ماسک صورت برای جوانسازی

انواع ماسک صورت برای پوست چرب معمولی لک دار و خشک

ماسک صورت برای جوانسازی:

یکی از بهترین و مرسوم ترین روش ها برای درمان مشکلات پوستی مانند انواع لک های ایجاد شده روی پوست، آکنه و جوش، لکه های ناشی از بارداری، آفتاب سوختگی، پاکسازی پوست، جوانسازی پوست و … استفاده از ماسک صورت برای جوانسازی می باشد.

از ماسک های مصرفی برای جوانسازی پوست می توان به

  • ماسک موز
  • ماسک سرکه
  • ماسک ماست
  • ماسک عسل
  • ماسک تخم مرغ و …

اشاره کرد که هر کدام از آن ها در شادابی و جوانسازی پوست عملکرد متفاوت و منحصر به فردی می باشند.ماسک صورت برای جوانسازی

ماسک صورت قبل و بعد

ماسک صورت برای جوانسازی


لیست بهترین مراکز پاکسازی پوست صورت با دستگاه و ماسک کلیک

عکس کلینیک


قبل از استفاده از ماسک صورت باید به چه نکاتی توجه کرد؟

برای استفاده از ماسک های صورت باید به نکات و عوامل مختلفی توجه کرد، سپس ماسک ها را مورد استفاده قرار داد. این نکات شامل موارد زیر می باشند:

  1. اولین و مهمترین قدم برای استفاده از ماسک، شناسایی نوع پوست می باشد.پوست ها به سه دسته چرب، مختلط و خشک تقسیم می شوند که برای هر کدام از پوست ها باید ماسک مخصوص استفاده شود. ماسک انتخابی برای پوست چرب برای کنترل چربی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.در حقیقت این نوع ماسک باعث متعادل شدن و یا برطرف شدن میزان چربی پوست می شود. پوست مختلط پوستی می باشد که بعضی از قسمت های آن چرب و بعضی از قسمت های دیگر آن خشک می باشد، بنابراین انتخاب ماسک برای این نوع پوست کار نسبتا دشواری می باشدماسک مصرفی باید در برابر چربی پوست بی تاثیر باشد. اما ماسک های مصرفی برای پوست خشک باید به آب رسانی پوست و مرطوب شدن پوست کمک کند.
  2. دومین نکته در مصرف ماسک، شست و شو پوست با آب گرم و یک شوینده ملایم قبل از استفاده از ماسک ها می باشد.
  3. در صورت استفاده از ماسک های آماده، محتویات و مواد استفاده شده در تولید آن را مورد بررسی قرار داد.
  4. ماسک را توسط براش تمیز و انگشتان دست به صورت یکنواخت روی پوست پخش کنید.

ماسک شاداب کننده صورت

اجازه دهید ماسک خشک شود، بعد از گذشت مدت زمان لازم و تعیین شده آن را به روش مناسب بشویید.

 

اموزش ساخت ماسک صورت در فیلم زیر

 

با انواع ماسک صورت برای جوانسازی آشنا شوید:

 

  1. ماسک موز: این ماسک یک ماسک  کاملا طبیعی می باشد که باعث رطوبت رسانی به پوست می شود و آن را پاک سازی می کند. در تهیه این ماسک به یک عدد موز، نصف فنجان ماست و مقداری عسل احتیاج است. لازم به ذکر است که این ماسک باید 10 الی 20 دقیقه روی پوست باقی بماند.
  2. ماسک سرکه: سرکه یک مایع نرم کننده بوده و خاصیت ضدعفونی کنندگی دارد. برای تهیه این ماسک به سرکه و آب نیاز است. ترکیب سرکه و آب باید نسبت 1 به 10 باشد.
  3. ماسک ماست: از ماست می توان برای پاک سازی پوست و درمان منافذ باز پوست استفاده کرد. در حقیقت استفاده از ماست خالص به عنوان ماسک باید به مدت 20 دقیقه روی پوست باقی بماند. ماسک آرایشی دیگری نیز وجود دارد که یک ماسک ترکیبی با استفاده از ماست، آب پرتقال و مقداری آلوئه ورا می باشد. این ماسک باید به مدت 5 دقیقه روی پوست باقی بماند.
  4. ماسک عسل: یکی از مواد بسیار مغذی برای پوست، همچنین تقویت آن و درمان کننده پوست صورت، عسل می باشد. استفاده آن به صورت خالص و یا ترکیب آن با دیگر مواد نیز به شدت توصیه می شود. از مواد مصرفی برای تهیه ماسک ترکیبی عسل می توان به دارچین، آبلیمو، آلوئه ورا و … اشاره کرد.
  5. ماسک تخم مرغ: از این ماسک می توان برای انواع پوست استفاده کرد. از ترکیب تخم مرغ، آبلیمو و عسل می توان برای پوست های چرب استفاده کرد. از تخم مرغ به تنهایی می توان برای پوست مختلط مورد استفاده قرار داد. همچنین افرادی که پوست خشک دارند بهتر است بعد از استفاده از این ماسک، کرم مرطوب کننده استفاده کنند.

 

 

ماسک صورت برای جوانسازی با بهترین ماسک های گیاهیی و طبیعی وارداتی اصل و برند های معتبر داخلی می باشد.

 


لیست بهترین مراکز پاکسازی پوست صورت با دستگاه و ماسک کلیک

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *