متخصص پوست مو در قلهک

متخصص پوست مو در قلهک که در اصطلاح پزشکی با عنوان درماتولوژیست شناخته می شود، وظایف مختلفی را در زیرشاخه های درمانی و زیبایی به انجام می رساند که آشنایی با آن ها برای عموم افراد الزامی خواهد بود.

 

برای آشنایی بیشتر با متخصص پوست مو در قلهک روی لینک زیر کلیک کنید:

 

تماس با ما 

گالری 

گالری ویدیویی

وظایف متخصص پوست مو

 

 

همانطور که می دانید، پوست از بزرگ ترین اندام بدن انسان ها است که تاثیر چشمگیری در سلامتی و ایمنی بدن دارد. از آنجایی که پوست، نخستین عضوی است که در معرض باکتری ها و ویروس ها قرار می گیرد، لازم است تا به طور مداوم توسط متخصص پوست مو در قلهک معاینه گردد. اصلی ترین وظیفه متخصصان پوست، تشخیص بیماری های مرتبط با پوست، مو و ناخن و در نهایت درمان آن ها می باشد.

یک پزشک متخصص که در زیر شاخه پوست و مو فعالیت می کند، باید بتواند مشکلات غشاء مخاطی بینی و همچنین آسیب بافت های اطراف دهان، بینی و پلک ها را نیز تشخیص دهد. به طور کلی باید بدانید که متخصصین پوست و مو دو نوع خدمات درمانی و زیبایی را به بیماران و مراجعه کنندگان خود ارائه می دهند که در ادامه به شرح دقیق آنها می پردازیم.

 

خدمات درمانی متخصص پوست مو در قلهک

 

 

پزشک متخصص پوست مو در قلهک می تواند حدود سه هزار بیماری مرتبط با پوست و مو را تشخیص داده و سپس با توجه به شرایط محیطی و همچنین وضعیت بدنی شخص بیمار، بهترین درمان را ارائه دهد. بسیاری از بیماری های پوستی نظیر آکنه ها و لک ها، تنوع بالایی دارند و درمان آن ها زمانی آغاز می شود که متخصص پوست و مو بتواند نوع آن ها را تشخیص دهد. اغلب برای درمان این دو نوع مشکل رایج پوستی، درمان هایی نظیر روتین پوستی و همچنین مزونیدلینگ توصیه می شود.

 

یکی از بیماری های رایج پوستی را می توان پسوریازیس دانست که یک بیماری ژنتیکی می باشد و با روش های دقیق و مخصوصی درمان خواهد شد. علاوه بر مشکلات و بیماری های پوستی، یک پزشک متخصص باید بتواند عوامل ریزش مو، ریزش سکه ای، طاسی، خشکی مو و … را نیز تشخیص دهد و درمانی را متناسب با آن ها به کار گیرد. درمان سرطان پوست و درماتیت نیز در کودکان و بزرگسالان، از دیگر وظایف یک پزشک متخصص پوست و مو می باشد.

 

خدمات زیبایی متخصص پوست مو قلهک

 

امروزه با توجه به اهمیت بسیار زیادی که خانم ها و حتی آقایان برای زیبایی خود قائل هستند، وظیفه جدیدی به وظایف متخصص پوست مو در قلهک اضافه شده است که به خدمات زیبایی و جوانسازی اختصاص می یابد. خدمات زیبایی زیر شاخه های مختلفی را در بر می گیرد و همچنین می توان عنوان کرد که درمان برخی از مشکلات پوستی و مویی، جنبه زیبایی نیز دارند. برداشتن خال در صورت و یا قسمت های مختلف بدن و یا برداشتن میخچه های دردناک از دیگر وظایف یک متخصص پوست و مو می باشد.

 

در حال حاضر پزشکان، فرایند ها و خدمات زیبایی را در کلینیک تخصصی پوست و مو در قلهک به مراجعه کنندگان ارائه می دهند که محبوب ترین این خدمات را می توان بوتاکس پیشانی، تزریق فیلر به منظور رفع گودی اطراف چشم ها، تزریق ژل جهت حجم دهی به بخش هایی از صورت، زاویه سازی و اصلاح فرم صورت، لیفت، مزوژل جالپرو، لیزر، اسکراب و لایه برداری پوستی و … دانست که هم آقایان و هم خانم ها می توانند این روش های جوانسازی را پس از معاینه و تشخیص پزشک مربوطه، انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *