مرکز لیزر co2 فرکشنال در تهران + قیمت عکس فیلم

لیزر فرکشنال برای جای جوش

مرکز لیزر فرکشنال در تهران ; مراکز متعددی برای انجام لیزر co2 فراکشنال وجود دارند اما شما میتوانید در لیست زیر مراکز معتبر و دارای مجوز و همچنین عکس های قبل وبعد هر مرکز را بررسی کنید. بهترین مراکز لیزر co2 فرکشنال در شرق غرب شمال و مرکز تهران

عکس لیزر فراکشنال تهران لیزر co2 فرکشنال برای جای جوش و لک

فیلم انجام co2 فرکشنال توسط کلینیک زیبایی مریم

 تماس با کلینیک زیبایی مریم 02122704580

توجه داشته باشید مرکز لیزر co2 فرکشنال دکتر شیرین راحمی  و مرکز لیزر فرکشنال دکتر ناهید محمدی  یکی از چندین مراکز لیزر است که دارای دستگاه لیزر فرکشنال  جدیدترین نوع دستگاه لیزر فرکشنال  و سایر دستگاه های لیزر را دارا میباشد.  این مراکز دارای سیستم تهویه میباشد و رعایت پروتکول های بهداشتی در آن ها رعایت شده.

شما عزیزان میتوانید یکبار برای همیشه از لک های پوستی جای جوش و جای بخیه خود رها شوید و صورت زیبا عاری از هرگونه ناهنجاری پوستی داشته باشید.

سوال و جواب

لیزر co2 فرکشنال

لیزر فرکشنال co2 برای موارد زیر استفاده میشود

  • لیزر فرکشنال برای کک و مک
  • لیزر فرکشنال برای ترک های پوستی
  • جای زخم و بخیه
  •  لیزر فرکشنال برای لک صورت
  • جای بخیه
  •  لیزر فرکشنال برای منافذ باز پوست

در مقاله زیر به سوالات زیر پاسخ میدهیم.

  • آیا من گزینه مناسبی برای لیزر فرکشنال در تهران هستم ؟
  • عوارض لیزر فرکشنال چیست
  • توضیج کامل از عملکرد لیزر co2 فرکشنال

1مرکز لیزر فرکشنال در غرب تهران دکتر ناهید محمدی متخصص پوست

📞 شماره تماس :

02126654500

📚 جزئیات بیشتر : کلیک

👨‍⚕️ نام دکتر : ناهید محمدی

📸 اینستاگرام مرکز :

عکس قبل وبعد از لیزر فرکشنال co2 بر روی جای جوش ولک صورت و بدن

دیدن این مرکز کیلیک


2 مرکز لیزر فرکشنال در شمال تهران دکتر سارا بهروان

📞 شماره تماس :

021-26714051

📚 جزئیات بیشتر : کلیک

👨‍⚕️ نام دکتر : سارا بهروان

📸 اینستاگرام مرکز :

دکتر سارا بهروان

دیدن این مرکز کیلیک

 

مرکز لیزر فرکشنال در غرب تهران یکی از مراکز پیشرفته با جدید ترین دستگاه های روز دنیا مانند فرکشنال و ار اف اماده ارائه همه خدمات پاکسازی و جوانسازی پوس با روش های لیزری پاکسازی پوست با میکرودرم و میکرونیدلینگ پاکسازی پوست با اسکراپ های گیاهی به اهالی محترم غرب تهران و سعادت اباد میباشد.

مرکز لیزر co2 فرکشنال در شرق تهران دکتر شیرین راحمی متخصص پوست

مرکز زیبایی  تهرانپارس✔️

مرکز لیزر
مرکز لیزر موهای زائد دکتر شیرین راحمی

📞شماره تماس :

021-77-868-705

📚 جزئیات بیشتر : کلیک

👨‍⚕️ نام دکتر : دکتر شیرین راحمی متخصص پوست

یکی دیگر از مراکز معتبر و دارای تجهیزات پزشکی پاکسازی و جوانسازی پوست در شرق تهران مرکز زیبایی دکتر شیرین راحمی بالغ بر 30 سال سابقه در حوزه پوست مو زیبایی آماده ارائه خدمات زیبایی لیزر و پاکسازی و جوانسازی پوست به شما عزیزان با قیمت های بسیار مناسب میباشد.

لیزر فرکشنال   Fractional Lasers

آیا جای جوش، بخیه، سوختگی و یا موارد اینچنینی ذهن شما را به خود مشغول کرده است؟ راه حل چیست؟

با ما همراه باشید

چگونگی انجام لیزر co2 فرکشنال در مراکز لیزرco2 فرکشنال تهران

 

به طور کلی روش استفاده از لیزر برای از بین بردن مشکلات پوستی مانند رفع چین و چروک و جای زخم و بخیه و… به یکی از روش های کارآمد و بی خطر در دنیا تبدیل شده است که عملکرد بالای آن به اضافه عوارض کم باعث شده که افراد زیادی به جمع طرفداران این روش درمانی هر ساله اضافه شوند.

لیزر CO2 فرکشنال ، نسل جدیدی از درمان لیزری است که مشکلات و عوارض دستگاهها و متد قدیمی را نداشته و در عوض نتیجه بهتری برای جوانسازی پوست در پی خواهد داشت.

 

لیزر co2 فرکشنال برای جای جوش و لک

چرا استفاده از لیزر؟ توضیحاتی در باره انجام لیزر در مرکز لیزر فرکشنال تهران

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که وقتی خود را در آینه نگاه می کنید از وجود مشکلات پوستی که بر روی صورت خود می بینید، رنج می کشید.

رفع جای جوش با لیزر co2 فراکشنال تهران

فرقی هم در نوع این مشکلات نیست. چه چین و چروک های عمیق و نیمه عمیق صورت و کنار چشم ها و پیشانی و.. باشد، چه جای جوش و آکنه و زخم و بخیه! هر کدام از این موارد به هر دلیلی روی پوست صورت بوجود بیایند، سبب کاهش اعتماد به نفس می شود و کاهش این اعتماد به نفس هم به مرور در کسب موفقیت و رضایت از خود، اثرگذار خواهد بود. 

شاید اگر به طور جدی به این مسئله نگاه کنید خواهید فهمید که بسیاری از مواقع، گوشه گیری و انزوای افراد از همین مسائل به ظاهر ساده و پیش پا افتاده نشأت می گیرد. 

عکس لیزر فراکشنال تهران لیزر co2 فرکشنال برای جای جوش و لک

حال با توجه به رشد فن آوری های مختلف و ورود علم به حوزه مسائل زیبایی، به بهترین نحو ممکن باید از این شرایط استفاده کرد و از نتایج آن لذت برد.

امواج لیزر و کاربرد آن در علم پزشکی سالهای زیادی است که در کشورهای مختلف وجود دارد و با کمک این امواج و خطر و عارضه کم آنها و البته نتایج شگفت انگیزی که در پی دارند، بسیاری از مشکلات در حوزه درمان و سلامت مرتفع شده اند.

 

لیزر co2 فرکشنال برای جای جوش و لک

امواج لیزر چیست؟

در نگاه اول تفاوت چندانی بین امواج نوری و امواج لیزر به نظر نمی رسد اما خوب است بدانید که ماهیت این دو کمی با یکدیگر تفاوت دارند. دستگاههای لیزر، می توانند پرتوهای موازی و بسیار باریک نوری را که طول موج معینی دارند از خود ساطع کنند.

در این دستگاهها ماده فعال‌کننده نور وجود دارد که درون محفظه ای قرار گرفته است و این ماده می تواند پرتوهای باریک نور را تقویت کند و به بیرون ساطع نماید.

دستگاههای لیزر در بخش درمان و پزشکی نقش بالایی را می توانند ایفا کنند. البته در چند سال اخیر استفاده از آنها در عملیات های زیبایی پوست بیشتر از قبل شده است و معمولا در بسیاری از کلینیک های مراقبت پوست و زیبایی از انواع مدل های مختلف این دستگاهها استفاده می شود.

مرکز co2 فرکشنال در تهران با دستگاه 2020 آمریکایی برای از بین بردن

جای جوش

کک و مک

لک صورت

 

کاربرد دستگاه لیزر در مراقبت های پوست و زیبایی:

امواج لیزر برای از بین بردن دائمی موهای زائد بدن، از بین بردن چین و چروک، جای آکنه و زخم و انواع فرورفتگی های پوستی، می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

لیزر CO2 فرکشنال چیست؟

لیزرها به طور اخص در درمانهای زیبایی به دو گروه اصلی تقسیم می شوند. دسته اول لیزرهایی هستند که قدرت لایه برداری داشته و دسته دوم لیزرهایی هستند که غیر لایه بردارند. به طور تخصصی به ترتیب آنها را لیزرهای فرکشنال و غیر فرکشنال می نامند.

لیزرهای فرکشنال به صورت موضعی و نقطه ای نواحی مشکل دار پوست را مورد تهاجم قرار می دهد و به مناطقی که بین این نقاط هستند، کاری نخواهند داشت. در نتیجه بهبودی در روش لیزر فرکشنال بسیار سریعتر حاصل خواهد شد.

لیزرهای غیرفرکشنال به صورت گسترده کل منطقه ای از پوست که در آن درگیری وجود دارد، را مورد حمله قرار می دهد و بنابراین سرعت بهبودی در این روش دیرتر اتفاق خواهد افتاد.

برای صافی مجدد پوست، زخم ها یا فرورفتگی های ایجاد شده از آکنه یا سایر زخم های پوستی و بافت های اسکار و کشیدگی پوست، پیشرفته ترین سیستم های لیزر، سیستم های لیزری فرکشنال هستند. این لیزرها برای اولین بار در سال 2001 توسط دکتر روکس اندرسون، متخصص پوست برجسته لیزر از بوستون مطرح شد.

در استرالیا، اولین نسل لیزرهای فرکشنال در سال 2007 معرفی شد. از آن زمان، پیشرفت ها و اصلاحات بعدی زیادی بر روی این دستگاه صورت گرفته است. لیزرهای فرکشنال دارای دو نوع می باشند:

غیر فرسایشی (روشن کننده پوست)

فرسایشی (دارای دو نوع:

  • لیزرهای فرکشنال ملایم، از نوع اربیوم (Erbium Yag)
  • لیزر فرکشنال دی اکسید کربن (CO2))

تفاوت ها

از نظر عملکرد و نتیجه ای که در این دو روش لیزری حاصل می شود، تفاوت چندانی وجود ندارد با این تفاوت که روش لیزر فرکشنال با تهاجم کمتر و سرعت درمان همراه خواهد بود.

لیزر CO2 فرکشنال، نیازی به بیهوشی و بی حسی ندارد. بعد از انجام لیزر، نیازی به پانسمان وجود نخواهد داشت و فقط با کرم های ترمیم کننده و پوششی می توان قسمت لیزر شده پوست را تقویت کرد.  ترمیم نهایی ‌پوست در این روش نهایت تا یک هفته به طول خواهد انجامید و همچنین فقط 2 یا 3 روز پوست بیمار حالت قرمزی خواهد داشت.

احتمال تیره شدن پوست هم بعد از لیزر CO2 فرکشنال بسیار نادر خواهد بود. این نوع از لیزر می‌تواند در قسمت های زیادی از بدن به غیر از پوست صورت هم مورد استفاده قرار بگیرد. مانند گردن و پشت دستها و ترک های شکم.

عوارض لیزر های با دستگاه های معمولی غیر فرکشنال

در لیزرهای معمولی برخلاف لیزر CO2 فرکشنال، نیاز به بی حسی و یا بیهوشی داریم، پانسمان باید بر روی محل لیزر شده صورت بگیرد، ترمیم پوست امکان دارد دو تا سه هفته به طول بیانجامد، پوست بیمار تا 6 ماه ممکن است تا حدودی قرمزرنگ بماند، و همچنین امکان تیره شدن پوست بعد از عملیات لیزر در روش های لیزر معمولی وجود دارد.

سازوکار لیزر CO2 فرکشنال چگونه است؟

در لیزر CO2 فرکشنال، از اشعه هایی در حد میکرو استفاده می شود که پوست را از سطحی ترین قسمت یعنی اپیدرم تا لایه زیرین آن یعنی درم، بازسازی خواهد کرد.

امواج این لیزر می تواند هم باعث بهبود و تشکیل دوباره بافت های آسیب دیده شود و هم می تواند سبب تخریب و از بین بردن بافت های آسیب دیده شود.

این لیزر در حال حاضر یکی از قدرتمندترین لیزرهای گازی دنیاست که می تواند امواج مادون قرمزی با طول موج 4/9 تا 7/10 را از خود ساطع نماید.

به دلیل اینکه بافت های بدن مقدار زیادی آب داشته و آب هم می تواند امواج مادون قرمز را به خوبی جذب کند، در ترمیم پوستی از لیزر CO2 فرکشنال به طور گسترده استفاده می شود.

مرکز لیزر فرکشنال در تهران

عملکرد لیزر فرکشنال چگونه است؟

بر خلاف جراحی، لیزر درمانی برای جای زخم و یا موارد اینچنینی با استفاده از پالس های کوتاه نور لیزر ظریف و دقیقی به عمق لایه های زیرین پوست نفوذ می کند و در این حالت ساختار پشتیبان پوست را درمان خواهد کرد.

سپس روند ترمیم طبیعی بدن، بافتهای قدیمی و آسیب دیده را از بین می برد و با کلاژن تازه و الاستین که از عناصر مهم ساخت پوست طبیعی می باشند، آن را بازسازی می کند.

کاربرد لیزر CO2 فرکشنال چیست؟

به طور کلی، بسته به طول موج و انرژی خروجی، لیزرهای فرکشنال می توانند لایه بیرونی یا لایه های عمیق پوست را هدف قرار دهند.

در این لیزرها، لیزرهای غیرفرسایشی فرکشنال معمولا بهترین گزینه برای روشن سازی پوست می باشند و لیزرهای فرسایشی گزینه ای مطلوب برای از بین رفتن لایه های سطحی پوست هستند؛ لیزرهای اربیوم و مشابه آن برای بیماران جوان (زیر 50 سال)، جوش های پوستی خفیف تا متوسط ​​و چین و چروک ها موثر است.

سیستم های CO2 برای بیماران مسن تر، چین و چروک های عمیق تر، جای زخم های آکنه، بخیه و سوختگی (آسیب حرارتی با ضخامت جزئی) بهتر می باشد. در واقع لیزرهای CO2 می توانند عمیق تر عمل کنند، همچنین این لیزر به 2 تا 4 روز ریکاوری و یا به عبارتی دوره بهبودی نیاز دارد.

علاوه بر این سایر کاربرد های لیزر CO2 فرکشنال:

به دلیل خاصیت لایه برداری پوستی که این نوع لیزر دارد، می تواند در جوانسازی پوست نقش بسیار مهمی را ایفا کند. جوانسازی پوست به معنی :

  • کاهش خطوط و چین و چروک های صورت
  • کمرنگ کردن چین و چروک‌های عمیق
  •  ترمیم پوست قسمتهای مختلف بدن مانند دست و گردن و صورت که بر اثر حوادث مختلف آسیب دیده‌اند
  •  از بین بردن لکه های مختلف پوستی مانند کک و مک و لکه های قهوه ای ناشی از نور آفتاب
  •  ترمیم جای زخم و بخیه و سوختگی ها که ماندگار شده اند
  • ترمیم جای آکنه و جوش های دیگری که بر روی پوست چاله و فرورفتگی بوجود آورده‌اند
  •  محو ترک های بدن مخصوصا شکم که بر اثر افزایش و کاهش وزن بوجود می آیند
  • از بین بردن چروک در ناحیه پلک چشم
  • بستن منافذ باز پوست صورت
  • سفت کردن پوست

 

نحوه انجام عملیات جوانسازی پوست با لیزر CO2 فرکشنال:

به 3 روش لیزر CO2 می تواند بر روی پوست اثر بگذارد:

  • این روش می تواند منجر به تحریک بافت پوست به تولید کلاژن شود. کلاژن نوعی پروتئین طبیعی می باشد که سبب استحکام و سفتی پوست و بخشیدن خاصیت ارتجاعی به آن خواهد شد. و به همین علت است که با این لیزر می توان چین و چروک های پوستی که به دلیل عدم استحکام به این شکل تبدیل شده اند را صاف و کمرنگ کرد.
  •  با کمک امواج لیزری می توان ضایعات روی پوست را برداشت و از بین برد. مثل انواع زگیل، انواع خال ها و لکه‌ها، و ضایعات دیگر پوستی
  • سبب صاف و یکدست شدن سطح پوست خواهد شد.

اقدامات قبل از لیزر co2 فرکشنال در مراکز تهران

برای انجام عملیات لیزردرمانی با کمک لیزر CO2 فرکشنال، قبل از شروع درمان باید یک سری مسائل را به طور جدی رعایت کنید:

  • دوماه مانده تا شروع جلسات درمانی سعی کنید در معرض آفتاب مستقیم قرار نگیرید که این امر باعث می شود که روند درمان لیزری شما کند و یا حتی متوقف شود.
  •  اگر سابقه بیماری های ویروسی مانند تبخال دارید، قبل از شروع جلسات حتما باید به درمان آن بپردازید.
  • ممکن است در بعضی مواقع داروهایی قبل از درمان مثل کرم های موضعی برای شما با نظر پزشک تجویز شود.
  • حتما از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.
  • از مواد آرایشی استفاده نکنید.

اولین جلسه لیزر فرکشنال صورت

دکتر ناهید محمدی تاکید داشتند که در اولین جلسه لیزردرمانی، بعد از پاکسازی پوست به شکل کامل، با وجود بدون درد بودن این روش، اما از کرم موضعی بی حسی بر روی پوست شما استفاده خواهد شد.

در تمام طول جلسه، اشعه لیزر بر روی نواحی موردنظر پزشک، با حرکت دستگاه، تابیده خواهد شد تا عملیات لایه برداری اتفاق بیفتد. لیزر سبب تحریک کلاژن سازی در قسمت های زیری پوست شما هم خواهد شد. به طور کلی مدت زمانی که برای انجام این جلسات باید در نظر بگیرید، 20 تا 40 دقیقه است.

ایا میدانید بهترین مرکز لیزر فرکشنال در تهران را میتوانید در همین مطلب پیدا کنید و نزدیکترین مرکز که دارای هزینه مناسب تری هست را برای از بین ناهنجاری های صورت خود انتخاب کنید ؟

مراقبت های بعد از لیزر فرکشنال در تهران

بعد از اتمام جلسه هم باید مراقبت هایی را بر روی پوست خود به طور صددرصد داشته باشید.

  •  پوست شما بعد از جلسه حالت التهاب و قرمزی و تورم ممکن است پیدا کند که پزشک برای رفع این مورد، پوست صورت شما را با محلول و مواد خاصی خواهد پوشاند.
  • کمی درد و سوزش و یا احساس درد هنگام لمس پوست، طبیعی است که با کمک مسکن میتوان همین میزان را نیز کاهش داد. همچنین در ساعات اولیه می توانید از کمپرس سرد هم استفاده کنید.
  • طول دوره نقاهت شما حداکثر یک هفته طول خواهد کشید و بهتر است در این مدت در معرض نور آفتاب و آلودگی ها و… نباشید و در خانه به استراحت بپردازید.
  •  در بیرون از منزل حتما از کرم های ضدآفتاب قوی استفاده کنید.
  • پوست را نخارانید و به طور مرتب کرم های تجویز شده را بر روی پوست خود به کار ببرید.
  • 24 ساعت اولیه بعد از لیزر، صورت خود را شستشو ندهید و بعد از این مدت به آرامی می توانید نواحی موردنظر را مرطوب کنید. 

کل جلساتی که برای شما در نظر گرفته خواهد شد می تواند چیزی بین 3 تا 4 جلسه باشد اما این مسئله امری متغیر است.

به طوریکه ممکن است با توجه به نظر پزشک متخصص والبته وسعت منطقه ای که باید تحت درمان قرار بگیرد و همچنین نوع و شدت درگیری پوست، این تعداد جلسات در فردی نسبت به فرد دیگر متفاوت باشد.

مرکز لیزر فرکشنال در تهران

عوارض جانبی لیزر فرکشنال چیست؟

عوارض جانبی احتمالی لیزرهای فرکشنال با توجه به عملکرد پزشک یا تکنسین آموزش دیده، به ندرت اتفاق می افتد. عوارض جانبی عبارتند از:

  • تغییر رنگ پوست، معمولاً تیره شدن پوست
  • عفونت
  • تاخیر در بهبودی
  • قرمزی طولانی مدت و یا مشاهده عواملی آکنه مانند
  • جای زخم

چه کسانی مورد مناسبی برای انجام لیزر CO2 فرکشنال هستند؟

  •  اگر شما دارای پوستی شل و افتاده هستید 
  •  چین و چروک های عمیق در قسمت های مختلف صورت و حتی پشت دست، دارید
  •  پوستتان دچار لکه و آفتاب سوختگی و یا هر گونه ناهنجاری دیگری است
  •  روی صورتتان جای زخم و یا بخیه وجود دارد
  •  جای جوش، کک و مک، ترک پوستی، منافذ باز پوست، دارید

شما می توانید به راحتی با کمک استفاده از لیزر CO2 فرکشنال، این مشکلات را از روی پوست خود از بین ببرید و از نتایج مثبت و خوب و ماندگار این روش نهایت لذت را ببرید.

مرکز لیزر فرکشنال در تهران بهترین دستگاه های مجود حال حاضر دنیا در مراکز لیزر شرق غرب شمال تهران از بین رفتن جای زخم و جوش

دوره بهبودی لیزر فرکشنال چقدر است؟

زمان بهبودی با توجه به طول موج، قدرت، درصد آسیب پوست تحت درمان و محل درمان متفاوت است. بهبود ناحیه صورت تحت درمان با استفاده از لیزر فرکشنال سریعتر از درمان در نواحی گردن، قفسه سینه و سایر اندام ها می باشد.

لیزرهای فرکشنال فرسایشی در مقایسه با لیزرهای غیر فرسایشی مدت زمان بهبودی بیشتری نیاز دارند.

موارد زیر راهنمای زمان بهبودی پس از استفاده از این نوع لیزر می باشد.

غیر فرسایشی:

  • 3 تا 7 روز برای درمان صورت
  • 5 تا 10 روز برای نواحی گردن، قفسه سینه یا سایر اندام ها

فرسایشی:

  • 10 تا 14 روز برای درمان صورت
  • 14 روز یا بیشتر برای درمان در مناطق دیگر

نکته شگفت انگیز در مورد استفاده از لیزهای فرکشنال این است که ظاهر کلی پوست را بهبود می بخشد، حتی اگر فقط بخشی از پوست تحت درمان قرار گرفته باشد.

مزایا و معایب لیزر CO2 فرکشنال:

از مزایای این روش برای جوانسازی و شفاف سازی پوست می توانیم به نداشتن درد حین انجام درمان و حتی بعد از آن، عدم نیاز به استفاده از بیهوشی و بیحسی عمیق برای بیمار، عدم نیاز به پانسمان بعد از عمل، دوره بهبود و نقاهت کوتاهتر، افزایش کلاژن سازی، قابلیت لایه برداری، رفع افتادگی پوست، عملکرد بالا و نتایج درخشان، آسیب کمتر به پوست و قدرت تهاجمی کمتر، اشاره داشته باشیم.

برای این روش اثرات سوء تا به حال گزارش نشده است فقط بعد از اتمام جلسات درمان، بیمار ممکن است حالت سوزش و التهاب را بر روی پوست خود تجربه کند که آنهم موقت بوده و می توانند برای کمتر کردن این اثرات هم از کمپرس سرد استفاده کنند.

از مزیت های این روش این است که مقدار التهاب و قرمزی پوست در این روش از بقیه روش های لیزری بسیار کمتر می باشد.

مهمترین کاربرد لیزر CO2 فرکشنال، در بهبود جای زخم ها و اسکار ناشی از بخیه و جراحی ها می تواند باشد. مخصوصا برای آن دسته از افرادی که بر روی صورت خود جراحی های سنگین داشته اند.

نکته:

معمولا بعد از انجام لیزر، ممکن است تا مدتی پوسته ریزی و یا دلمه بستن را در بخش هایی از پوست که تحت درمان هستند، مشاهده کنید. این امر طبیعی بوده و شما نباید این پوسته یا دلمه ها را با دست بکنید. به طور کلی بین هر جلسه درمان هم باید 1 ماه فاصله زمانی وجود داشته باشد.

مدت زمان ماندگاری لیزر CO2 فرکشنال چقدر است؟

پاسخ این سوال بستگی به میزان مراقبت از پوست دارد. اینکه تا چه حدی پوست را در مقابل نور آفتاب حفظ کنید یا چقدر وزنتان افزایش و کاهش داشته باشد یا به طور کل چگونه پوستتان را در برابر عوامل پیری، مراقبت نمایید!

در صورت مراقبت خوب و بهینه، استفاده از کرمهای ضدآفتاب خوب و قوی، عدم استفاده زیاد از مواد آرایشی و بهداشتی، می توانید اثرات لیزردرمانی خود را تا چندین سال بر روی پوست خود شاهد باشید.

موارد منع استفاده از لیزر CO2 فرکشنال:

در صورت استفاده از داروهایی مانند داروهای ضد انعقادی، انجام شیمی درمانی، دیر خوب شدن زخم، بارداری، داروهای افزایش دهنده حساسیت به نور، نمی توانید از این روش استفاده کنید.

هزینه لیزردرمانی با لیزر CO2 فرکشنال:

به طور متوسط هزینه لیزر co2 فرکشنال صورت بین 380 الی 500 هزار تومان در همه مراکز فرکشنال تهران میباشد.

اما هزینه انجام این روش بستگی به نوع درمانی که قرار است اتفاق بیفتد، دارد. مثلا اگر هدف از انجام لیزر، از بین بردن چین و چروک باشد هزینه متفاوتی با از بین بردن جای زخم و جوش خواهد داشت.

علاوه بر نوع مشکل، وسعت منطقه درگیر، تعداد جلسات؛ همزمانی با دیگر روش های درمانی، کلینیک و محلی که قرار است جلسات درمانی در داخل آن صورت بگیرد، و همچنین دستمزد پزشک متخصص هم می توانند از جمله عواملی باشند که هزینه لیزر CO2 را متفاوت کنند.

در رابطه با هزینه های پرداختی برای درمان با لیزرهای فرکشنال بسیاری از عوامل تاثیرگذار خواهد بود. در واقع شرایط بیمار، موقعیت جغرافیایی کلینیک درمانی، پزشک متخصص، نوع دستگاه انتخابی برای درمان می تواند در نهایت هزینه را تعیین نماید.

مرکز لیزر فرکشنال در تهران با برجسته ترین دکترین پوست مو زیبایی در تهران شرق غرب شمال برای از بین بردن جای زخم وبخیه و جای جوش

با توجه به مطالب گفته شده می توانیم به این نتیجه برسیم که استفاده از لیزرCO2 فرکشنال در مقایسه با دیگر روش ها  از جمله لیزرهای معمولی، می تواند بسیار اثر ویژه ای بر روی مشکلات پوستی، حتی آنهایی که سالیان درازی است که وجود دارند، گذاشته و فرد را از شر آنها برای چندین و چندسال خلاص کند.

اما بهترین کار برای همه افراد این است که تا قبل از اینکه کار به درمان و علاج بکشد، فکر چاره باشند و همواره از پوست خود مانند یک دارایی ارزشمند مراقبت نمایند.

مراقبت های عمومی از پوست:

برای اینکه بتوانید به بهترین نحو از پوست خود مراقبت کنید، بهتر است در ابتدا پوست خود را بشناسید. پوست شما می تواند خشک، معمولی، چرب، یا ترکیبی از اینها باشد.

مهم نیست که چه نوع پوستی دارید، مهم این است که بتوانید با یک برنامه درست آن را حفاظت کرده و مانع از بروز مشکلات برای آن شوید.

  •  سعی کنید پوست خود را در طول شبانه‌روز با شوینده های ملایم شستشو دهید.
  •  از مرطوب کننده ها و یا آبرسان ها، استفاده مداوم کنید.
  •  هیچوقت استفاده از کرم ضدآفتاب با SPF مناسب را فراموش نکنید.
  •  موادی را برای پوست خود خریداری کنید که با پوست شما سازگاری داشته باشند.
  • مایعات مثل آب به حد کافی در طول روز بنوشید.
  •  درمانهای خانگی برای حفاظت پوست را به طور خودسرانه اجرا نکنید.

اگر این موارد را به عنوان یک برنامه منظم و همیشگی برای خود در نظر داشته باشید، به طور حتم مشکلات کمتری به سراغ پوست شما خواهد آمد.

اما با وجود اینها، باز هم نگران نباشید. در صورت بروز مشکلاتی مانند جای جوش و آکنه و بخیه و…. می توانید روی روش های درمانی همچون لیزر CO2 فرکشنال حساب کنید.

در این مطلب با بهترین مرکز لیزر فرکشنال در تهران با شما همراه بودیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *