لیفت دور چشم با نخ

لیفت دور چشم با نخ

لیفت دور چشم با نخ

در همه افراد با افزایش سن ، پوست قابلیت های قبلی خود را به تدریج از دست می دهد و نشانه های پیری پوست در همه جای بدن به خصوص در چهره مشاهده می شود.

چشم ها در صورت برای ظاهر و زیبایی چهره بسیار مهم هستند و با پیری پوست ، مشکلاتی مثل

  • تیرگی زیر چشم 
  • افتادگی پلک
  • پف زیر چشم
  • خطوط، چین چروک

این زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد.

پف زیر چشم و تیرگی زیر چشم باعث می شود که چهره فرد خسته و بسیار پیر تر از سن واقعی دیده شود.مشکلات پوست اطراف چشم بخصوص در خانم ها مشکلی ناخوشایند است و همه به دنبال راه حلی برای آن هستند.

در سال های اخیر در میان انواع مختلف روش های زیبایی ، اثرات و نتایج لیفت دور چشم با نخ بسیار قابل توجه بوده است.

مشلات پوست دور چشم

عامل اصلی از دست رفتن کیفیت پوست ، بیشتر شدن سن است اما عوامل مختلف دیگری می تواند باعث ایجاد پف و تیرگی زیر چشم شود از جمله

  • داشتن سبک زندگی ناسالم
  • عادت هایی مثل مالیدن بیش از حد چشم 
  • صرف مدت زمان زیاد در مقابل صفحه گوشی و لپتاپ
  • علاوه بر این وجود مشکلات ژنتیکی و ارثی در کنار عوارض جانبی برخی داروها هم از سایر عوامل می باشد.

لیفت دور چشم با نخ

برای رفع مشکلات پوست دور چشم و لیفت یا بلند کردن پوست اطراف چشم انواع روش های جراحی و غیر جراحی وجود دارد.روش های جراحی به دلیل مدت زمان زیاد بهبودی و دوران نقاهت ، برخی عوارض جانبی و هزینه زیاد برای بسیاری از افراد جذاب نیستند.

مطالب مرتبط

بهترین روش لیفت صورت و چشم بدون جراحی

هزینه لیفت با نخ برای جوانسازی پوست

بهترین مراکز لیفت با نخ در تهران

نکاتی در مورد لیفت دور چشم با نخ

روش لیفت چشم با نخ از جمله روش های غیرتهاجمی در میان روش های مختلف زیبایی است که بسیار هم ایمن می باشد.امروزه لیفت با نخ به دلیل مزایا و نتایج آن بسیار پرطرفدار است.

کل فرایند لیفت با نخ در حدود 30 دقیقه زمان می برد.از نخ های معروف که برای چشم استفاده می شوند می توان نخ MINT PDO و نخ Silhouette Soft را نام برد.هر دو نخ از نوع نخ های جذبی هستند که یعنی نیاز به کشیدن یا برداشتن ندارند و در خود بافت های پوست جذب می شوند.

در این روش از بی حسی موضعی در بخش بیرونی اطراف چشم استفاده می شود تا تمام روند کاملا بدون درد و ناراحتی باشد.نخ ها با استفاده از یک کانول در زیر چشم قرار می گیرد و در بیشتر موارد بلافاصله پوست اضافی کشیده شده و سفت و صاف می شود.

بعد از عمل لیفت با نخ بدون هیچ گونه نیاز به دوران نقاهت ، می توان فعالیت های روزمره ادامه داد.می توان جلسه لیفت با نخ را در اخر هفته تنظیم کرد تا روز بعد را با خیال راحت استراحت کرد.

لیفت دور چشم با نخ

مزیت لیفت چشم با نخ

بالابردن و کشیدن پوست در کنار جوانسازی پوست از جمله مزیت هایی است که لیفت چشم با نخ به بیماران ارائه می دهد.

بعد از استفاده از نخ ، در بین 6 تا 8 ماه پس از آن ، پوست بعد از تحریک توسط نخ ها ، شروع به تولید کلاژن و الاستین خواهد کرد و همین موضوع سبب خواهد شد تا چین و چروک در اطراف چشم کاهش یابد و پف و تیرگی چشم از بین برود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *