مراحل و هزینه تزریق ژل پیشانی

مراحل تزریق ژل پیشانی

مقدمه ای بر مراحل تزریق ژل پیشانی :

 

اول از همه پزشک یا متخصص پوست و مو  سلامت فرد را قبل از تزریق ژل مورد بررسی قرار می دهد ، با توجه به عمق و بزرگی خطوط پیشانی ، ژل مربوطه ( بهترین مارک ژل ) را از طریق تزریق به زیر پوست و در محل خطوط پیشانی با ایجاد بیحسی موضعی ، تزریق می کند .

 

  عملکرد و شیوه تزریق ژل متخصص ، در دستیابی به نتیجه ی مطلوب از آن بسیار تاثیر گذار خواهد بود ، بعد از تزریق به منظور جلوگیری از تورم و کبودی محل تحت درمان ، بلافاصله از کمپرس سرد استفاده می شود.

 

با تزریق ژل در پایان جلسه نیم الی یک ساعته ، نتایج ابتدایی آن ظاهر خواهد شد ، اما نتیجه نهایی از تزریق ژل پس از گذشت یک هفته با فروکش شدن تورم و کبودی نمایان می گردد .

شما میتوانید برای مشاوره رایگان درباره درمان چروک پیشانی باتزریق ژل به پیشانی بر روی لینک زیر کلیک کرده واز تخفیف های ویژه سایت کلینیک42 برای تزریق بوتاکس کف دست استفاده کنید

مشاوره و دیدن قیمت  دکتر تزریق ژل

 

هزینه تزریق ژل پیشانی

هزینه تزریق ژل :________________________________________

 تزریق ژل پیشانی یک عمل زیبایی به حساب می آید به همین دلیل شامل بیمه نمی شود .

 میزان ژل مورد استفاده شده.

 نوع ژل استفاده شده .

اندازه سطح پیشانی و دستمزد متخصص پوست و تعداد مراحل تزریق ژل پیشانی

این سه مورد هزینه تزریق ژل پیشانی را مشخص میکند .در زیر ما لیستی حدودی !! ( با توجه به نوسان قیمت ارز! 🙁 ) از قیمت تزریق ژل را برای شما خوانندگان عزیز قرار داده ایم: 

مراحل تزریق ژل پیشانی

 ژل ژوویدرم : 

قیمت هر سی سی از 400 هزار تومان شروع می شود تا 1،800،000 تومان .

ژل پرفکتا :

 این ژل ساخت فرانسه میباشد و قیمت آن برای هر سی سی 950 هزار تومان .

ژل زئومین : 

این محصول ساخت آلمان میباشد و قیمت هر سی سی آن 700 هزار تومان میباشد .

مراحل تزریق ژل پیشانی

توصیه ما :___________________________________________

 برجسته کردن برخی از اعضای بدن مانند گونه ، خط خنده ، ناحیه اشکی چشم و لب ها که جزء روش های جدیدی در پزشکی هستند باید با آگاهی و دقت کامل انجام گیرد. متاسفانه بسیاری از افراد به بعد از انجام تزریق ژل فکر می کنند و به دنبال بهتر شدن چهره شان هستند.
در صورتی که باید یک سری دانش و اطلاعات عمومی ای را نسبت به آن داشته باشند لذا ناآگاهانه اقدام به تزریق ژل نکنید! 
برای همین توصیه می شود قبل از انجام هر عملی به خصوص در زمینه زیبایی صورت، آگاهی هایی را به دست بیاورید و با دید باز و علم بیشتر برای زیبایی صورت خود اقدام کنید.
با توجه به پیشرفت علم پزشکی و به واسطه آمدن نسل جدید ژل‌ها و هیالورونیکی که ماده‌ای طبیعی (پروتئین کلاژن) و کاملا تطبیق پذیر با بدن انسان می‌باشد، نیازی نیست دیگر نگران عوارض تزریق ژل باشیم .
تزریق ژل پیشانی

مشاوره رایگان درباره تزریق ژل پیشانی

بدون دغدغه با کلینیک24 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک

 

برای رفع چین و چروک پیشانی کدام روش بهتر است ؛تزریق ژل بوتاکس یا پرکننده های پوستی

از اولین و بارزترین نشانه های افزایش سن و پیری پوست ، آشکار شدن چین و چروک در روی پیشانی است و تقریبا با زیاد شدن سن این چین و چروک ها بیشتر هم می شود.اما باید گفت که روش ها و گزینه هایی مناسبی برای ازبین بردن این علائم پیری از روی چهره وجود دارد.

در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم که کدام روش برای رفع چین چروک پیشانی مناسب است و با مقایسه هر دو روش تزریق ژل بوتاکس و پرکننده های پوستی شما بتوانید بهترین گزینه متناسب برای خود را جهت تزریق ژل پیشانی انتخاب کنید.

تزریق ژل پیشانی
تزریق ژل پیشانی

تزریق ژل پیشانی ؛ تفاوت ژل بوتاکس و پرکننده ها

این دو محصول هر دو از روش های محبوب در بین مردم هستند که به مبارزه با چین چروک کمک می نمایند اما از لحاظ شیوه ی کار با هم تفاوت های زیادی دارند.

روش کار ژل بوتاکس به این گونه است که عضلات را تا حدی فلج کرده و انقباض عضلانی را از بین می برد و باعث می شود چین و چروک تقویت نشده و خطوط محو شود.

اما پر کننده های پوستی همانطور که از نام آنها مشخص است با پر کردن ،چین و چروک را رفع می کنند.

 

اما سوال اینجاست برای رفع چین و چروک پیشانی کدام یک بهترین انتخاب است

در پاسخ باید گفت با گذشت زمان و آغاز روند پیری ، تن و حجم صورت کاهش پیدا می کند، همین موضوع باعث می گردد که با پوست با کمبود حجم مواجه شده ،افتادگی در پوست ایجاد می شود و چهره فرد پیرتر به نظر برسد.

ویژگی هایی مثل توانایی نشان دادن حالت های مختلف با صورت اگرچه جذاب به نظر می رسد اما همین ویژگی می تواند زمینه ساز ایجاد چین و چروک در پیشانی باشد.در قسمت هایی از صورت با گذر زمان خطوط افقی ایجاد می شود از جمله این مناطق

  • پیشانی
  • خط لبخند
  • ناحیه ی کنار چشم ها
  • خطوط اخم

تزریق ژل پیشانی

در این مناطق بوتاکس یک روش پیشگیرانه است که از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و همچنین چین و چروک های موجود را هم مورد درمان قرار می دهد.ژل بوتاکس برای پیشانی عالی کار می کند و انتخاب اغلب افراد است زیرا آسان و سریع بوده و کل روند آن چند دقیقه طول می کشد.

در بوتاکس با یک بار مراجعه ، درمان و صاف کردن خطوط عمیق روی پیشانی شروع شده و با سفت شدن عضلات خطوط از بین می رود.از ویژگی های بوتاکس این است که روند پیری را معکوس کرده و یک اقدام پیشگیرانه هم محسوب می شود.

مطالب مرتبط

مراحل و هزینه ی تزریق ژل پیشانی

تخفیف تزریق ژل و فیلر

استفاده از پر کننده های پوستی برای جوانسازی دوباره صورت و پیشانی

با توجه به میزان و اندازه ی چین و چروک و شرایط پوست با توصیه ی متخصص پر کننده های پوستی هم انتخاب مناسبی هستند.برخی از متخصصین پرکننده های پوستی را گزینه ی سالم تری نسبت به بوتاکس می دانند.

اساس کار پرکننده ها با ماده ای به نام اسیدهیالورونیک است که جذب آب در پوست را تقویت کرده و آبرسانی را افزایش می دهد و ظاهر پوست را پر از چربی می کند.

مدت زمان متابولیسم پرکننده ها از بوتاکس بیشتر است و ممکن چند هفته طول بکشد تا اثر گذاری خود را به تدریج نشان دهد.در طول این مدت پوست با کلاژن سازی به صاف و جوان شدن ادامه می دهد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *