دکتر جراح برای پروتز گونه در تهران

بهترین دکتر برای پروتز گونهدر تهران ; گونه ها یکی از عوامل مهم در زیبایی صورت هستند. معمولا چهره های زیبا و جذاب گونه های برجسته ای را دارند. به همین منظور اغلب افراد خصوصا خانم ها تمایل زیادی به پروتز گونه دارند. سوالات رایج درباره پروتز گونه  : بهترین روش عمل پروتز گونه چیست؟ مدت زمان بهبودی پروتز گونه چقدر است؟ هزینه حدودی عمل پروتز گونه چه میزان می باشد؟

نام جراح شماره تماس گالری عکس
1 – دکتر صوفی زاده 021-882-05-845 کلیک
2 دکتر امید ابراهیمی 021-888-76-200 کلیک
3- دکتر کمال هادی 0912-896-90-60 کلیک

عکس قبل و بعد پروتز گونه

پروتز گونه چیست؟

روشی دائمی که برای برجسته سازی گونه ها انجام می گیرد پروتز نام دارد. معمولا پروتز ها برخلاف ژل، چربی و سایر فیلتر ها از جنس سیلیکون نرم بوده که به طور دائم در چهره فرد باقی می ماند. روش عمل پروتز گونه به این صورت بوده که جراحان از داخل دهان، دقیقا قسمت بالای دندان نیش برشی را به فاصله ی دو سانتیمتر میان لثه و قسمت لپ ایجاد می کنند سپس بر روی استخوان های  گونه جراحی انجام می شود.


بهترین دکتر برای پروتز گونه در تهران

جهت مشاوره بیشتر با کلینیک بهشت تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما


سایر پروتز ها برای زیبایی:

سوالات رایج درباره پروتز گونه

هزینه پروتز لب و زمان بهبود

مزایا و معایب پروتز چانه

مراقبت‌های پس از پروتز لب


عمل پروتز گونه

سوال : ایا گونه  من به پروتز نیاز دارد ؟

بستگی به خود شما دارد اما دکتر به شما مشورت لازم را میدهد تا به نیاز یا عدم نیاز پروتز پی ببرید.

ایا پروتز دائمی است ؟

بله

ایا پروتز در داخل پوست جابجا میشود ؟

خیر در صورت انجام پروتز به دست افراد ناوارد این اتفاق ممکن است ولی نه در حد زیاد.


محاسن پروتز گونه

  • دائمی
  • زیبایی و قرینگی صورت

معایب

  • هزینه بیشتر نسبت به ژل

چه اقداماتی باید بعد از عمل پروتز انجام دهم؟

  • ورم ناحیه عمل پروتز حدود 14 الی 15 روز است
  • بعد از 14 روز کبود هستید
  • کمپرس آب سرد 20 دقیقه هر روز سه بار تا 14 روز بعد
  • تا 14 روز ارایش نکنید
  • روی پرتز فاشر نیاورید و مواظب باشید موقع خواب صاف بخوابید و روی پروتز فشاری وارد نشود

 

 


سوالات رایج درباره پروتز گونه

کلیک


مدت زمان بهبودی عمل پروتز در گونه

 

به دلیل اینکه جراحی پروتز با بیهوشی عمومی انجام می گیرد. تمامی عوارضی که ممکن است در یک بیهوشی عمومی رخ دهد در مورد جراحی پروتز شاید برای فرد اتفاق افتد. تهوع،بی اشتهایی، از کار افتادگی و ریزش مو از عوارض شایع بیهوشی به حساب می آید. البته لازم است بدانید چون پروتز یک عامل خارجی می باشد لذا ممکن است در فرد ایجاد عفونت کند پس بنابراین می بایست فرد آنتی بیوتیک را به مدت ده روز مصرف کند.

در این زمان بهتر است فرد از خندیدن و آدامس جویدن اجتناب کند همچنین با مسواک نرم و سرم نمکی دهان را به طور مداوم شستشو دهد. زمان بهبودی عمل پروتز گونه در افراد متفاوت است و بستگی به واکنش بدن نسبت به پروتز دارد  اما در اغلب افراد طی مدت ۶ تا ۹ ماه طول کشیده تا بدن پروتز را قبول کرده و چهره حالت طبیعی را به خود بگیرد.

👈مزایا و معایب پروتز چانه👉


4⃣ مناسب ترین سن برای جراحی پروتز گونه

 

معمولا بهترین زمان برای انجام جراحی پروتز سن۲۰ تا  ۴۵سالگی می باشد اما امروزه کلینیک های زیبایی مراجعه کنندگانی دارند که کمتر از ۲۰ سال سن داشته و حتی دبیرستانی هستند و از جمله طرفداران پروتز گونه به حساب می آیند.

اگر چه جراحی های زیبایی در هر سنی مانعی ندارد و هر شخصی این اجازه را داشته تا در سنینی کمتر از ۲۰ سال جراحی های زیبایی از جمله جراحی پروتز در گونه را انجام دهند. اما جالب است بدانید که چهره تا قبل از بیست سالگی حالتی لاغر و ناپخته داشته و وضعیت ثابتی ندارد لذا از سن بیست سالگی به بعد چهره به بلوغ رسیده و زمینه ی جراحی های زیبایی بیشتر مهیا می باشد.


5⃣ هزینه حدودی جراحی پروتز گونه در تهران

 

جراحی پروتز در گونه بر خلاف تزریق ژل و چربی در گونه به عمل جراحی و مراقبت های ویژه نیاز داشته که این کار می تواند زحمت و هزینه ی کاربردی پزشک جراح را بالا ببرد از این رو فرد برای انجام جراحی پروتز در گونه می بایست هزینه ای چند برابر تزریق ژل و چربی به پزشک و کلینیک زیبایی پرداخت نماید به فرض مثال در سال های اخیر تزریق ژل و چربی در زیر گونه ها چیزی حدود به دو میلیون تومان بوده است در صورتی که جراحی پروتز در گونه هزینه ای نزدیک به ۶ میلیون را در بر خواهد گرفت.

در این مطلب به سوالات رایج درباره پروتز گونه جواب دادیم.امیدواریم مطلب مفید و مورد استفاده شما قرار گیرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *