همه چیز درباره کاشت ابرو

همه چیز درباره کاشت ابرو

همه چیز درباره کاشت ابرو

همه چیز درباره کاشت ابرو : به طور سنتی برای درمان و رفع مشکل ابروهای نازک یا ابروهای کم پشت، بیشتر افراد سراغ محصولات آرایشی برای به اصطلاح پر کردن ابرو می روند.اما روش های دیگری برای حل دائمی این مشکل وجود دارد ، روش کاشت ابرو.

کاشت مو در ابرو یک روش زیبایی است که توسط متخصص زیبایی انجام می شود و موهای خود فرد برای ترمیم به ابرو منتقل می شود.

همه چیز درباره ی کاشت ابرو

با اینکه این روش یکی از بروز ترین روش های زیبایی است اما معیار هایی مانند عوارض ، مزایا و هزینه ی کاشت ابرو در انتخاب این روش موثر است که به آنها خواهیم پرداخت.

همه چیز درباره کاشت ابرو ، کاشت ابرو چیست؟

همانطور که گفته شد عمل کاشت یا پیوند ابرو یک عمل زیبایی بوده و در آن مو از نواحی دیگر بدن برای پیوند به ابرو انتقال داده می شود و هدف اصلی این است موهای پیوند داده شده در ابرو ها رشد کرده و ظاهر ابرو ها ترمیم شود.می توان گفت عملکرد کاشت مو در ابرو همانند کاشت موی سنتی است.

در مورد نواحی بسیار کوچک مانند ابرو ، عمل نسبتاً سریع انجام می شود و پیوند می تواند در حدود یک ساعت انجام شود. بیشتر افراد برای رسیدن به ابروهای پرتر یا تنظیم فرم ابروها ، عمل پیوند ابرو را انتخاب می کنند.

همه چیز درباره ی کاشت ابرو

در پیوند مو به ابرو از موهای بالای گوش و پشت سر برای پیوند استفاده می شود و در کنار موها ، متخصص زیبایی فولیکول های مو را هم منتقل می کنند.این موضوع به این خاطر است که متخصص زیبایی اطمینان حاصل کند که پس از ریزش موهای منتقل شده ، در محل موهای جدید رشد کند.

مطالب مرتبط

کاشت ابرو

رشد ابرو کم پشت و روش های آن

کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

برای انجام  پیوند ابرو ، پزشک از یک بیهوشی عمومی  استفاده می کند و برش کوچکی در ناحیه ای ایجاد می کند که قرار است فولیکول های مو به محل پیوند ابرو منتقل شود.

همه چیز درباره ی کاشت ابرو

مزایای کاشت ابرو

اگر ابروهای بسیار نازکی دارید ، یا ابروهای خود را از دست داده اید ، می توانید با کمک کاشت ابرو آنها را جایگزین کنید. به عنوان مثال ، بسیاری از افراد شروع به کندن ابرو در سنین پایین می کنند  که باعث آسیب به ریشه های مو در ابرو می شود.

این امر باعث می شود که رشد موها دچار مشکل شود و پس از گذشت چند سال کاملاً متوقف شود تا ابروها به تدریج نازک شوند. برای دستیابی به ابروهای پرپشت و زیبا ، ممکن است پیوند ابرو لازم باشد.

بعد از استفاده روش پیوند ابرو نیاز به آرایش ابرو بسیار کاهش می یابد .

در کاشت ابرو دانستن چه نکاتی مهم است؟

در سر انسان بسته به محل رشد مو ، موها ساختار و ویژگی های متفاوتی دارند و موها در بالای گوش و پشت گردن نسبت به قسمت های جلویی سر کمی تیره تر است و دقت در این نکته قبل از کاشت مهم است.

موهای ابرو در حالت طبیعی بیش از ده میلی متر بلند نمی شوند و این در حالی است که موهای سر می توانند حتی تا یک متر بلند شوند.

و این بدان معنی می باشد چون ابرو ها از موهای سر در پشت گوش و گردن به ابرو منتقل می شوند ، این ابرو های جدید را باید هر چند وقت یکبار اصلاح کرد.

گاهی بعد از کاشت، موهای ابرو درهم برهم می شود که به طور معمول بعد از چند ماه درست شده و موهای ابرو صاف می شود.همچنین بعدا می توان موهایی را که کج شده اند را جدا کرد.

همه چیز درباره ی کاشت ابرو

داشتن موهای نازک و ریز در ابرو به این معنی نیست موهای روی سر هم این گونه است و بسیاری از افراد با وجود ابروی نازک می توانند موهای سر قوی برای پیوند ابرو داشته باشند.

آیا با داشتن تاتوی دائمی ابرو می توان از کاشت ابرو استفاده کرد؟

بله می توان انجام داد ولی باید دقت داشت که شکل تاتوی روی ابرو در شکل ابروهایی که کاشته خواهد شد، تاثیر دارد و باید آنها پوشانده شوند.

هزینه ی کاشت مو در ابرو

هزینه ی کاشت در درجه اول به مقدار سطحی از ابرو که قرار است مو کاشته شود بستگی دارد و اینکه به چند پیوند برای پر کردن سطح ابرو لازم می باشد.

همه چیز درباره کاشت ابرو

مزایای کاشت ابرو در مقابل میکروبلیدینگ چیست؟

کاشت مو در ابرو یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به ابروهای دائمی و واقعی است. با کاشت موی ابرو ، موهای به طور معمول از پشت سر به ناحیه ابرو خود منتقل می شود تا یک ابرو کامل و جدید و زیبا ایجاد شود.

در کاشت، موها به طور طبیعی رشد می کنند و دائمی هستند. از طرف دیگر ، میکروبلیدینگ روشی است که به وسیله آن از رنگدانه برای ایجاد ظاهر مو در لایه های بیرونی پوست ابرو استفاده می شود.

در این فرآیند مو واقعی نیست ، ظاهری سه بعدی ندارد و به مرور زمان کمرنگ می شود ، بنابراین در این فرایند برای حفظ نتایج باید ، روش را تکرار کرد

عوارض جانبی پیوند ابرو ، آیا کاشت ابرو درد دارد؟

در کاشت از بی حسی موضعی استفاده می شود و به همین علت درد ندارد.اما پس از انجام آن  در پشت سر ، قسمتی که مو برای پیوند برداشت شده است  ، ممکن است درد احساس شود که یک تا دو روز بعد برطرف می شود.

در قسمت ابرو دردی احساس نمی شود زیرا موها به صورت سطحی در پوست پیوند داده می شوند.در کاشت ابرو چون یک روش جراحی است علاوه بر درد احتمال عوارضی مانند

  •  خطر خونریزی
  •  جای زخم
  • تورم
  • آسیب عصبی
  • کبودی
  •  عفونت وجود دارد.

احتمال دارد پزشک برای بیمار داروهای مسکن و آنتی بیونیک برای رفع درد و عفونت تجویز کند.در کاشت همچنین ممکن است چند ماه طول بکشد تا فولیکول های جدید مو بگیرد و نتایج کامل مشاهده شود.

قبل از پیوند ابرو درصورت داشتن هر بیماری زمینه ای ، مصرف دارو یا مکمل  را با پزشک مشورت کنید.

یک خطر احتمالی در پیوند ابرو وجود دارد که فولیکول های پیوند شده در ابرو نگیرد و نیاز باشد که دوباره انجام شود.

کاشت ابرو در چه صورتی مناسب نیست؟

  • آلوپسی آره آتا
  • تریکوتیلومانیا
  • اختلالات خونریزی
  • داشتن سابقه در عوارض مربوط به جراحی زیبایی

بهبودی بعد از کاشت ابرو چه مدت طول می کشد؟

دوران بهبودی و نقاهت در کاشت ابرو خیلی طولانی نیست.بعد از کاشت موی ابرو تا سه هفته پس از جراحی از ورزش های سنگین و شدید پرهیز شود.در صورت مشاهده خونریزی ، تورم یا چرک در محل پیوند با پزشک تماس حاصل کنید.

بعد از چند هفته ، موهای پیوند خورده از بین می روند که این مسئله کاملا طبیعی است و موهای جدید ابرو طی چندماه آینده رشد می کنند.

کاشت موی ابرو برای چه افرادی مناسب است؟

برای بسیاری از افراد کاشت ابرو مناسب است و در اغلب افراد موهای با کیفیت در در پشت سر یافت می شود. مو های صاف تا کمی موج دار برای گرفتن بهترین نتیجه ایده آل هستند.موهای مجعد در صورت پیوند به ابرو به شکل موهای زائد دیده می شوند.

این روش علاوه بر اهداف زیبایی برای ریزش مو در بیماران دارای مشکلات ژنتیکی ، کندن موهای ابرو و ضربه های روانی که ابروهای خود را از دست داده اند ، گزینه ی مناسبی است.

چند بار به عمل پیوند ابرو نیاز است؟

در بیشتر بیماران برای رسیدن به هدف مطلوب باید یکبار این عمل را انجام داد.و در بیمارانی که آسیب دیدگی دارند و یا میکروبلیدینگ و خالکوبی (تاتو) یا جای زخم دارند  ، ممکن است به انجام دوباره نیاز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *