مقایسه قیمت تزریق بوتاکس ایرانی و خارجی

 تزریق  بوتاکس ایرانی و خارجی:

امروزه بوتاکس صورت و بدن در حوزه زیبایی پرطرفدار بوده و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک ریز و عمیق صورت، لیفت ابرو، رفع خط  خنده و اخم و سایر موارد از آن استفاده می کنند.

قیمت بوتاکس خارجی دیسپورت، نورونوکس، و ژئومین در رنج قیمت بالای دو میلیون تومان می باشد در حالی که بوتاکس ایرانی مصپورت و دیستون نسبت به سایر برندها ارزان تر بوده و از کیفیت خوبی نیز برخوردار می باشد.

بهترین مارک بوتاکس کلیک


بوتاکس علاوه بر زیبایی در حوزه پزشکی برای درمان بیماری هایی نظیر درمان علائم مثانه ی بیش از حد فعال، درمان تعریق بیش از اندازه در زیر بغل، درمان سفتی عضلات، درمان میگرن، درمان اسپاسم عضلات و درمان بیماری دیستونی نیز مورد کاربرد و استفاده می باشد.

بوتاکس خارجی به دلیل اینکه قیمت ارز بر روی قیمت آن تاثیر گذار می باشد،  نسبت به بوتاکس ایرانی گران تر هستند. قیمت بوتاکس خارجی دیسپورت  نسبت به برند های دیگر گران تر می باشد.

اگر هنگام تزریق دچار عوارض شدید بوتاکس نظیر اختلال در بینایی و تکلم، تنگی نفس، ضعف و یا فلج شدگی عضلات و همچنین عدم کنترل مثانه شدید سریعا به پزشک خود مراجعه کنید.

مراکز تزریق بوتاکس

قیمت تزریق بوتاکس ایرانی و خارجی چقدر است:

بوتاکس در برندها و کیفیت های مختلفی تولید و عرضه بازار می شود. برای تزریق بوتاکس حتما باید به کلینیک معتبر مراجعه کنید تا پزشک متخصص شما را معاینه کرده و اگر کاندید مناسبی برای تزریق بودید، نسبت به تزریق آن اقدام کنید.

قیمت بوتاکس به میزان واحد بوتاکس تزریق شده، ناحیه تزریق شده، میزان تخصص پزشک، وضعیت بیمار، کلینیک مراجعه شده و میزان دستمزد پزشک بستگی دارد.

معمولا بوتاکس دیسپورت که انگلیسی می باشد در رنج قیمت بالاتری قرار دارد در حالی که بوتاکس دیستون و بوتاکس مصپورت که ساخت ایران می باشد نسبت به سایر برندها ارزان تر است، بوتاکس زئومین ساخت المان نیز در رنج قیمت بالایی قرار دارد.

http://botox-tehran.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *