میکروبیلدینگ تاتو فیبروز ابرو در غرب تهران

میکروبیلیدنگ

میکروبیلدینگ ابرو غرب تهران

خدمات کلینیک زیبایی اروما

میکروبیلدینگ غرب تهران میکروبیلدینگ یک نوع آرایش نیمه دائمی ابرو است به این معنا که نه به سرعت پاک می شود و نه به صورت کاملاً دائمی است که نتوان آن را پاک کرد در این روش ابروها به صورت طبیعی تر پر می شوند. در این روش با یک سوزن بسیار ریزی که به اولین لایه پوست داخل می شود و هاشورهای طبیعی به شکل موی ابرو ایجاد می کند.

میکروبیلدینگ غرب تهران

گالری عکس

شماره تماس :

02122963863
09123902078

 

 


 کلینک ایده ال دکتر عسگری

دکتر عسگری کلینیک زیبایی ایده آل

02144403269

02144473063

تماس و مشاوره

09352838990

مشاهده گالری عکس قبل و بعد دکتر عسگری کلیک

جنت آباد مرکزی، بالاتر از تقاطع مخبری، جنب بانک آینده خیابان پنجم، پلاک ۱۰۵ ، طبقه همکف

بلد

مسیر یابی با بلد

نشان

 

با میکروبیلدینگ شما می توانید یک ابروی تمیز، زیبا و بدون هیچ گونه نا به هنجاری در صورت و ظاهر شما داشته باشید. میکروبیلدینگ بین 6 تا 36 ماه دوام دارد. برای ترمیم میکروبیلدینگ در اولین مرحله باید بین 4 تا 8 هفته ابتدایی ترمیم را انجام داد و بعد از این مدت باید ترمیم هر 6 تا 12 ماه یک بار انجام شود. این کار برای افرادی که خواهان ابروهای پر و مرتب هستند و یا کسانی که می خواهند یک خم کوچک در بالای ابروی خود ایجاد کنند مناسب است. میکروبیلدینگ در غرب تهران

میکروبیلدینگ برای افرادی که نوع خاصی از پوست دارند و شرایط پزشکی خاصی دارند برای این کار مناسب نیستند و قبل از انجام میکروبیلدینگ باید با پزشک متخصص مشورت کنند.

 

میکروبیلدینگ برای افرادی که پوست چرب دارند و یا اگزما و جوش های بد خیم دارند و یا باردار هستند اصلاً توصیه نمی شود و باید از انجام این کار صرف نظر کنند و همچنین افرادی که پوست حساسی دارند و

گالری عکس

به راحتی دچار خونریزی می شوند نیز مناسب برای انجام این کار نیستند چرا که نوع پوست آن ها باعث می شود که ابرو به خوبی رنگ نگیرد و از نتیجه میکروبیلدینگ خود راضی نباشند. 

میکروبیلدینگ یک نوع آرایش نیمه دائم در غرب تهران

انجام میکروبیلدینگ باید توسط شخصی انجام شود که دوره های آموزشی را طی کرده باشد و مدرک معتبر از مراکز معتبر داشته باشد. این افراد باید سال ها تجربه کسب کنند و کار کنند و نهایتاً یک آزمون خاص را بگذرانند تا بتوانند مدارک مورد نیاز را به دست بیاورند.

گالری عکس

انجام میکروبیلدینگ باید با بی حسی جزئی باشد تا مشتریان احساس ناراحتی نکنند و درد نکشند. زمانی که میکروبیلدینگ انجام می شود ابروهای شما خود را به شدت پر و درشت نشان می دهد و این جای نگرانی ندارد و بعد از یک یا دو هفته ابروی شما حالت طبیعی خود را پیدا خواهد کرد.

 

پس از انجام میکروبیلدینگ باید دستورالعمل های مراقبت بعد از آرایش دائم که با توجه به پوست هر فرد تعیین می شود به فرد توصیه شود تا از ابروهای خود مراقبت کند که بهترین نتیجه را کسب کند.

میکروبیلدینگ ابرو غرب تهران

0912-390-20-78

میکروپیگمنتیشن غرب تهران

در روش میکروپیگمنتیشن رنگ دانه های مورد نظر مشتری در یک سطحی از پوست تزریق می شود که باعث آسیب دیده نشدن بافت پوست شود.

انجام این کار باید با دستگاه های استاندارد و ابزارهای استریل انجام شود.

میکروپیگمنتیشن یک نوع آرایش تقریباً دائمی به شمار می آید که درد و خونریزی کم تری دارد و به مرور زمان رنگ ابرو به سبز یا قرمز گرایش پیدا نمی کند. با این روش می توان با انجام تکنیک هایی به قرینه سازی ابروها کمک کرد و همچنین خط چشم های دائمی برای هر دو پلک، سایه چشم، خط مژه و …  را می توان انجام داد.

تماس و مشاوره

گالری عکس

به وسیله این روش می توان جای بخیه و یا محل های زخم را نیز بازسازی کرد و برطرف نمود.

میکروپیگمنتیشن غرب تهران

تاتو در غرب تهران

تاتو در غرب تهران در روش تاتو که بسیار قدیمی شده است معمولاً با درد و خونریزی همراه بوده است و موجب ایجاد التهاب در محل تاتو می شد و در نهایت کادرهای پر رنگ و نازیبا بر روی صورت فرد ایجاد می شد.

 

کسانی که شاهد انجام تاتو بر روی پوست خود بوده اند از نظر ایمنی و بهداشت بسیار ناراحت و نگران هستند و در صورتی که یک مرکز تاتو اصول بهداشتی و ایمنی را به درستی انجام نمی داد موجب انتقال بیماری های خطرناکی مثل ایدز، هپاتیت و … می شد. تاتو در غرب تهران

تماس و مشاوره

فیبروز ابرو غرب تهران

فیبروز ابرو در غرب تهران در فبیروز جوهر به سطح پوست فقط تزریق می شود و لایه های عمیق زیر پوست را درگیر نمی کند و به همین خاطر هر زمانی که فرد تصمیم به پاک کردن رنگ ابروی خود داشته باشد به راحتی می تواند آن ها را پاک کند بدون آن که جایی از فیبروز بر صورت فرد باقی بماند.

گالری عکس

قلمی که برای این کار استفاده می شود بسیار باریک و ظریف است به همین دلیل فرد متخصص انجام دهنده این کار به راحتی می تواند شکل ابرو شما را طراحی کند.

انجام فیروز بر روی ابروها بسیار طبیعی است و صورت فرد طبیعی به نظر می رسد.

با فیروز می توان ابروهای پرپشت و هاشور خورده برای فرد طراحی کرد.

تماس و مشاوره

انجام فیبروز ابرو مزیت هایی دارد که عبارتند از: قرینه سازی هر دو ابرو، فرم دادن به تاج و آرک ابروها، ایجاد حالت های بسیار ظریف و طبیعی برای ابروها، پاک کردن راحت رنگ ابروها و انجام تغییر حالت جدید بر روی ابرو، درد و سوزش کم تر به نسبت های قدیمی تر و دقت بیش تری دارد.

فیبروز ابرو در غرب تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *