روش میکرودرم در لایه برداری پوست اقایان چه فوایدی دارد؟

همه چیز درباره لایه برداری پوست اقایان با میکرودرم پوست آقایان مانند پوست خانم ها به لایه برداری نیز احتیاج دارد. آقایان به استفاده از کرم های ضد آفتاب، رطوبت رسان ها، آبرسان ها، کرم های لایه بردار، محصولات مراقبتی از پوست و … عادت ندارند، بنابراین پوست آن ها نسبت به پوست خانم ها بیشتر دچار مشکل می شود.

 

ناگفته نماند که ساعت های زیادی از روز را در بیرون از منزل سپری می کنند، بنابراین پوست آن ها تحت تاثیر عوامل محیطی، آلودگی ها، نور خورشید، آلاینده ها و … قرار می گیرد.

 

عوامل نامبرده ممکن است باعث بروز مشکلاتی چون انواع جوش و آکنه، جوش های سرسیاه، لکه های ناشی از جوش، نور خورشید و … شود، بنابراین لایه برداری به شدت برای جوانسازی پوست آقایان و روشن کنندگی آن توصیه می شود.

 

آشنایی با مکانیسم لایه برداری پوست آقایان به روش میکرودرم:

 

یکی از روش های بسیار مهم و موثر در لایه برداری پوست آقایان، میکرودرم می باشد. در این روش با استفاده از دستگاه میکرودرم، سطح پوست ساییده می شود، ساییده شدن پوست به آرامی و توسط اکسید آلومینیوم صورت می گیرد که باعث جدا شدن سلول های مرده از سطح پوست می شود.

 

ساییدن پوست علاوه بر این که سلول های مرده را جدا می کند، باعث افزایش سرعت کلاژن سازی پوست و تحریک فیبروبلاست ها می شود که نتیجه آن ایجاد لایه ای جوان و شاداب در سطح پوست می باشد.

 

کلاژن ساختار جدید پوست

 

در حقیقت با افزایش کلاژن سازی، لایه جدیدی در سطح پوست ایجاد می شود که زیبایی و شادابی چهره را دو چندان می کند.

 

عمق لایه برداری، به مشکلات پوستی، شدت آن و نوع عارضه پوستی بستگی دارد. ناگفته نماند که عمق لایه برداری بعد از معاینه متخصص تعیین می شود.

 

لایه برداری پوست آقایان با میکرودرم

 

روش میکرودرم در لایه برداری پوست آقایان چه فوایدی دارد؟

 

از فواید روش میکرودرم در درمان مشکلات پوستی آقایان، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  1. میکرودرم علاوه بر این که باعث لایه برداری پوست می شود، سایر مشکلات پوستی مانند جای جوش و آکنه، لکه های ناشی از سوختگی، جو، زخم و …، سیاهی دور چشم، چین و چروک ها، کک و مک، عرضه های گوشتی و … را درمان می کند. 
  2. از فواید و یا مزایای دیگر آن می توان به عوارض بسیار کم این روش اشاره کرد. 
  3. روش نامبرده کاملا بدون درد، بیهوشی و خون ریزی می باشد. 
  4. ترمیم شدن پوست بعد از هر جلسه به سرعت صورت می گیرد. 

استفاده از مزوتراپی در لایه برداری پوست آقایان:

 

در این روش موارد مختلفی که به رشد و تقویت پوست کمک می کنند، توسط سوزن های بسیار ریز و باریک به پوست تزریق می شوند. این مواد، مواد ترکیبی هستند;

 

که شامل مواد مختلفی چون انواع ویتامین ها مانند ویتامین A، ویتامین E، ویتامین C و …، مواد معدنی، مواد مغذی، پروتئین ها، عصاره های گیاهی و … می باشد.

 

میزان، نوع و دوز مواد مصرفی توسط پزشک متخصص تعیین می شود و با تزریقات متعدد به لایه مزودرم صورت می گیرد. در حقیقت با تزریق مواد ترکیبی به عمق پوست، لایه های انتهایی شروع به بازسازی و ترمیم می کنند.

تزریق به عمق پوست

 

تزریق مواد به عمق پوست باعث افزایش خون رسانی و تسریع در گردش خون می شود، بنابراین مواد معدنی با سرعت بیشتری به سلول های تولیدکننده پوست می رسند که به تولید کلاژن، افزایش خاصیت کشسانی پوست و فیبروبلاست های پوستی منجر می شود.

لایه برداری با میکرودرم

 

روش میکرودرم بهتر است یا روش مزوتراپی:

 

قبل از انتخاب روش، بهتر است به پزشک و متخصص مراجعه شود. پزشک پوست را مورد بررسی قرار می دهد و بعد از معاینه کامل آن، موثرترین و بهترین روش را تشخیص می دهد. در روش میکرودرم لایه برداری و جوانسازی پوست از لایه اپیدرم صورت می گیرد.

 

در حقیقت میکرودرم به لایه سطحی اپیدرم نفوذ می کنند و مشکلات سطحی پوست را رفع می کنند. اما مزوتراپی با تزریق مواد به لایه مزودرم که یک لایه میانی است، صورت می گیرد و بازسازی پوست عمقی می باشد.

تاثیر مثبت میکرودرم در لایه برداری پوست آقایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *