پی آر پی برای زانو و مفصل

پی آر پی برای زانو و مفاصل

بیماری های زانو و مفصل همیشه یکی از سخت ترین بیماری ها بوده است که برخی از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند. روش پی آر پی یکی از روش های درمانی برای این دسته از بیماران است. در پی آر پی برای زانو و مفصل، بیمار پس از مدتی مجددا سلامتی خود را به دست می آورد. این روش نسبت به روش های دیگر جراحی و فیزیوتراپی بسیار موفق تر است.درباره prp بیشتر بدانید.

پی آر پی برای زانو و مفصل

پی آر پی برای زانو و مفصل

پی آر پی یک روش درمانی است که به معنی سرم غنی پلاکت شده است. این روش درمانی، روشی جدید نیست و حدود 20 سال است که در درمان بسیاری از بیماری های مفصلی استفاده می شود. روش پی آر پی برای درمان دردهای مفصل ورزشکاران یکی از روش های بسیار موثر است.

پی آر پی برای زانو و مفصل

پی آر پی همان تزریق پلاسمای خون است که پلاکت های موجود در آن حدود 5 الی 10 برابر بیشتر از حالت عادی است. این پلاکت ها دارای پروتئین هایی هستند که این پروتئین ها حاوی فاکتورهای رشد هستند و همین امر باعث تسریع بهبود آسیب دیدگی استخوان ها و مفاصل می شود.

در پی آر پی برای زانو و مفصل حدود 8 درصد از بیمارانی که کار تزریق پی آر پی را انجام می دهند، بهبود پیدا می کنند برای تزریق پی آر پی برای زانو و مفصل، باید دو الی سه تزریق با فاصله  هر دو هفته یکبار انجام شود که در این روش دردها و مشکلات مفصلی در بیمار کاهش می یابد. روش پی آر پی برای مفاصل روشی دائمی است و اثر اثر آن نیز از بین نمی رود. حدود 3 الی 4 روز پس از تزریق، بیمار اثر تزریق را می تواند کاملا حس کند.

پی آر پی برای زانو و مفصل

👈prp چگونه روی پوست و مو تاثیر میگذارد👉


چه کسانی نمی توانند از روش پی آر پی برای درمان زانو و مفصل استفاده کنند؟

با وجود تمام مزایایی که این روش دارد، اما برخی از افراد نمی توانند از این روش استفاده کنند که این افراد دارای شرایط ذیل هستند:

  • افراد دارای هرگونه اختلالات پلاکتی یا انعقادی
  • افراد دارای کم خونی از نوع شدید
  • خانم های باردار
  • وجود عفونت در قسمتی که می خواهید تزریق پی آر پی در آن انجام شود.
  • افراد دارای اختلالات در سیستم ایمنی بدن

پی آر پی برای زانو و مفصل

👈👈رفع گودی زیر چشم با پی ار پی👉👉

مزایای روش پی آر پی

مزیت پی آر پی برای زانو و مفصل، بدون شک برای همه ثابت شده است و افراد بسیاری از این روش برای درمان خود استفاده می کنند. مزایای این روش عبارتند از:

  • ✅ روش پی آر پی زانو و مفصل یکی از روش های بسیار موفق در درمان این دسته از بیماری ها است که هر روزه استفاده از ان در حال افزایش است. اثر بخشی این روش در ترمیم آسیب ها و بافت های زانو مفصل بسیار عالی و اثبات شده است.
  • ✅ با استفاده از روش پی آر پی دیگر نیازی به انجام عمل های جراحی سنگین و مراقبت های پس از عمل نمی باشد.
  • ✅ این روش، روشی کم تهاجم است و کمترین خطرات را دارد زیرا در یان روش از سلول های بیولوژیک بدن خود شخص برای درمانش استفاده می شود. بنابراین بدن کمترین آلرژی و حساسیت را از خود نشان می دهد.
  • ✅ بهبود در این روش بسیار سریع تر از سایر روش های درمانی است.

 



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *