همه چیز درباره پروتز چانه

پروتز چانه کلینیک زیبایی تهران پروتز

امروزه در دنیای مدرن افراد به زیبایی چهره بسیار اهمیت می دهند و از طرفی پیشرفت تکنولوژی در زمینه پزشکی سبب شده تا پزشکان بتوانند به سهولت، نیاز و خواسته ی افراد را برطرف نمایند. پروتز چانه اخیرا در بسیاری از جراحی های زیبایی چانه استفاده می شود بدین خاطر افرادی که به دلایل گوناگون با مشکلات چانه مواجه هستند با استفاده از علم پروتز می توانند این خلأ را رفع نمایند. 

البته این نوع روش زیبایی دارای باید و نباید هایی می باشد که تمامی این موارد قبل از جراحی توسط پزشک بررسی می شود و در صورتی که فواید بر معایب غالب باشد پزشک اقدام به استفاده از پروتز برای بیمار می کند.

نکات بعد از انجام پروتز و همچنین روش های انجام پروتز توسط دکتر متخصص جراحی پلاستیک آرش نجف بیگی در کلیپ زیر بیان شده است : 

 


آیا پروتز در ناحیه چانه برای تمام افراد قابل انجام می باشد؟

در خصوص پروتز در ناحیه چانه باید و نباید های بسیاری وجود دارد در حقیقت افراد زیر می توانند تحت درمان پروتز چانه قرار گیرند. 

-✅ افرادی که به دلایل گوناگون دارای چانه عقب هستند.

-✅ افرادی با چانه ی مربعی و تیز می توانند برای اصلاح شکل ظاهری چانه از پروتز استفاده کنند.

-✅  افراد جهت پنهان کردن غبغب یا گردن گوشتی اقدام به پروتز چانه می کنند.

در واقع افراد برای بزرگ نشان دادن چانه و هماهنگی بین اعضای صورت از این روش استفاده می کنند و اغلب پس از پروتز چانه، به سوی پروتز لب و جراحی بینی سوق داده می شوند.

پروتز چانه
پروتز چانه و لیفت صورت

👈درمان لاغری صورت و گونه👉


در این میان چندین گروه از افراد به هیچ عنوان نمی توانند از این روش درمانی و زیبایی صورت استفاده کنند این افراد دارای ویژگی های مشابه مانند موارد زیر هستند:

-❌ افرادی که دارای ضعف بدنی و یا بیماری خاصی هستند.

-❌ افراد با فشار خون بالا و یا بیماری قلبی قادر به استفاده از پروتز در چانه نیستند.

-❌ افراد مصرف کننده داروهای انعقادی نباید از این روش زیبایی استفاده کنند.

-❌ در طول 6 ماه گذشته مصرف کننده داروی کیوتن نباشند.

در پروتزه چانه ابتدا پزشک نوع قرارگیری چانه را بررسی می کند و سپس با استفاده از مواد موجود در پروتز شکل کامل چانه را برای جراحی و قرار گیری در چانه بیمار آماده می سازد.



"<yoastmark

روش بزرگ کردن چانه

بزرگ کردن چانه  در 3  مرحله انجام می شود:

1- قرار دادن پروتز

2- تزریق 

3- تغییر شکل استخوان چانه برای زیبایی بیشتر

در طی جراحی چانه پزشک باید چانه را برش دهد که اغلب پزشکان با توجه به شرایط بیمار یکی از دو روش زیر را انجام می دهد.

– برش داخلی: پزشک از داخل دهان و لب پایینی و در مجاورت لثه ها برش را ایجاد می کند.

– برش خارجی: پزشک از روی و زیر چانه برش را ایجاد می نماید که اغلب افراد به دلیل عدم وجود بخیه بر روی صورت روش دوم را می پسندند ولیکن ورم و درد در این روش نسبت به روش دوم بیشتر می باشد.

"<yoastmark


آیا امکان برداشت پروتز وجود دارد؟

برخی افراد قبل از انجام روش درمانی پروتز از پزشک مربوطه در خصوص برداشت پروتز در آینده سوالاتی می کنند در حقیقت برداشتن پروتز به نوع، روش و نحوه تثبیت پروتز در چانه بستگی دارد.

-🔸 خارج کردن پروتز های سیلیکونی به راحتی انجام می شود و فرد در فرایند برداشت درد و خونریزی کمی خواهد داشت. البته پروتز های سیلیکونی در دسته پروتز های ارزان قیمت هستند.

-🔸در مقابل پروتز های سیلیکونی پروتز های غیر سیلیکونی قرار دارند که ویژگی منحصر به فرد این دسته چگالی بالای آنها می باشد در نتیجه همانطور که جراحی توسط این نوع پروتز ها سخت می باشد حذف آنها برای بیمار دارای درد و زخم های بسیاری می باشد.

 



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *