میکروبیلدینگ چیست

میکروبیلدینگ ابرو

میکروبیلدینگ ابرو یکی از روش های بسیار پرطرفدار و نتیجه بخش به منظور پر کردن و زیباسازی ابروهای خالی و کم پشت در بانوان است.

این روش زیر شاخه ای از روش های تاتو به شمار آمده و در رنگ های روشن و تیره بسته به رنگ پوست و سلیقه مشتری توسط افراد متخصص انجام می گیرد. میکروبیلدینگ ابرو، جاهای خالی ابرو را پر کرده و اعتماد به نفس را افزایش می دهد.

 

زیبایی ظاهری و اهمیت آن


 

زیبایی ظاهری و چهره یکی از مهمترین و قابل توجه ترین فاکتورهای مورد نظر بانوان می باشد که به عوامل متفاوت و زیبایی اجزا صورت بستگی دارد.

 

ابرو یکی از مهمترین اجزای موثر در زیبایی صورت و ظاهر است. خالی شدن ابروها یکی از حالت های بسیار نامطلوب و موثر در از بین بردن زیبایی چهره بوده و تاثیر نامطلوبی بر سایر فاکتورهای آرایشی در چهره خواهد داشت.

امروزه روش ها و متدهای بسیار نوین و موثری در زمینه زیباسازی ابروها و کاهش فضای خالی بین آن ها، ابداع گردیده و طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب نموده است.

 

یکی از این روش ها، میکروبیلدینگ ابرو یا نوعی از تاتو ابرو می باشد که به شکل بسیار زیبایی، قادر به پر کردن و از بین بردن فضای خالی ابروها بوده و تاثیر زیادی بر زیبایی آن ها خواهد داشت.

نام بهترین مرکز میکروبیلدینگ غرب تهران کلیک

میکروبیلدینگ ابرو چیست؟


 

با توجه به اینکه میکروبیلدینگ ابرو نوعی از تاتو ابرو به شمار می آید، اما تفاوت اصلی آن با تاتو ابرو در ظرافت و طبیعی تر بودن آن، نسبت به تاتوهای دیگر است.

 

مهم ترین ابزار مورد استفاده در این روش، بیلد است که نام این روش زیبایی از این واژه به دست آمده است.👈👈میکروپیگمنتیشن و میکروبلید چیست؟👉👉

 

میکروبیلدینگ ابرو


بیلد، به ردیفی از سوزن های نازک کنار هم چیده شده گفته می شود که مانند دانه های شانه بوده و می توانند ابرو را به شکل هاشور با استفاده از رنگ های مخصوص ترسیم نمایند.

 

میکروبیلدینگ ابرو روشی بسیار طبیعی و کاملا بدون درد بوده و با ظرافت خیلی زیادی قادر به پر کردن فضای خالی داخل ابروهای شما می باشد.

میکروبیلدینگ ابرو

کدام مرکز میکروپیگمنتیشن معتبر در تهران خدمات میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ انجام میدهند ؟ کلیک کنید

این روش یک انتخاب بسیار مناسب و ویژه برای کسانی است که به ظاهر خود اهمیت فراوان داده و به دنبال داشتن یک چهره زیبا و بسیار جذاب می باشند.

 

رنگ های تهیه شده و مورد استفاده در این روش انواع متفاوتی داشته و بسته به رنگ پوست، سلیقه آرایشگر و متقاضی و میزان هزینه پرداختی متفاوت می باشند.

میکروبیلدینگ ابرو در طی 3 جلسه


انجام روش میکروبیلدینگ در ابرو در مراکز قابل اعتماد 

گالری عکس میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ

باید توجه داشت که این روش، یک متود کاملا حرفه ای بوده و توصیه می شود حتما توسط افراد متخصص و مجرب انجام گیرد.

بهتر است به منظور پرداخت هزینه های کمتر به مراکز ناشناخته و غیر معتبر مراجعه نکرده و رنگ های مورد استفاده را از مراکز خرید و نمایندگی های معتبر تهیه فرمایید. این روش ماندگاری و دوام کمتری داشته و احتیاج به ترمیم و روش های بازسازی خواهد داشت.

 

 

 

ممنوعیت های میکروبیلدینگ در ابرو

 


 

این روش عوارض جانبی بسیار کمی داشته و معمولا مشکل خاصی در افراد ایجاد نخواهد نمود؛

 

اما توصیه می شود زنان باردار بویژه در سه ماهه اول بارداری و شیرده، افراد مبتلا به ایدز، افراد مبتلا به هپاتیت، مشکلات انعقادی، بیماری های عفونی و افراد مبتلا به مشکلات عصبی و عضلانی از انجام این روش ممانعت نموده و یا با پزشک در خصوص انجام آن، مشورت نمایند تا از بروز عوارض احتمالی پیشگیری نمایید.

 



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *