ایا لیزر موهای زائد درد دارد ؟

درد لیزر موهای زائد بدن

همانطور که میدانید لیزر موهای زائد درد دارد . مقدار درد در افراد فرق دارد درد آن درحد متوسط است و شدید نیست. برای کمتر شدن درد و به صفر رسیدن برای افرادی که حساس هستند میشود از  پماد بی‌حس کننده استفاده کرد تا دردناک نباشد.

مناطقه هایی که دارای پوست ضخیمتر دارند درد کمتری به شما وارد میشود.قسمت هایی مثل پشت و سینه بدلیل نازک تر بودن پوست درد شما بیشتر است و قسمت هایی مانند صورت که پوست ضخیمی دارند درد شما کمتر میباشد.

پیشنهاد میشود ابتدا از قسمت های ضخیم تر لیزر شروع شود تا به درد آن عادت کنید.بهتری است بدانید دستگاه های مختلف لیزر موهای زائد روی درد تاثیر گذار هستند

درد لیزر موهای زائد

جدول نمره دهی درد لیزر موهای زائد در قسمت های مختلف بدن

نام ناحیه لیزر موهای زائد میزان درد
صورت  کم
زیر بغل خیلی زیاد
لیزر موهای زائد در ناحیه بیکینی خیلی زیاد
لیزر موهای زائد در بازوها کم
لیزر موهای زائد در پاها متوسط
لیزر موهای زائد در شکم  متوسط
لیزر پشت و کمر زیاد

ورود به صفحه لیزر موهای زائد نیاوران کلیک کنید

مطالب بعدی:

قیمت لیزر موهای زائد هر قسمت بدن چقدر است ؟

بهترین مراکز لیزر تهران کدام مراکز هستند

دستگاه الکساندرایت

دستگاه بعد لیزر الکساندریت است که از معروف ترین دستگاه های لیزر برای موهای زائد محسوب می شود که این اسم مربوط به خود دستگاه نیست بلکه الکساندریت جز یکی از فناوری های لیزر است و مربوط به برند خاصی نمی باشد که معمولا برای کسانی که پوست سفیدی دارند مناسب است و برای پوست های تیره تر و البته کسانی که موهای ضخیم تری دارند توصیه نمی شود.

 

زیرا این دستگاه فقط ملانین های مو را جذب می کنند که در افراد با پوست های تیره و گندمی ملانین علاوه بر اینکه در مو وجود دارد در پوست های تیره هم وجود دارد پس گزینه مناسبی فقط برای افراد سفید پوست است. این نوع لیزر علاوه بر اینکه لیزر موهای زائد است برای از بین بردن لک و همچنین پاک کردن تاتو کاربرد دارد. طول موج تمامی این دستگاه ها 755 نانومتر است.



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *