مرکز لیزرموهای زائد در سهروردی ; فول بادی 279 هزار تومان

مرکز لیزر موهای زائد در سهرودی

. مرکز لیزر موهای زائد سهروردی با سالها تجربه  در زمینه موزدایی یکی از مراکز معتبر لیزر مو در تهران , آماده ارائه همه خدمات زیبایی و مو زدایی با بهترین دستگاه لیزر 2020 به شما عزیزان و اهالی محترم شمال تهران می باشد. موزدایی را با بهترین دستگاه لیزر در مرکز لیزر داکشا سهروردی تجربه کنید.

لیزر موهای زائد در سهرودی

مرکز لیزر مو ونوس طلایی 

کلینیک زیبایی ونوس طلایی

شماره تماس ثابت

۰۲۱۷۷۴۵۰۰۴۸
۰۲۱۷۷۴۵۰۰۶۸

ادرس
میدان رسالت بزرگراه رسالت به سمت باقری نرسیده به چهار راه سرسبز جنب موسسه ملل پلاک ۶۵۸/۱

مرکز لیزر موهای زائد در سهرودی

شماره همراه و خارج ساعات کاری ( پیام در واتس آپ )
۰۹۳۵۲۲۸۷۵۰۱

اینستاگرام و گالری عکس ونوس طلایی کلیک


 پاسخ به سوالات مهم شما درباره لیزر موهای زائد در فیلم زیر 

 

 

لیزر موهای زائد برای موراد زیر مناسب است :

دسترسی مناسب برای مناطق :

  • سهروردی شمالی
  • سهروردی جنوبی
  • سید خندان
  • اتوبان رسالت
  • خیابان مطهری
  • بهار شیراز
  • خیابان جلفا

کافیست برای مشاوره بیشتر و اطلاع از قیمت ها با شماره زیر در تماس باشید.

مرکز لیزر موهای زائد در سهروردی

مرکز زیبایی سهروردی

سوالاتی که در این صفحه به آن پاسخ میدهیم

  • آیا لیزر درد دارد؟
  • تعداد جلسات لیزر موهای زائد چقدر است؟
  • کدام دستگاه بهتر است؟
  • کدام قسمت های بدن درد کمتری دارد؟

 

 

خدمات زیبایی لیزر موهای زائد در سهروردی

 

وجود موهای زائد برای هر خانمی آزاردهنده و نامناسب می باشد. تلاش برای از بین بردن موهای زائد سبب شده تا راهکارهای متفاوتی برای از بین بردن موهای زائد وجود داشته باشد.

متاسفانه استفاده از روش هایی چون اپیلاسیون و مواد موبر علاوه بر اینکه روش های دائمی برای از بین بردن موهای زائد نیستند، همچنین سبب ایجاد حساسیت های پوستی در افراد می شوند.

لیزر موهای زائد هم همواره با چالش هایی روبرو بوده است. متاسفانه انجام این روش در مراکز غیر معتبر سبب شده تا افراد دید خوبی برای استفاده از این روش نداشته باشند. پیشنهاد ما این است که اگر قصد انجام لیزر برای رفع موهای زائد را دارید به مرکز لیزر موهای زائد در سهروردی مراجعه کنید.

شاید سوال باشد که چرا ما این مرکز را به شما پیشنهاد می کنیم. به دو لیل بسیار مهم که در ادامه آن ها را بیان خواهیم کرد.

 استفاده از دستگاه  الکساندرایت آلما آمریکا 2020 در مرکز لیزر موهای زائد در سهروردی 

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر کیفیت لیزر موهای زیاد و کاهش عوارض آن استفاده از دستگاه های امروزی و پیشرفته برای لیزر می باشد. این دستگاه لیزر از از پرتو مادون قرمز برای ایجاد گرما در فولیکول های استفاده می کند.

با توجه به این موضوع میزان گرمای ایجاد شده در پوست سبب آسیب به سلول های پوستی نمی شود. یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه استفاده از طول موج های کوتاه و یا شدت بالا می باشد.

این ویژگی سبب می شود تا علاوه بر از بین رفتن موهای زائد همچنین سلول های پوستی تحریک شده که نتیجه آن تولید کلاژن می باشد.

افزایش تولید کلاژن در پوست همراه است با افزایش قوام پوست و کاهش آکنه و لکه های پوستی با توجه به اینکه این دستگاه دارای تکرار  پذیری بالایی می باشد، در نتیجه به صورت موثرتری موهای زائد را از بین می برد و که نتیجه آن مراجعات کمتر به مراکز زیبایی می باشد.

وجود سیستم خنک کننده در دستگاه سبب می شود تا پوست دچار کمترین آسیب شود.

انجام لیزر موهای زائد زیر نظر پزشک متخصص در مرکز لیزر موهای زائد در سهروردی

 

با وجود اینکه نوع دستگاه لیزر و جدید بودن آن تاثیر بسیار زیادی در کاهش عوارض لیزر دارد . اما انجام این روش زیر نظر پزشک متخصص بسیار مهم و موثر می باشد.

پزشک متخصص زیبایی بر اساس نوع پوست شما و ضخامت مو میزان شدت پرتوی دستگاه و میزان تکرار پذیری آن را تعیین می کند.

بنابراین انجام این روش در مراکز غیر معتبر تنها سبب می شود تا عوارض بسیار زیادی گریبان گیر شما شود.

مرکز لیزر موهای زائد در سهروردی

از بین بردن موهای زائد یکی از مهم ترین دغدغه های بیشتر افراد است. انجام شیو، اپیلاسیون، وکس و سایر روش های از بین بردن موهای زائد موقت بوده و دوام زیادی ندارد.

استفاده از دستگاه لیزر برای از بین بردن موها یکی از بهترین روش های دائمی است. استفاده از این روش مزایای فراوانی دارد و اصلی ترین آن ها دائمی بودن است. یعنی شما به طور دائم و همیشگی از شر موهای زائد خود خلاص می شوید.

دستگاه لیزر با استفاده از طول موج ها بدون رساندن هیچ آسیبی به سلامتی بدن ، موهای زائد را ریشه کن می نماید. مرکز زیبایی و لیزر موهای زائد در سهروردی آماده ارائه بهترین خدمات لیزر به مشتریان عزیز می باشد.

لیزر در سهروردی

 

تعداد جلسه لیزر موهای زائد

البته برای رفع دائمی موهای زائد باید به طور مرتب چندین جلسه لیزر را انجام دهید. تعداد جلسات تقریبی برای از بین رفتن دائمی موها حدود 8 الی 10 جلسه می باشد.

توجه داشته باشید که در صورت مرتب نبودن جلسات ریزش موها به صورت دائمی نخواهد بود و ممکن است بعد از گذشت چند ماه موهای زائد دوباره رشد داشته باشند. نوع و جنس موها بسیار مهم است.

 موهای زائد و ضخیم زودتر رفع می شود

معمولا موهای سیاه و کلفت زودتر با لیزر رفع می گردند اما موهای کرکی و زرد رنگ مقاومت بیشتری در برابر اشعه ی لیزر دارند. قبل از انجام لیزر حتما مشاوره ای با افراد متخصص در مرکز زیبایی در سهروردی داشته باشید.

مرکز لیزر موهای زائد در سهروردی

آیا لیزر عوارض دارد

انجام لیزر عوارض زیادی را ندارد. ممکن است بعد از انجام لیزر کامل بدن تورم و یا قرمزی بر روی پوست دیده شود که با استفاده از پمادهایی می توان آن را کنترل نمود.

البته بهتر است در اولین جلسه پوست مورد تست قرار بگیرد. برخی از افراد دارای پوست حساس هستند و این موارد نادر بهتر است لیزر به همراه مواد دیگر انجام شود. مرکز زیبایی در سهروردی بهترین خدمات لیزر را به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

درباره عوارض لیزر بیشتر بدانید کلیک

درد لیزر مو با دستگاه لیزر موهای زائد در سهروردی

میزان درد و سوزش هنگام انجام لیزر بستگی به نوع دستگاه و نوع پوست می باشد. دستگاه های پیشرفته که دارای خنک کننده های قوی هستند هیچ دردی را به وجود نمی آورند.

مرکز لیزر موهای زائد در سهروردی از پیشرفته ترین دستگاه ها استفاده می نماید. در صورتی که فرد پوست بسیار حساس داشته باشد ممکن است میزان درد بیشتر از سایر افراد باشد.

در نواحی حساس بدن مانند زیر بغل ( لیزر موهای زیر بغل چگونه انجام میشود کلیک ) یا ناحیه مایو میزان درد بیشتر از سایر نقاط خواهد بود. در این موارد پیشنهاد می گردد فرد قبل از انجام لیزر از بی حسی موضعی در این نواحی استفاده نماید. مرکز لیزر موهای زائد در سهروردی مشاوره ی لازم را در این زمینه به شما خواهد داد.

لیزر و خلاص شدن از شر موهای زائد

نتیجه گیری از لیزر نیازمند منظم بودن جلسات و نوع دستگاه پیشرفته می باشد. دستگاه های قدیمی قدرت کافی و لازم را برای از بین بردن موهای زائد ندارند و در اغلب مواقع تنها باعث کم شدن آن ها می گردند.

مرکز زیبایی در سهروردی با استفاده از پیشرفته ترین و جدید ترین دستگاه های لیزر نتیجه شما از لیزر را به بالاترین حد می رساند. هزینه کردن و رفت و آمد برای جلسات طولانی لیزر حتما باید نتیجه خوبی را داشته باشد.

بهتر است قبل از مراجعه به هر مرکزی درباره ی دستگاه لیزر تحقیقات کافی را داشته باشید و آگاهی کافی نسبت به این موضوع داشته باشید.

لیزر موهای زائد در سهروردی با نام داکشا در خدمت اهالی محترم شمال تهران و سهروردی می باشد.

لیزر مو در سید خندان یکی دیگر از مراکز خوب لیزر در این منطقه

مرکز لیزر سید خندان یکی دیگر از مراکز خوب لیزر برای موزدایی موهای زائد میبشاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *