هزینه عمل زیبایی حالت چشم در زنان

هزینه عمل زیبایی حالت چشم

عمل زیبایی حالت چشم در بانوان

بسیاری از بانوان تمایل به داشتن چشمانی بزرگ و درخشان دارند، که احساس مطلوبی به آنها ببخشد. امروزه روش های مختلفی از جمله لیفت و جراحی می تواند به شما عزیزان کمک کند تا فرم چشمان ایده آل خود را داشته باشید.

هزینه عمل زیبایی حالت چشم در زنان

مطالب مرتبط

درمان افتادگی پلک با لیفت

عمل جراحی چشم گربه ای

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی چیست ؟

جراحی زیبایی حالت چشم در بانوان چیست؟

روش های جراحی که باعث بزرگتر و کشیده تر شدن چشم می شوند شامل جراحی پلک و یا بلفاروپلاستی، اپی کانتوپلاستی و همچنین کانتوپلاستی جانبی است.

جراحی پلک تغییراتی را در بعد عمودی چشم ایجاد می کند، در حالی که اپی کانتوپلاستی و کانتوپلاستی جانبی تغییراتی در بعد افقی چشم ایجاد می کنند.

اپی کانتوپلاستی، یک عمل جراحی که چشم را به صورت افقی بزرگ خواهد کرد و در گوشه داخلی چشم انجام می شود، در حالی که کانتوپلاستی جانبی لبه خارجی چشم را بزرگ می کند.

هزینه عمل زیبایی حالت چشم در زنان
هزینه عمل زیبایی حالت چشم در زنان

انواع عمل زیبایی حالت چشم در زنان

بلفاروپلاستی

نوعی جراحی است که بر روی پلک ها انجام می شود. این کار برای از بین بردن پوست اضافی پلک های فوقانی و کاهش پف پلک های پایین انجام می شود. به آن لیفت چشم نیز گفته می شود.

این جراحی معمولاً به دلایل زیبایی صورت می گیرد. همچنین یک روش موثر برای بهبود بینایی در افراد مسنی می باشد که افتادگی پلک های فوقانی، مانع بینایی آنها می شود.

اپی کانتوپلاستی

این روش راه حلی برای اصلاح چین اپیکانتیک چشم است. این چین خوردگی در پوست پلک های فوقانی دیده می شود که گوشه داخلی چشم را می پوشاند.

در این حالت ممکن است! فاصله بین چشم ها خیلی زیاد به نظر می رسد و یا چشم ها کوچکتر به نظر برسند.

در این روش تحت بی حسی موضعی، برش های بسیار کوچکی در گوشه داخلی چشم ایجاد می شود که در نتیجه آن چشم زیباتر و بازتر به نظر خواهد رسید.

افراد معمولاً اپیکانتوپلاستی را با جراحی پلک انجام می دهند تا چشم هایی با ظاهر بسیار واضح تر و زیباتر ایجاد کنند.

هزینه عمل زیبایی حالت چشم در زنان

کانتوپلاستی

کانتوپلاستی یا کانتوپکسی یک روش زیبایی بسیار ساده است، که شامل جراحی برای ترمیم لبه خارجی پلک ها و از بین بردن حالت غم و اندوه ایجاد شده به دلیل افزایش سن، در طی یک جراحی سرپایی می باشد. که تقریباً یک ساعت طول می کشد.

کانتوپلاستی تأثیر مستقیمی بر ظاهر و زیبایی چهره افراد دارد، ظاهر را جوان می کند، چشم ها را بادامی شکل کرده و یک اثر مینی لیفتینگ در اطراف پوست پلک ها ایجاد می کند. در این روش نیز بهتر است از جراحی پلک به عنوان مکمل جراحی استفاده شود.

هزینه عمل زیبایی حالت چشم

هزینه عمل زیبایی حالت چشم در زنان ؛ هزینه جراحی تغییر حالت چشم چقدر است؟

جراحی تغییر حالت چشم به نوعی جراحی زیبایی محسوب می شود و همانطور که می دانید هزینه جراحی زیبایی به منطقه، کلینیک، پزشک، نوع درخواست بیمار و سایر مواردی از این قبیل می تواند بستگی داشته باشد.

نکته! هیچ ارزانی بی علت نخواهد بود.

همانند بسیاری از جراحی های زیبایی این روش نیز نیازمند واقع بینی و تصمیم درست شما عزیزان دارد، پس ابتدا به اهداف خود فکر کنید و حتما آنها را با جراح خود در میان بگذارید.

هزینه عمل زیبایی حالت چشم در زنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *