لیزر مو های زائد کل بدن

لیزر مو های زائد کل بدن

امروزه لیزر مو های زائد کل بدن به دلیل حذف دائمی موهای زائد به یکی از روش های پرطرفدار به ویژه برای افراد پر مو تبدیل شده است.  کلینیک۴۲

لیزر موهای زائد هیچ عوارض خطرناک و جبران ناپذیری نداشته و اگر همه افراد به توصیه هایی که معمولاً مراکز لیزر موهای زائد به همه مراجعین می کنند، توجه شود، می تواند نتایج مطلوب و کاملاً رضایت بخشی را بر جای بگذارد

در همین راستا در ادامه این مطلب قصد داریم که به بررسی بیشتر عملکرد لیزر موهای زائد بدن و ویژگی های آن بپردازیم.

کلینیک ها و مراکز لیزر خوب در تهران

لیزر مو های زائد کل بدن

لیزر جوانسازی فوتونا چیست؟


عملکرد لیزر مو های زائد کل بدن به چه صورت می باشد؟

موهای زائدی که در بدن همه ما انسان ها وجود دارد در بسیاری از مواقع آزاردهنده هستند و همه ها علاقه مندیم که به هر نحوی که شده از شر آنها خلاص شویم.

 

در گذشته روش هایی که برای از بین بردن موهای زائد بدن وجود داشتند، موقتی بودند و بعد از مدتی مجدداً موها به رشد خود ادامه می دادند.

اما امروزه با استفاده از نور لیزر می توانید به طور دائمی از شر این موها زشت و زننده خلاص شوید.


ماهیت نور لیزر به این صورت است که به هر چیز تیره رنگی که برخورد کند با تولید حرارت آن را می سوزاند. حرارتی که به بافت مو منتقل می شود، سبب آسیب دیدگی فولیکول مو شده و آن را از بین می برد.

برای اینکه نور لیزر بتواند با تاثیر گذاشتن بر فولیکول موهای زائد رشد آنها را متوقف کند، موها باید در فاز رشد خود قرار داشته باشند. چرا که همه موها از یک چرخه رشد و استراحت برخوردار هستند و اگر نور لیزر در زمان استراحت فولیکول مو به آن برخورد کند، هیچ اثری نخواهد داشت.

 لیزر لکه های پوست ; درمان لکه های پوستی با لیزر , مراقبت بعد , هزینه

به همین دلیل معمولاً برای از بین بردن کامل موهای زائد بدن معمولاً به چندین جلسه لیزر درمانی با فاصله های زمانی مشخص نیاز است تا در هر جلسه آن دسته از موهایی که در فاز رشد قرار دارند، از بین بروند و بعد از مدتی به طور کلی رشد موهای زائد متوقف شود. کلینیک۴۲

 


عوارض لیزر مو های زائد کل بدن چیست؟

خوشبختانه لیزر مو های زائد کل بدن هیچ عوارض خطرناک و جبران ناپذیری ندارد. البته ناگفته نماند که ممکن است بعد از جلسات لیزر، پوست بدن به حرارت واکنش نشان دهد که کاملاً طبیعی می باشد.

بهترین دستگاه لیزر مو بدون درد

بیشتر این عوارض کاملاً موقتی بوده و بعد از مدت کوتاهی از بین می رود. اما اگر به هر دلیلی عوارض ناشی از لیزر مو های زائد کل بدن بیشتر از یک هفته در پوست شما باقی ماند، توصیه می کنیم به متخصص پوست مراجعه کنید.

 


توصیه های مهم قبل و بعد از لیزر موهای زائد بدن

معمولاً کلینیک هایی که به ارائه خدمات لیزر مو های زائد کل بدن می پردازند، تمام نکات و فعالیت هایی که قبل و بعد از جلسات لیزر باید مورد توجه قرار دهید را به شما توضیح می دهند. برخی از این توصیه های مهم عبارت اند از:

·        تراشیدن موهای زائد قبل از جلسه لیزر

·        استفاده از ژل های تسکین درد

·        استفاده از عینک محافظ در حین جلسه لیزر

·        در صورت بروز هر مشکل در حین جلسه سریعاً آن را بازگو کنید تا بررسی های لازم برای تاثیرگذاری بیشتر فرایند انجام شود.

·        خودداری از رفتن به سونا و استخر تا سه روز بعد از لیزر

·        خودداری از قرارگیری در زیر نور آفتاب تا یک هفته بعد لیزر موهای زائد کل بدن


موارد منع لیزر موهای زائد بدن چیست؟

در صورت داشتن اختلالات هورمونی مانند قرار داشتن در دوره سیکل قاعدگی به هیچ عنوان برای لیزر موهای زائد بدن خود اقدام نکنید، چرا که این اقدام ممکن است باعث ریزش موهای سر، نازایی و بروز جوش های زیاد شود.

علاوه بر این در صورت بارداری، برنزه بودن، داشتن سابقه تبخال های مکرر، سابقه گوشت اضافه در محل لیزر، مصرف داروهای حاوی طلا و داشتن بیماریی هایی مانند لوپوس توصیه می کنیم اکیداً به سراغ لیزر موهای زائد بدن خود نروید.



کلینیک ها و مراکز لیزر خوب در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *