هزینه پروتز لب و زمان بهبود

هزینه پروتز لب و زمان بهبود

کم حجمی لب‌ها یکی از ناخوشایند‌ترین و نا‌مطلوب‌ترین فاکتور‌های تأثیرگذار در زیبایی ظاهری چهره است. امروزه پروتز لب ها  تا حد بسیار زیادی این شکایت را برطرف نموده و توانسته است زیبایی و حجم‌دهی به لب‌ها را ایجاد نماید. در این مقاله به بررسی پروتز لب، راه‌های انجام آن، هزینه پروتز لب و زمان بهبود این نوع عمل زیبایی خواهیم پرداخت.

حجم‌دهی به لب‌ها

لب‌ها از جمله اعضا‌ی تأثیر‌گذار در زیبایی چهره هستند که حجیم بودن و خوش فرم بودن آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و راه‌های متفاوتی به منظور ایجاد حجم دهی به آن‌ها وجود دارد. تا چند سال اخیر، لوسیون‌ها، کرم‌ها، رژ لب‌ها و برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی به منظور حجم‌دهی به لب‌ها به بازار عرضه و مورد استفاده متقاضیان قرار گرفتند.

پروتز لب

متاسفانه تاثیرات ناشی از این محصولات موقت بوده و نتایج رضایت بخشی به همراه نداشتند. ورود تزریق ژل و چربی به لب‌ها و پروتز‌های مبتدی تا پیشرفته از جمله درمان‌های قطعی در حجم‌دهی به لب‌ها هستند که طرفداران بسیار زیادی داشته و در کلینیک‌های زیبایی بسیار زیادی در سراسر کشور انجام می‌گیرند.

👈بوتاکس خط لبخند ; چگونگی از بین رفتن خط لبخند به وسیله بوتاکس👉

👈لبخند لثه ای چیست؟👉

پروتز لب‌ها

پروتز به معنای حجم‌دهی و بزرگ کردن لب‌ها به منظور ایجاد زیبایی چهره است. پروتز لب ها به روش‌های متفاوتی در کلینیک‌های مختلف انجام گرفته و توصیه می‌شود به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی و کسب نتایج مورد انتظار به مراکز معتبر، شناخته شده و مجهز تحت نظر پزشک و کادر مجرب مراجعه نمایید.

هزینه پروتز لب و زمان بهبود

انواع روش های پروتز لب ها

پروتز لب ها به دو شکل دائمی با تأثیرات همیشگی و روش موقت انجام می‌گیرد.

    • 🔸پروتز لب‌ها به روش تزریق چربی

در این روش، چربی از بدن خارج شده و پس از تمیز شدن، آماده تزریق به لب‌ها می‌گردد. در این روش چربی‌ها می‌توانند لب‌ها را پر کرده و در آن‌ها حجم ایجاد نمایند.

    • 🔸پروتز لب ها به روش تزریق ژل

ژل‌ها یکی دیگر از مواد حجم دهنده به لب‌ها هستند که در انواع مختلف مانند هیالورونیک تهیه شده و به لب‌ها تزریق می‌شوند.

    • 🔸پروتز لب ها به روش تزریق کلاژن

یکی دیگر از مواد مورد استفاده در حجم‌دهی و برجسته‌سازی لب‌ها، استفاده از کلاژن‌های طبیعی است. برخی از ژل‌ها و پر‌کننده‌های لب، اثرات موقت داشته و در عرض چند هفته یا چند ماه از بین خواهند رفت، اما برخی از این پر‌کننده‌ها دائمی هستند و اثرات آن‌ها تا مدت‌ها ماندگار خواهد بود. معمولاً متقاضیان حجم‌دهی به لب‌ها، در ابتدا از پر‌کننده‌های موقتی و پس از اطمینان از نتیجه تزریق، از پر‌کننده‌های دائمی استفاده می‌نمایند.


معرفی بهترین مارک های ژل لب و صورت 👉کلیک کنید


💰 هزینه پروتز لب و زمان بهبود 

قبل از هر چیزی باید توجه داشت هزینه‌های ناشی از این عمل کاملاً به عهده خود شخص بوده و هیچ یک از بیمه‌های درمانی مسئولیتی در قبال این هزینه‌ها نخواهند داشت. میزان هزینه‌ها در روش‌های مختلف بسته به نوع پروتز مورد استفاده، نوع دارو‌ی بی‌حسی، کلینیک مراجعه شده و دستمزد پزشک متفاوت خواهد بود.

هزینه‌های دریافتی بابت پروتز لب معمولاً بسیار بیشتر از هزینه‌های دریافتی به منظور تزریق ژل و چربی هستند و در محدوده 2 تا 4 میلیون تومان در مناطق متفاوت شهر تهران و شهرستان‌ها متغیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *