کربوکسی تراپی دور چشم چیست ؟

کربوکسی تراپی

یکی از روش هایی که به وسیله عناصر طبیعی برای رفع تیرگی و کبودی دور چشم به کار می رود کربوکسی تراپی دور چشم است. در این روش از گاز دی اکسید کربن کمک می گیرند. این گاز غیر سمی برای تحریک خون رسانی و جذب اکسیژن به کار گرفته می شود و برای بدن ضرر ندارد چون به طور طبیعی در بدن تولید می شود و از طریق ریه ها دفع می گردد. 

آنچه باید در مورد کربوکسی تراپی دور چشم بدانید

کربوکسی تراپی یا درمان با گاز کربن دی اکسید یکی از روش هایی است که نسبت به عمل های جراحی عوارض کمتری دارد.

امروزه برای جوانسازی و به تاخیر انداختن علائم پیری در صورت روش های مختلفی به کار گرفته می شود ولی آنچه اهمیت دارد این است که بدانیم کدام روش برایمان به صرفه تر است و هزینه جانی و مالی کمتری دارد.

در تزریق گاز دی اکسید کربن به زیر پوست هموگلوبین به آن می چسبد و اکسیژن را رها می کند. دلیل آن تمایل هموگلوبین به گاز دی اکسید کربن است.

بهترین مراکز کربوکسی تراپی در تهران کلیک کنید


👈تیرگی دور چشم و درمان آن👉


قبل و بعد از کربوکسی تراپی

در نتیجه تراکم اکسیژن  و عمل خون رسانی زیاد می شود همچنین ورود گاز با فشار به ناحیه چربی باعث فعالیت هایی در بافت می شود که در نتیجه آن چربی محل تجزیه شده، جریان خون افزایش می یابد.  در کربوکسی تراپی دور چشم آزاد شدن اکسیژن به کلاژن سازی و جوان شدن پوست و لیفت آن کمک بسیاری می کند.


🔸🔸لیفت چشم با پلکسر چیست؟🔸🔸


کربوکسی تراپی

نحوه درمان چگونه است؟

این درمان به صورت سرپایی و در زمان کمتری انجام می گیرد. روش های دیگری که به عنوان جایگزین این روش درمانی می تواند موثر واقع گردد مزوتراپی است که با تزریق ویتامین ها، آنزیم ها و هورمون ها به پوست به جوانسازی آن کمک می کند. در این روش نیز تزریق از طریق پوست انجام می شود و به جای اینکه مواد به صورت خوراکی مصرف شود به طور مستقیم وارد پوست می شود.

درمان های دیگر شامل درمان های خانگی می باشد که با استفاده از ماسک های طبیعی یا کارخانه ای و کرم های دور چشم انجام می پذیرد که کم هزینه تر است ولی مدت زمان طولانی زمان می برد تا به نتایج دلخواه برسد. 

👈درمان خال چشم👉



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *