مارک های بوتاکس ایرانی و خارجی

بهترین مارک های بوتاکس

بهترین مارک های بوتاکس ایرانی و خارجی بوتاکس یکی از روش های غیرجراحی و تزریقی است که می تواند سبب جوانسازی و رفع چین و چروک های صورت شود.

به همین منظور، برندهای مختلفی از بوتاکس در بازار وجود دارند که متاسفانه برخی از آن ها بی کیفیت هستند. شناخت برند های معتبر بوتاکس اهمیت دارد. فرقی نمیکند که قصد دارید به یک  کلینیک زیبایی در فرشته ، جردن یا الهیه بروید.


آشنایی با بهترین مارک های بوتاکس

بهترین مارک های بوتاکس ایرانی و خارجی

 

  • یکی از بهترین و شناخته شده ترین مارک های بوتاکس، بوتاکس دیسپورت است که ساخت کشور انگلستان است و از سازمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  ایران نیز دارای تاییدیه های لازم می باشد.
  • این مارک برای از بین بردن چین و چروک های سطحی مناسب است. استفاده از این نوع مارک بوتاکس سبب می شود تا پیغام های مغز به آن ناحیه قطع شده و همین امر سبب صاف شدن و زیبایی پوست می شود.بهترین مارک های بوتاکس

 

  • یکی دیگر از بهترین مارک های بوتاکس،بوتاکس نورونوکس است که ساخت کشور کره است.این مارک نیز عملکردی شبیه بوتاکس دیسپورت دارد و سبب فلج شدن ماهیچه های آن قسمت می شود.این نوع بوتاکس دارای ماندگاری سه تا شش ماه می باشد و نتایج بسیار خوبی دارد.مارک ایرانی بوتاکس
  • کنیتوکس نیز از محبوب ترین مارک های بوتاکس است که برندی چینی است که برای برطرف کردن چروک های دور چشم، خط اخم و خنده و چروک پیشانی استفاده می شود.
  • مصپورت یکی از برندهای بوتاکس خوب است که در ایران تولید شده و برای رفع خط اخم به صورت موقت استفاده میشود.

بهترین مارک های بوتاکس

تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک صورت

 

بنابراین آشنایی با بهترین مارک های بوتاکس، می تواند شما را به بهترین شکل کمک نماید تا نتیجه کار شما بهتر و طبیعی تر باشد. بهترین مارک های بوتاکس ایرانی و خارجی


بهترین دکتر بوتاکس در تهران

بوتاکس چیست؟


 

بوتاکس که نوعی سم به نام بوتولینوم است برای از بین بردن انواع چین و چروک های عمقی و سطحی و پر کردن نقاطی از صورت، استفاده می شود.

تزریق این سم به قسمت مورد نیاز، می تواند سبب فلج شدن عضله های آن قسمت شده و همین امر سبب بازگشت زیبایی به صورت می شود.

امروزه برندهای متفاوتی از بوتاکس در بازار وجود دارند که همگی آن ها برای زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند،

 

اما متاسفانه برخی از برندهای چینی و محصولات تقلبی وجود دارند که نه تنها باعث زیبایی نمی شوند بلکه عواقب جبران ناپذیری نیز دارند.

 

روش های جایگزین تزریق ژل

استفاده از بهترین مارک های بوتاکس می تواند سبب دستیابی به نتیجه بهتری شود.


معایب استفاده از بوتاکس های غیر مرغوب

 

اگر از بوتاکس های غیر مرغوب و شناخته نشده برای زیبایی استفاده شود، عوارض جانبی بسیاری را به دنبال دارد که می توان به فلج قسمت مورد نظر، آسیب دیدگی دائمی اعصاب، ورم و قرمزی، عفونت و انواع واکنش های آلرژیک، اشاره کرد.

بنابراین حتما بوتاکس را از داروخانه های معتبر تهیه نمایید و پیش از خرید آن، با پزشک خود مشورت نمایید تا بهترین نوع و برند بوتاکس را به شما پیشنهاد دهد.

درمان میگرن با تزریق ژل

 



تفاوت اصلی بوتاکس ایرانی و خارجی

تفاوت اصلی بوتاکس ایرانی و خارجی در ماندگاری آن و کیفیت ان است.

اما متخصصین ایرانی توانسته اند بوتاکس مشابه خارجی تولید کنند اما باز ماندگاری بوتاکس خارجی و کییفیت آن بیشتر است.

به هر صورت اگر میخواهید برای یک مراسم و موقعیت جشن و هر موقعیتی چهره بدون چین و چروک داشته باشید پیشنهاد میشود از بوتاکس ایرانی استفاده کنید که هزینه پایینتری نیز دذارد

اما اگر دوست دارید طولانی مدت این تاثیر گذاری حفظ شود حتما از بوتاکس خراجی استفاده کنید.

مطالب مرتبط :

بهترین کلینیک زیبایی در فرشته 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *