پلاسما جت در سهروردی مرکز زیبایی سابرینا

کلینیک42 ; امروز درباره مرکز زیبایی پلاسماجت در سهروردی صحبت خواهیم کرد یکی از روش های جدید لیفت در نواحی مختلف پوست صورت پلاسما جت می باشد. در این روش از یک دستگاه الکتریسیته و پلاسما برای کاهش روزنه های موجود در پوست استفاده می کنند.

سابرینا کلینیک پوست مو زیبایی سابرینا هروی

کلینیک پوست مو زیبایی سابرینا

تماس با کلینیک سابرینا واقع در هروی منطقه 4 تهران با شماره

02122322070

و در خارج ساعات کاری با شماره

09016112324

هروی ،میدان ملت ،میدان بهشتی

وبسایت اصلی سابرینا کلینیک

sabrinaclinic.com

وجود روزنه های زیاد در پوست صورت سبب ایجاد افتادگی در پوست صورت می شود. بنابراین کاهش روزنه ها سبب ایجاد قوام در پوست صورت و کاهش افتادگی در آن می شود.

پلاسما جت میتواند تاثیر مثبتی روی

خدمات زیبایی پلاسما جت در سهروردی 

یکی از کاربردهای بسیار مهم این روش، استفاده از آن برای رفع افتادگی پلک می باشد. افتادگی پلک در برخی افراد بسیار آزار دهنده و تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی صورت دارد. یکی از مزیت های اصلی استفاده از روش پلاسما جت برای لیفت صورت، تهاجمی نبودن و نبود عوارض روش های تهاجمی می باشد.

با توجه به این این روش زیبایی به صورت موضعی انجام می شود، هیچ آسیبی در آن به لایه های عمقی صورت وارد نشده  و در نتیجه عوارض روش های تهاجمی در آن وجود ندارد. البته نکته اصلی در انجام درست این روش بهره مندی از مزایای آن انجام آن در مراکز معتبر می باشد. با توجه به اینکه در این روش از دستگاه الکتریسیته برای سوزاندن روزنه های پوستی استفاده، انجام آن توسط پزشک متخصص از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

راه های جایگزین برای پلاسما جت

برای اینکه بدانید راه های جایگزین و دائمی از بین بردن مشکلات پوست با پلاسما جت چه چیزی میباشد به مقاله های پایین مراجعه کنید.

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی چیست ؟

جراح خوب برای جراحی بینی گوشتی در تهران

در مرکز زیبایی در سهروردی روش پلاسما جت توسط پزشک متخصص انجام می شود. بنابراین عوارض ایجاد شده بسیار اندک و موقتی می باشد. در این مرکز از این روش زیبایی به صورت موثری برای لیفت پلک و بینی استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *