لیفت با نخ در تهرانپارس، روشی برای درمان پیری پوست

ليفت با نخ قبل و بعد ليفت تهرانپارس

 لیفت صورت با نخ یکی از بهترین درمان های مدرن ضد پیری و چروک های پوست می باشد که این روش تلفیقی از لیفت و کلاژن سازی مجدد پوست است. در نتیجه به سرعت پوست حالت کشیدگی خود را باز می گرداند. لیفت با نخ در تهرانپارس یکی از بهترین روش هایی است  که می تواند به راحتی و بدون درد پوست شما را به کلاژن سازی تحریک کند.

زاويه سازي
زاويه سازي صورت با نخ ليفت

در این روش از نخ های جذبی پلی لاکتیک اسید برای بازسازی پوست استفاده می کنند که نیاز به بخیه کشی بعد از عمل هم ندارد. مرکز لیفت با نخ در تهرانپارس یکی از بزرگ ترین مراکز جراحی های زیبایی می باشد که به راحتی در کوتاه ترین زمان شما را به زیبایی دلخواه می رساند.

 

همچنین لیفت با نخ در تهرانپارس دکتر راحمی یکی از بزرگ ترین کلینیک های است که سایر عمل های زیبایی مد نظر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن بدون دوره نقاهت با استفاده از تکنیک های روز دنیا انجام می دهد. (كلينيك زيبايي شرق تهران)

لیفت با نخ چیست

معمولا پس از مدتی که پوست شروع به پیر شدن می کند; کلاژن سازی در پوست متوقف می شود; ،در نتیجه به مرور زمان پوست دچار چین و چروک می شود و سپس افتاده می شود;

لیفت با نخ شرق تهران یکی از ساده ترین راه هایی است  که بدون صرف وقت اضافی به راحتی می توانید پوست خود را به کلاژن سازی تحریک کنید و زیبایی آن را به روزهای جوانی بازگردانید ;

در روش لیفت پوست را می کشند; در نتیجه چین و چروک های موجود در پوست به راحتی از بین می روند; و همچنین کلاژن به عنوان یک ماده زمینه که در آن سلول های پوست قرار گرفته اند ;شروع به ساخت مجدد می کند و دوباره ماده زمینه پوست را می سازد.

عكس ليفت با نخ در تهرانپارس قبل و بعد

 لیفت با نخ  چه عملی را انجام می دهد

اگر به عکس قبل و بعد لیفت با نخ نگاه کنید متوجه می شوید که ;پوست کاملا کشیده شده است تا چروک های آن محو شوند; این روشی است که در آن از نخ هایی با مخلوط های چند جهته استفاده می کنند; این مخلوط ها چربی زیر پوست را باز می کند; و در نتیجه باعث می شود که چین و چروک های پوست محو شود. لیفت با نخ در تهرانپارس از بهترین انواع نخ ها شامل نخ های پلی لاکتیک اسید استفاده می کند که سال ها در ابزارهای پزشکی مورد استفاده قرار گرفته اند.

pdo thread lift

لیفت ضد پیری به 2 صورت انجام می شود لیفت سریع که به محض ورود نخ لیفت قابل مشاهده است و لیفت تدریجی که در آن ممکن است زمانی بین 3 تا 6 ماه طول بکشد اما در آن پوست به صورت کامل با کلاژن سازی ترمیم می شود. در لیفت با نخ در تهرانپارس هر 2 روش قابل انجام می باشد. تحریک کلاژن سازی به این دلیل اتفاق می افتد که نخ لیفت در پوست به گونه ای عمل می کند که سلول های خاص پوست به نام فیبروبلاست که سازنده کلاژن هستند را به تحریک وادار می کند. قیمت لیفت با نخ در کلینیک زیبایی لیفت با نخ در تهرانپارس  بسیار مقرون به صرفه تر از بسیاری از کلینیک های سطح تهران می باشد.

ليفت با نخ قبل و بعد ليفت تهرانپارس

 روند انجام لیفت با نخ چگونه است

پس از مشورت با پزشک نقاطی که باید لیفت شوند توسط پزشک تعیین می شود. برخلاف تصور بسیاری از افراد که دوره نقاهت و درد  این عمل طولانی می باشد. این عمل در کلینیک لیفت با نخ در تهرانپارس دکتر شیرین راحمی با استفاده از نخ های جذبی کمترین درد را دارد و پس از عمل نیاز به طی یک دوره نقاهت طولانی نمی باشد.

 

نقاط تحت درمان در این عمل علامت گذاری می شوند و سپس عمل آغاز می شود. اگر به دنبال راه درمانی برای پیری پوست هستید، لیفت با نخ در تهرانپارس را تجربه کنید.

برای تماس با مرکز و کلینیک زیبایی دکتر شیرین راحمی و یا مشاوره زیبایی بیشتر میتوانید با شماره زیر در ارتباط باشید.

02177868705
02177889370

 

فلکه سوم تهرانپارس (ضلع شمالی)، جنب داروخانه لقمان، مجتمع پزشکان پارسیان، طبقه اول، واحد یک

بیشتر بخوانید:

لیفت پوست  با هایفوتراپی

زاويه سازي
زاويه سازي صورت با نخ ليف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *