

 

بنابراین استفاده از کرم ضد لک میکرودرم بعد از انجام میکرودرم به خوبی در بافت پوست نفوذ می کند و تاثیر مثبت لایه برداری میکرودرم را افزایش می دهد. عموما عمل لایه برداری مکانیکی توسط متخصصین صورت می گیرد. ناگفته نماند که مدت لایه برداری بین 15 الی 20 دقیقه می باشد که مدت زمان دقیق آن توسط متخصص مربوطه تعیین می شود.

 

میکرودرم پوست

کرم ضد لک میکرودرم چیست ؟

میکرودرم ابریژن

کرم ضد لک میکرودرم نوعی کرم می باشد که با کاهش سطح ملانین موجود در سطح پوست به روشن کنندگی پوست کمک می کند، همچنین لک های موجود روی پوست که بر اثر آکنه، جوش، سوختگی، نور خورشید، زخم، بارداری و … ایجاد شده است را از بین می برد.

Dermabrasion

ناگفته نماند که کرم میکرودرم بهتر است بعد از  مکانیکی مورد استفاده قرار گیرد. مهمترین خاصیت و یا فایده کرم نامبرده، لایه برداری پوست می باشد که با حداقل عوارض همراه می باشد.

میکرودرم ابریژن

کرم ضد لک میکرودرم باعث ایجاد حساسیت و آلرژی نمی شود، مشکلات پوستی را تشدید نخواهد کرد، باعث قرمز شدن پوست، خارش آن، پوسته پوسته شدن پوست و … نمی شود.

 

از مواد موجود در ترکیب این نوع کرم می توان به هیدروکینون، رتینول، سیکلو متیکون، کراس پلیمر، سدیم متابی سولفیت، دایمتیکون، کراس پلیمر، اکریلات کوپلیمر، انواع ویتامین ها مانند ویتامین A، ویتامین E، ویتامین D و …، اسید های آمینه، اسید های چرب و … اشاره کرد که هر کدام در پاکسازی و جوان سازی پوست نقش منحصر به فردی ایفا می کنند.

همین طور درباره میکرونیدلینگ بیشتر بدانید

میکرونیدلینگ چیست کلیک

کرم ضد لک میکرودرم

کرم ضد لک میکرودرم چه کاربرد هایی دارد؟

 

  1. یکی از کاربرد های این نوع کرم، استفاده از آن بعد از عمل میکرودرم مکانیکی می باشد.
  2. پاکسازی عمیق پوست
  3. بازسازی بافت پوست از دیگر کاربرد های آن می باشد.
  4. استفاده از کرم ضد لک میکرودرم باعث تحریک کلاژن پوست می شود.
  5. رفع فرورفتگی های ناشی از جوش و آکنه
  6. درمان سوختگی های ناشی از نور خورشید، آتش و … از کاربرد های دیگر این کرم می باشد.
  7. درمان لکه های ناشی از بارداری
  8. روشن شدن پوست های تیره
  9. از مهم ترین و موثرترین کاربرد کرم نامبرده، درمان تیرگی دور چشم و درمان پف دور چشم می باشد.
  10. از دیگر کاربرد های کرم ضد لک میکرودرم می توان به درمان منافذ باز پوست اشاره کرد
  11. همچنین سفت کنندگی پوست از دیگر کاربرد ها و یا مزایا آن می باشد.
  12. افزایش خاصیت کشسانی پوست

با شما بودیم با مطلب کرم ضد لک میکرودرم شما میتوانید برای مشاوره با بهترین مراکز میکرودرم در تهران با صفحه اصلی و تماس با ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *