لاغری موضعی با کرایولیپولیز شرق تهران

لاغری موضعی با کرایو

کرایولیپولیز شرق تهرانکلینیک کرایو در شرق تهران با شما هستیم با یکی دیگر از مقاله های معرفی پزشک در کلینیک 42 . لاغری موضعی با کرایولیپولیز از جمله روش های مناسب و بی ضرر جهت لاغری می باشد.

کرایولیپولیز در شرق تهران آشنایی با کلینیک کرایو

در روش لاغری موضعی با کرایولیپولیز سلول های چربی منجمد شده و به مرور از بدن دفع می شود. از روش کرایولیپولیز می توان برای قسمت شکم، داخل ران، سر معده، بازو و … استفاده کرد. عوارض کرایولیپولیز موقتی می باشد که از آن جمله می شود به التهاب، تورم و … اشاره نمود.

 

از بهترین مراکز کرایو در شرق تهران مطب دکتر سارا بهروان واقع در میرداماد کلینیک ایوا می باشد.

 

 

لاغری موضعی با کرایولیپولیز در شرق تهران

دکتر سارا بهروان با سالها سابقه در زمینه خدمات لاغری موضعی از جمله لاغری با دستگاه کرایولیپولیز آماده انجام خدمات لاغری به کلیه عزیزانی میباشند که میخواهند بدون جراحی های سخت به تناسب اندام واقعی دست پیدا کنند.

 

دکتر سارا بهروان کلینیک زیبایی میرداماد
دکتر سارا بهروان پوست مو زیبایی لاغری

02126714051

دکتر سارا بهروان | پوست, مو , زیبایی , لیزر , لاغری کلیک

کرایولیپولیز کلینیک کرایو شرق تهران

یکی از عوارض زندگی صنعتی افزایش وزن و چاقی موضعی می باشد. از بین بردن چاقی موضعی و لاغری از دغدغه های افراد به ویژه خانم ها محسوب می شود. برای کاهش وزن و لاغری موضعی علاوه بر ورزش و رعایت رژیم غذایی از تجهیزات مدرن نیز می توان بهره برد. از جمله دستگاه های لاغر کننده موضعی دستگاه کرایولیپولیز است که با سیستم انجماد کار می کند.

 

نحوه لاغری موضعی با کرایو در شرق تهران

کرایولیپولیز لاغری موضعی با کرایو

 

در روش کرایولیپولیز جهت لاغری موضعی از روش انجماد سلول های چربی استفاده می شود.

در این روش پس از شناسایی سلول های چربی این سلول ها در اثر انجماد شکسته شده و به مرور از بدن دفع می گردد.

با کرایولیپولیز بدون آسیب زدن به پوست، بافت و دیگر سلول های بدن، سلول های چربی دچار مرگ آپوپتیک شده و در طی یک تا 4 ماه از بدن دفع می شود. از مزایای لاغری موضعی با کرایو می توان به عدم آسیب به بافت بدن، بهبود کیفیت پوست، عدم نیاز به بستری شدن و غیر تهاجمی بودن این روش اشاره کرد.

 

 

لاغری موضعی با کرایو برای کدام قسمت های بدن مناسب است؟

 

کرایولیپولیز سوالات شما

لاغری موضعی با کرایولیپولیز برای قسمت های مختلف بدن موثر می باشد که از آن میان می شود به باسن و زیر باسن، داخل ران و بازو ها اشاره نمود. همچنین با کمک روش کرایولیپولیز رفع چربی موضعی پهلو، شکم، سر معده و نیز اطراف و زیر سوتین امکان پذیر می باشد.

تصویر دو

مراقبت های قبل و بعد از لاغری موضعی با کرایو

لاغری موضعی با کرایو

انجام هر گونه درمان جهت لاغری به ویژه لاغری موضعی نیاز به مراقبت های قبل و بعد عمل دارد. از مراقبت های قبل از عمل مشورت با پزشک، عدم مصرف دارو های ضد التهاب، ایجاد آرامش ذهنی و … می باشد. پس از لاغری موضعی با کرایو باید از کمپرس یخ برای کاهش تورم در محل درمان و نیز دارو های مسکن استفاده نمود.

 

آیا بعد از کرایو چاق شدن برگشت پذیر است

 

یکی از دغدغه های افراد جهت کرایو میزان احتمال بازگشت چاقی می باشد. با روش کرایولیپولیز می توان سلول های چربی تجمع کرده در بدن را تا حد زیادی کاهش داد ولی این روشی دائمی کاهش چربی محسوب نمی شود. نکته مهم پس از لاغری موضعی با کرایو رعایت رژیم غذایی و ورزش منظم و روزانه می باشد.

 

هر جلسه کرایولیپولیز چند سایز کم می کنیم

 

تاثیر گذاری لاغری موضعی با کرایولیپولیز معمولا بین یک تا 4 ماه به طول می انجامد. البته نتیجه درمان که لاغری می باشد بین 4 تا 6 هفته قابل مشاهده است که تغییر سایز را نیز به دنبال دارد. با این حال کرایولیپولیز منجر به لاغری موضعی می گردد و هدف اصلی آن تغییر سایز نیست.

 

آیا کرایولیپولیز عوارض دارد

 

عوارض جانبی کرایولیپولیزر جزئی بوده و در مدت کوتاهی رفع می شود. از جمله این عوارض می توان به قرمزی و کبودی محل عمل اشاره کرد. اما ممکن است در عملکرد اعصاب حسی تغییرات کوتاه مدتی ایجاد شود. از عوارض نادر لاغری موضعی با کرایو افزایش چربی اضافی در محل درمان و سوختگی های انجمادی درجه یک و درجه دو می باشد. علائمی مانند عرق کردن، سرگیجه و خستگی، درد خفیف و تورم منطقه مورد درمان از دیگر عوارض کرایولیپولیز شناخته می شود.

 

بهترین مرکز کرایو شرق تهران کجاست؟

 

یکی از دغدغه های افراد جهت لاغری موضعی کسب اطلاع در مورد بهترین مراکز لاغری موضعی با کرایو در شرق تهران می باشد. در حال حاضر در شرق تهران بهترین مراکز کرایو مشغول فعالیت هستند که از آن میان می توان به کلینیک دکتر سارا بهروان در میرداماد اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *