مرکز زیبایی در خیابان علامه

مرکز زیبایی خیابان علامه

قبل از آنکه به معرفی مرکز زیبایی در محدوده خیابان علامه بپردازیم بهتر است در ابتدا توضیحاتی در رابطه با زیبایی روش های آن داشته باشیم. زیبایی مقوله ای بسیار مهم و البته اثر گذار در بین افراد به ویژه خانم ها است.

خدمات مرکز زیبایی در خیابان علامه

  • لیزر موهای زائد
  • یزر فراکشنال برای لک و جای جوش
  • آر اف فرشکنال
  • تزریق ژل
  • تزریق فیلر
  • تزریق بوتاکس

جوانسازی و پاکسازی پوست با انواع روش ها

همین اهمیت و حساسیت بالا بر روی آن سبب شده تا بسیاری از خانم ها در جهت دست یابی به آن، روش های غیر استاندارد  را تجربه کنند. یکی از روش های غیر استاندارد که در بین خانم ها رایج است، استفاده فراوان ار مواد آرایش در جهت پنهان کردن عارضه های پوستی می باشد.

 

البته این مطلب اصلا به معنای بی اهمیت بودن میکاپ نیست، بلکه منظور ما این است که استفاده از مواد آرایشی راه حل صحیحی در جهت درمان و یا رفع عارضه های پوستی نیست. پیشنهاد بسیاری از متخصصان پوست و مو بهره گیری از روش های درمانی زیبایی در جهت رفع عارضه های پوستی می باشد. در این مقاله قرار است چند مورد از این روش های زیبایی درمانی و همچنین مرکز انجام آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

 

 

تزریق ژل 

تزریق ژل از جمله روش های زیبایی پرطرفدار در جهت رفع عارضه های پوستی ایجاد شده است. عارضه هایی چون افتاده گی صورت، چین و چروک های پوستی، اصلاح فرم بینی و گودی زیر چشم براحتی و در کوتاهترین زمان به وسیله این روش درمانی قابل اصلاح هستند. زمانی که صحبت تزریق یک ماده به بدن می شود بسیاری از افراد، به دلیل بی اطلاعی از این روش زیبایی عقیده دارند، این روش ها دارای اثرات جانبی بر روی سلامت است.

 

باید توجه داشت ماده ای در تزریق ژل مورد استفاده قرار می گیرد، هیالورونیک اسید است. این ماده یک دارای منشاء طبیعی بوده و از نظر ساختاری یک قند دارای  بار الکتریکی است که سبب جذب آب می شود.


همچنین بخوانید:

مارک های خوب برای تزریق ژل کلیک


تزریق آن به زیر پوست به دلیل خاصیت جذب آب علاوه بر رفع نواقص پوستی سبب افزایش رطوبت پوست نیز می شود. با توجه به مطالب گفته شده تزریق ژل نمی تواند عوارض مشخصی در افراد ایجاد کند. البته ما منکر وجود برخی عوارض پیش آمده در سال های اخیر نیستیم و اما عوارض پیش آمده عمدتا در مراکز آرایشگاهی و غیر معتبر بوده که تزریق ژل به دست یک تکنسین صورت گرفته است.

در همین راستا مرکز زیبایی در محدوده خیابان علامه به علت بهره گیری از دستگاه های روز دنیا چون آر اف co2 و متخصصین پوست و مو در حال ارائه خدمات زیبایی برابر با استاندارد های جهانی است. 

اگر به دنبال تخفیف تزریق ژل وفیلر هستید اینجا کلیک کنید.

تزریق ژل

 

تزریق بوتاکس 

اگر دارای چین و چروک های و یا افتادگی پوست هستید. توصیه بسیاری از متخصصان این است که برای رفع این عارضه های پوستی به دنبال استفاده از کرم و لوسیون نباشید، چرا که علاوه بر اینکه باید هزینه های گزاف پرداخت کنید، نتیجه مطلوبی هم با استفاده از این روش ها عاید شما نخواهد شد. یکی از راه حل های موثر برای رفع این عارضه ها استفاده از تزریق بوتاکس می باشد.

 

علت هم این است که این عارضه های پوستی در اثر نواقص عضلانی صورت ایجاد می شود که راه حل موثر آن تزریق بوتاکس است. انجام تزریق بوتاکس به علت حساسیت بالای آن، تنها در یک مرکز معتبر و بوسیله دستگاه های معتبر توصیه می شود. دستگاه آر اف

co2 فرکشنال یکی از دستگاه های معتبر در این زمینه بوده که انجام خدمات زیبایی چون تزریق بوتاکس بدون عوارض توسط این دستگاه صورت می گیرد.

 

پاکسازی پوست 

 

پوست صورت جزء نواحی بسیار حساس بوده و نیازمند رسیدگی دوره ای می باشد. علت آن هم این است که پوست برخلاف سایر اندام ها در مجاورت هوا بوده و عواملی چون نور خورشیدو آلودگی هوا اثرات مستقیمی بر روی آن دارند.

به همین علت پاکسازی پوست از جمله روش های زیبایی بسیار با اهمیت بوده که انجام دوره ای آن لازمه داشتن پوستی سلامت و زیبا است.

مرکز زیبایی در محدوده خیابان علامه از جمله مراکز زیبایی معتبر در این زمینه بوده که علاوه بر خدمات گفته شده سایر خدمات زیبایی نیز به صورت گسترده در آن صورت می گیرد. 

اگر به دنبال تخفیف پاکسازی پوست هستید اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *