لیزر موهای زائد کمر

لیزر موهای زائد کمر

لیزر موهای زائد کمر

 

 

وجود موهای زائد در قسمت های مختلف بدن موضوع جذابی نیست و تقریبا بسیاری از افراد خصوصا زنان به دنبال راهی برای خلاص شدن از شر موهای زائد هستند. برای از بین بردن موهای زائد در مناطق مختلف بدن به ویژه کمر روش های مختلف مانند اصلاح یا اپیلاسیون وجود دارد اما روش مناسب دیگری با نام لیزر موهای زائد  کمر می تواند بسیار موثر و مفید باشد.

 

توضیحات مفید دکتر ملکی دباره انواع دستگاه لیزر و مشکلات مراجعه کنندگان

 

لیزر موهای زائد یک روش دائمی می باشد که در همه نوع پوست از تیره تا پوست روشن می توان این مشکل را درمان کرده و از رشد مجدد موها جلوگیری کرد.

5 تا از بهترین مراکز لیزر مو در تهران کلیک

لیزر موهای زائد کمر

لیزر موهای زائد در کمر چیست؟

 

برای بسیاری از خانم ها رهایی از موهای ناخواسته در روی خط کمر یک آرزو است و همه به دنبال بهترین روش در این زمینه هستند.

 

برای محو کردن موهای زائد فرقی نمی کند که از کرم های مخصوص استفاده شود یا از ژیلت ، در هر دو صورت پوست تحریک می شود و همچنین این روش ها موقت بوده و بعد از مدتی موها دوباره رشد می کنند.در کنار این اصلاح موهای کمر خود یک مشقت محسوب می شود.

 

اپیلاسیون هم صدمات و عوارض خود را دارد و کرم های موبر بیش از حد برای پوست ضرر دارند.رفع موهای زائد کمر با لیزر زمان بسیار کمتری از سایر روش ها نیاز دارد و اثرات آن هم همیشگی خواهد بود.

 

مطالب مرتبط

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد کمر

آیا لیزر موهای زائد کمر درد دارد؟

 

 

در لیزر درد خاصی احساس نمی شود فقط ممکن است کمی گرما در پشت احساس شود.علاوه بر این انجام آن در اغلب موارد با راحتی انجام می گردد و دور کمر هم از مناطق حساس در بدن نیست.

 

 

در نهایت اینکه انجام لیزر کاملا قابل تحمل است و مقداری ژل آلوئه ورا برای آرامش و تسکین پوست به محل مورد نظر تزریق می شود.

 

 

این روش بسیار بی خطر است اما مانند هر روش زیبایی برخی عوارض نادر را دارد که با انجام صحیح و دنبال کردن دستورالعمل های متخصص لیزر تمامی آنها قابل اجتناب خواهند بود.

 

 

لیزر موهای زائد کمر

نحوه ی کارکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

 

 

دستگاه لیزر پرتوهایی از انرژی نور را تولید می کند که رنگدانه های مو را هدف قرار می دهند .ملانین موجود در مو انرژی را جذب کرده و آن را به سمت فولیکول مو هدایت می کند.

 

این انرژی به گرما تبدیل شده و سبب آسیب به فولیکول های مو شده و از رشد مجدد مو جلوگیری می شود.از طول موج های مختلف برای رنگ مو و رنگ پوست های مختلف استفاده می گردد.

 

تعداد جلسات لیزر

 

به طور میانگین برای لیزر موهای زائد کمر به شش جلسه نیاز است که فاصله هر کدام از جلسات شش هفته خواهد بود.این فاصله به دلیل چرخه ی رشد مو است و درمان لیزر بر روی موهایی که چرخه ی رشد فعال دارند اثر گذار است.

 

 

لیزر موهای زائد کمر برای خانم ها یک روش ساده است و با سریع ترین و راحت ترین اقدامات می توان موهای زائد را رفع کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *