مراحل بوتاکس پیشانی آقایان

بوتاکس پیشانی آقایان

 بوتاکس پیشانی آقایان بسیاری از افراد به زیبایی پوست صورت توجه ویژه ای دارند و بدین منظور به انواع اقدامات زیبایی روی می آورند. ماده بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک پیشانی و صورت مورد استفاده قرار می گیرد که آقایان را نیز وسوسه می کند. تزریق بوتاکس به پیشانی اقایان

بوتاکس پیشانی قبل و بعد

 

بالا بردن ابرو با بوتاکس

 

بوتاکس پیشانی آقایان یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین اقدامات زیبایی به شمار می آید که در بسیاری از کلینیک های جوانسازی پوست انجام می شود؛

بنابراین اگر شما هم جزو آن دسته از آقایی هستید که قصد دارید، چین و چروک پیشانی خود را از بین ببرید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با مراحل انجام این کار بیشتر آشنا شوید.

تفاوت تزریق بوتاکس آقایان و خانم ها

بوتاکس پیشانی آقایان

اگر بخواهیم اماری بدهیم حدود 20 درصد از آقایان بتزریق بوتاکس انجام میدهند .

البته بیشتر آنها زمانی به تزریق بوتاکس روی میآوردن که مشکلات سردرد و میگرن دارند و با تزریق بوتاکس بهبود پیدا میکنند. ( تزریق بوتاکس میگرن )

اما آقایان به دلیل ااینکه بیشتر در معرض تنش ها و زیر نور خورشید هستند پوستشان زودتر شکسته میشود و نیاز به ترمیم دارد و یکی از راه های آن تزریق بوتاکس میباشد

باید این را در نظر داشته باشید دوره تزریق بوتاکس برای اقایان کوتاه تر میباشد به طور مثال اگر خانم ها هر 6 ماه یکبار به تزریق بوتاکس برای درمان چین و چروک صورت نیاز داشته باشند اقایان هر 4 ماه یکبار .

البته با پشت سر گذاشتن چند دوره عضبه مورد نظر ضعیف تر میشود و این مدت زمان دائما افزایش پیدا میکند به طوری که بعد از گذشت 3 دور تزریق بوتاکس فاصله 1 ساله برای مراجعه بعدی در نطر گرفته میشود.

 

اگر میخواهید بهترین دکتر تزریق بوتاکس را بیابید ما لیستی از بهترین و باتجربه ترین ها را در لینک زیر قرار داده ایم.

 

مراکز خوب تزریق بوتاکس کجاست؟

 

دقت شود برخی از افراد که دارای خطوط عمیق هستند باید با نظر پزشک اقدام به تزریق ژل کنند ( تفاوت تزریق ژل و بوتاکس چیست؟ کلیک )

 


بوتاکس پیشانی آقایان قبل و بعد
بوتاکس پیشانی قبل و بعد

مرکز تزریق ژل و بوتاکس در نیاوران


بوتاکس پیشانی در آقایان

 

امروزه توجه به زیبایی و جوانسازی پوست صورت و بدن در میان آقایان نیز مانند خانم ها طرفداران زیادی دارد. بوتاکس یکی از اقداماتی است که به منظور از بین بردن چین و چروک صورت و افزایش زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

بوتاکس پیشانی آقایان
بوتاکس پیشانی قبل و بعد

آقایان با توجه به حضور بیشتر در زیر نور خورشید، از چین و چروک و خطوط اخم بیشتری در قسمت پیشانی برخوردارند؛ از این رو بوتاکس پیشانی آقایان یکی از پرطرفدارترین عملیات جوانسازی پوست محسوب می شود.

 

بوتاکس پیشانی قبل و بعد
بوتاکس پیشانی قبل و بعد

تزریق بوتاکس در پیشانی آقایان توسط بسیاری از مراکز تخصصی پوست با روش ها و تکنولوژی روز دنیا به صورت کنترل شده انجام می شود تا بهترین نتیجه با کمترین عوارض به دست آید.

 

متقاضیان تزریق بوتاکس باید پزشک مربوطه را از بیماری و مصرف هر گونه دارو مطلع کنند؛ زیرا برای برخی از افراد با بیماری هایی چون قلبی، عفونی، عصبی و … ممنوع می باشد.

 

 



مراحل بوتاکس پیشانی آقایان

 

 اگر متقاضی تزریق بوتاکس پیشانی هستید، باید به کلینیک تخصصی پوست با پزشکان با تجربه مراجعه کنید تا مراحل بوتاکس پیشانی برای آقایان انجام شود که به شرح زیر می باشد:

مرحله اولیه:

  • بررسی وضعیت جسمی و روحی فرد از نظر مصرف دارو و هرگونه بیماری
  • تعیین میزان تزریق بوتاکس با توجه به عمق و وسعت چین و چروک
  • تزریق ماده بوتاکس به وسیله سوزن های مخصوص ریز به زیر پوست ناحیه پیشانی در چند دقیقه
  • عدم دراز کشیدن فرد پس از تزریق تا چند ساعت به علت جلوگیری از انتشار به نقاط مجاور
  • خودداری از ماساژ محل تزریق بوتاکس
  • استفاده از کمپرس سرد در ناحیه متورم پیشانی

مرحله ثانویه:

 

  • بروز تاثیرات بوتاکس در پیشانی آقایان پس از 3 تا 7 روز و اوج آن در هفته دوم
  • مراقبت های پس از تزریق


بوتاکس چه اثراتی دارد؟!

 

بوتاکس پیشانی به عنوان یکی از اقدامات جوانسازی در بسیاری از کلینیک ها به صورت کنترل شده توسط متخصصین انجام می شود. در واقع ماهیت عملکرد بوتاکس، فلج کردن عصب عضله به مدت 2 تا 6 ماه می باشد تا دیگر منقبض نشود؛ از این رو بوتاکس، عضلاتی که بیش فعال هستند را از کار می اندازد تا چین و چروک از بین رود و به طور موقتی بر‌طرف شود.

 

پیشانی یکی از مناسب ترین ناحیه صورت فرد می باشد که عوارض زیادی ندارد و با استفاده از آن، می توان خطوط عرضی و خط اخم  را از بین برد.

 

به طور کلی از عوارض پس از تزریق بوتاکس، می توان به تورم، سردرد، احساس نیش زدگی حشرات و … اشاره کرد و با فلج کردن عصب عضلات به جوانسازی پوست کمک می کند.

 

بوتاکس پیشانی در بسیاری از مراکز تخصصی پوست توسط پزشکان به صورت حرفه ای انجام می شود؛ بنابراین توصیه می کنیم قبل از هرگونه اقدامی، مشاوره های لازم را از مراکز معتبر دریافت نمایید.

 

مراکز خوب تزریق بوتاکس در تهران کجاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *