مراقبت بعد از کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی مراقبت قبل وبعد

آشنایی با مراقبت بعد از روش کربوکسی تراپی:

پوست صاف و بدون نقص آرزوی هر انسانی می باشد. اما پوست به دلیل در ارتباط بودن با عوامل محیطی، بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرد و ممکن است سبب بروز مشکلاتی در ظاهر پوست و گاهی در بافت پوست شود.

از عوامل موثر که سلامتی پوست را تحت تاثیر قرار می دهند می توان به افزایش سن، ایجاد جوش و آکنه، نور خورشید، عوامل وراثتی، نوع پوست، شرایط محیطی و … اشاره کرد.

سوال و جواب سریع کربوکسی تراپی

 

روش های شبیه کربوکسی تراپی

روش های زیادی در درمان مشکلات پوستی و جوانسازی پوست وجود دارد که می توان به میکرودرم، مزوتراپی، تزریق ژل، بوتاکس، کربوکسی تراپی و … اشاره کرد که هر کدام روش منحصر به فردی دارند.

یکی از روش های موثر در درمان مشکلات پوستی، کربوکسی تراپی می باشد. در این روش گاز کربنیک به زیر پوست تزریق می شود، بنابراین بعد از انجام تزریق به مراقبت هایی نیاز است.

بعد از کربوکسی تراپی چه مراقبت هایی کنیم، توسط پزشک متخصص، مشخص می شود. این مراقبت ها عموما شامل استفاده از ضد آفتاب، عدم استحمام و … می باشد.

کربوکسی تارپی صورت عکس قبل وبعد

گالری عکس و فیلم کربوکسی تراپی قبل و بعد کلیک

کربوکسی تراپی پوست

نکات قابل توجه قبل از کربوکسی تراپی:

در حقیقت برای انجام هر روشی برای زیبایی، جوانسازی و ترمیم کنندگی پوست صورت، بهتر است آزمایشاتی انجام شود تا عدم آلرژی و حساسیت فرد نسبت به دارو های مصرفی مشخص شود.

یکی از روش هایی که قبل از انجام آن باید آزمایش هایی مختلفی از فرد مورد نظر گرفته شود، روش کربوکسی تراپی می باشد.

این آزمایش ها باعث شناسایی آلرژی و حساسیت فرد نسبت به مصرف دارو ها می شود که در نهایت با مصرف آن ها ممانعت می شود. مهمترین زمان، بعد از انجام روش، برای فرد بیمار می باشد.

اما این زمان بلند مدت نمی باشد، زیرا با سپری کردن تنها 2 روز، فرد به روال عادی زندگی خود باز می گردد، مهمترین نکته در انجام کربوکسی تراپی مراقبت های بعد از آن و در واقع این که بعد از کربوکسی تراپی چه مراقبت هایی کنیم بسیار مهم می باشد.

بهتر است بعد از کربوکسی چه مراقبت هایی کنیم؟

 

مهمترین قسمت این روش، بعد از انجام کربوکسی تراپی می باشد. در حقیقت سپری کردن این دوران توسط بیمار بسیار مهم بوده و باید دقت نظر بالایی صورت گیرد.

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی شامل موارد زیر می باشند:

    1. بعد از انجام کربوکسی تراپی تا 24 ساعت بهتر است از استحمام صورت نگیرد، همچنین استفاده از آب سرد و شنا کردن ممنوع می باشد. اما بعد از 24 ساعت بلامانع می باشد.
    2. از دیگر مراقبت های بعد از این روش می توان به استفاده از کرم ضد آفتاب اشاره کرد. ناگفته نماند که به مدت یک ماه فرد بیمار نباید در معرض نور خورشید قرار گیرد، حتی اگر کرم ضد آفتاب را مورد استفاده قرار داده باشد.
    3. فرد بیمار از انجام انواع ورزش ها، همچنین فعالیت های سنگین به شدت پرهیز کند. یکی دیگر از مراقبت ها لازم، مصرف به موقع دارو های تجویز شده توسط پزشک معالج می باشد. در حقیقت بیمار باید دارو ها را به صورت مداوم و در زمان تعیین شده مورد استفاده قرار دهد.
    4. بعد از کربوکسی تراپی، معاینات لازم به خوبی انجام شود.

6 thoughts on “مراقبت بعد از کربوکسی تراپی

  • می 31, 2021 at 09:19
    Permalink

    هزینه ها خیلی بالاست

    Reply
    • ژوئن 1, 2021 at 21:13
      Permalink

      متاسفیم که این رو میشنویم. اما این رو در نظر بگیرید محصولات اولیه مرود استفاده برای کربوکسی تراپی چندین برابر شده و ما برای حفظ کیفیت مجبور به افزایش قیمت هستیم که به هیچ عنوان دوست نداریم قیمت ها را بالا ببریم و دوست داریم همه عزیزان زیبایی و شادابی پوستشان توسط خدمات ما حفظ شود اما برای کیفیت بالا مجبور به افزایش هزینه ها هستیم.

      Reply
    • جولای 29, 2021 at 14:30
      Permalink

      متاسفانه مواد اولیه به دلیل افزایش قیمت بر روی قیمت نهایی ما تاثیر مگذارد

      Reply
  • می 23, 2022 at 13:47
    Permalink

    بعد ازکربوکسی تراپی مو تا چند روز نباید ورزش کرد؟؟

    Reply
    • جولای 31, 2023 at 15:06
      Permalink

      سلام تا سه روز از فعالیت های سنگین و ورزش کردن اجتناب کنید

      Reply
    • سپتامبر 18, 2023 at 18:40
      Permalink

      با سلام . یک هفته نهایتا

      Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *