متخصص عمل لیفت ابروی مردان

عمل لیفت ابروی مردان

متخصص عمل لیفت ابروی مردان

ابرو ها همچون دیگر اجزای چهره، جزء جدایی ناپذیر از جذابیت مردان به حساب می آیند و همین امر امروزه توجه بسیاری از مردان را به رسیدگی از ابروی خود مجاب کرده است.

برای کسانی که بعد از یک روز کاری احساس می کنند پلک هایشان سنگین شده است و یا دچار سردرد می شوند یا برای کسانی که حالت چهره نگران کننده یا عصبانی دارند حتی اگر روحیه خوبی داشته باشند، اغلب اتفاق می افتد که مردم از آنها می پرسند که آیا ناراحت یا عصبانی هستند؟

عمل لیفت ابروی مردان

 این حالت براحتی با عمل لیفت ابرو می تواند برطرف شود. عضله پیشانی پس از لیفت بار کمتری خواهد داشت و سردرد از بین خواهد رفت.

لیفت همچنین تأثیر مثبتی روی شیارهای پیشانی، چین و چروک های اخم بالای بینی و موقعیت ابروها خواهد داشت. چهره پس از لیفت جوان تر، دوستانه تر و آرام به نظر خواهید رسید.

متخصص عمل لیفت ابروی مردان
متخصص عمل لیفت ابروی مردان

عمل لیفت ابرو چگونه است؟

در عمل لیفت ابرو و یا به اصطلاح لیفت آندوسکوپی ابرو، با توجه به شرایط بیمار تحت بی حسی موضعی و یا بیهوشی کامل، آندوسکوپ به همراه یک دوربین کوچکی وارد برش های ایجاد شده در میان موی فرد خواهد شد و به این ترتیب پزشک متخصص با مشاهده وضعیت زیر جلد اقدام به اصلاح موقعیت بافت خواهد کرد.

با این روش موقعیت خط مو تغییر کرده و پیشانی کمی بالاتر قرار خواهد گرفت. این عمل یک تا 2 ساعت به طول می انجامد. همچنین، ممکن است! برای بهبودی هرچه بهتر ظاهر ، پزشکان بلفاروپلاستی (جراحی پلک) را نیز به صورت ترکیبی به شما  پیشنهاد دهد.

مطالب مرتبط

هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو

بوتاکس و لیفت ابرو : ماندگاری و هزینه لیفت

لیفت ابرو مستقیم و یا کوچک

در این روش پوست با برش در لبه بالایی ابرو برداشته می شود و قسمت خارجی ابرو بلند خواهد شد. این عمل 30 تا 45 دقیقه طول می کشد و تحت بی حسی موضعی انجام می گیرد.جای زخم با این روش در موها پنهان خواهد شد.

در مردان که موهایشان ریخته و هیچ خط موی روی پیشانی وجود ندارد، جای زخم در یکی از چین و چروک های پیشانی قرار می گیرد. گزینه دیگر انتخاب لیفت مستقیم می باشد.

عمل لیفت ابروی مردان
متخصص عمل لیفت ابروی مردان

عوارض لیفت ابرو در مردان چیست؟

پس از عمل لیفت ابرو، بدون احساس حالت تهوع و درد بلافاصله احساس خوبی خواهید داشت،. صبح روز بعد می توانید بانداژها را خود برداشته و دوش بگیرید و موهای خود را با شامپو (اما بدون مالیدن پوست سر) بشویید.

بخیه های موجود در مو پس از یک هفته در کلینیک برداشته می شود. در لیفت آندوسکوپی، احتمال آسیب دائمی عصب به دلیل استفاده از دوربین کوچک بسیار کم خواهد بود.

همچنین، پوست سر و پیشانی می تواند برای مدتی “بی حس” شود، اما این حس به آرامی از بین می رود. در لیفت ابرو مستقیم نیز، هیچ عارضه قابل توجهی وجود ندارد. به طور کلی ممکن است فقط کبودی در اطراف پلک مشاهده شود که با مرور زمان بهبود خواهد یافت.

باید بدانید! جوان سازی چشم باید به طور خاص متناسب با هر جنس تنظیم شود، زیرا تفاوت های اساسی بین ساختار ابرو بانوان با آقایان وجود دارد. به همین دلیل، مرور قبل و بعد از عکس کارهایی که توسط جراح متخصصی که در نظر دارید انجام شده است، بسیار مهم می باشد.

 جراحی جوان سازی چشم می تواند ابزاری بسیار قدرتمند برای برگرداندن زمان به عقب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *