قیمت تزریق ژل در ناحیه های مختلف صورت و لب

قیمت و هزینه تزریق ژل لب و صورت

هزینه و قیمت تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و لب چقدر است؟ هزینه ی نهایی بهره مندی از تزریق ژل به منظور زیبایی و جوانسازی تا چه اندازهای باشد میتواند معقول در نظر گرفته شود؟ در ادامه در نظر داریم به طور کلی به معرفی برخی از مهمترین پارامترهای تاثیر گذار در این مورد بپردازیم و اطلاعات مفیدی ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 

چگونگی تزریق ژل صورت و لب

 

هر یک از کلینیک های انجام دهنده ی خدمات و جراحی های زیبایی هزینه ای را با توجه به معیارهای مختلفی در نظر می گیرند. هزینه و قیمت تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و لب نیز با در اولویت قرار دادن برخی برخی از پارامترها، یک مقدار مشخص است به همین دلیل هر گاه هزینه های کمتری یبرای این امر از شما درخواست می شود،

حتما به کیفیت آن مشکوک باشید زیرا دلیلی وجود ندارد که یک مرکز معتبر هزینه های کمتری در مقابل خدمات با کیفیت دریافت کند. سودجویان بسیاری هستند که به دنبال فریب کاربران قیمت کمتری برای خدمات زیبایی در نظر میگیرند، این نوع از مراکز تا متخصص قابل قبولی دارند و یا کلینیک های موجودشان از امکانات کافی برخوردار نیست.

 

قیمت ژل و تزریق بوتاکس در تهران

 

 

نام خدمات قیمت ( هزارتومان)
بوتاکس دیسپورت 800
بوتاکس زیر بغل 770
بوتاکس کف دست یا کف پا 770
بوتاکس مصپورت 550
ژل ژویدرم 1.7 ملیون
ژل پرفکتا 900
ژل زیر چشم پرفکتا 1 ملیون

هرگز به دلیل پرداخت هزینه و قیمت تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و لب کم،  سلامت و زیبایی خود را به خطر نیندازید زیرا هرگونه سهل انگاری در این زمینه می تواند آسیب های جدی به همراه داشته باشد.

 

به منظور اطلاع از هزینه و قیمت تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و لب همین اکنون می توانید با ما با راههای ارتباطی موجود در تماس باشید و راهنمایی کامل به دست آورید،  اعتماد شما، سرمایه ما است به همین دلیل در صدد آن هستیم بهترین خدمات ارائه شود.

 

 ۲،۴۰۰،۰۰۰
تزریق فیلر بلترو بالانس  ۳،۵۰۰،۰۰۰
تزریق فیلر روانیس  ۱،۶۰۰،۰۰۰
تزریق فیلر پرفکتا  ۱،۵۰۰،۰۰۰
تزریق فیلر پرفکتا دیپ  ۱،۵۰۰،۰۰۰
تزریق فیلر پرفکتا  ۳،۵۰۰،۰۰۰
تزریق فیلر ژوویدرم ولوما   ۲،۳۰۰،۰۰۰
تزریق فیلر ژوویدرم اولترا  (لب)  ۲،۱۰۰،۰۰۰
تزریق فیلر وول بلا (زیرچشم)
 ۲،۳۰۰،۰۰۰
فیلر هایومکس ۸۰۰،۰۰۰
فیلر درموفیل ۸۰۰،۰۰۰

 

قیمت‌ها به تومان می باشد.

 

قیمت های کلینیک زیبایی در سعادت اباد کلیک

عوامل موثر در هزینه و قیمت تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و لب

 

تزریق ژل

 

عوامل و فاکتورهای مختلف بر هزینه و قیمت تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و لب تاثیر گذار است . پزشک مربوط می تواند با ارزیابی کامل و دریافت درخواست های کاربر به راحتی نرخ مشخصی را در نظر بگیرید. از جمله پارامترهای تاثیر گذار در هزینه و قیمت تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و لب می توان موارد زیر را نام برد:

 

  • نوع ژل تزریقی
  • میزان ژل مصرفی
  • کیفیت نهایی
  • ماندگاری
  • مدت زمان صرف شده
  • دستمزد پزشک
  • مراقبت های بعد از عمل

 

هر یک از عوامل یاد شده می تواند به مقدار قابل ملاحظه ای هزینه و قیمت تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و لب را کنترل کند. ما به منظور پیروی از خط و مشی های کاربر پسند در نظر داریم که هزینه های بسیار مناسبی را در نظر بگیریم. همین اکنون می توانید با دریافت مشاوره ی قبل از درمان ، به راحتی با پزشک متخصص خود در ارتباط بوده و اطلاعات کامل در مورد هزینه و مراقبت های لازم به دست آورید. با ما کیفیت خدمات را به قیمت مناسب تجربه خواهید کرد. هدف اصلی کلینیک ما، رضایت شما عزیزان است. شما زیبا هستید و زیبایی حق شما است با در اولویت قرار دادن برخی جراحی های زیبایی می تواند زیباتر باشید. این امر به مراتب می تواند در اعتماد به نفس و روحیه ی شما بسیار اثر بخش باشد.  خانم ها به زیبایی خود همواره اهمیت می دهند و ما در تلاش هستیم بهترین خدمات را ارائه دهیم. تردید نکنید با ما در ارتباط باشید.

منابع :

هزینه و قیمت تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و لب – کلینیک …https://whcl.ir › تزریق ژل ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ — معمولا، قبل از عمل باید برای آگاهی از هزینه تزریق ژل یا چربی به پزشک مراجعه کرد تا علاوه‌بر آن از نحوه عمل نیز مطلع شد. رتبه: ۴٫۵ · ‏۳۲ رأی ‏عوامل موثر در هزینه تزریق ژل · ‏نوع ژل تزریقی · ‏تاثیر مقدار مورد نیاز در هزینه… شما این صفحه را 2 بار دیدید. آخرین بازدید: 1/18/22 هزینه و مزایای تزریق ژل به گونه – کلینیک خانه سفیدhttps://whcl.ir › تزریق ژل ۲۰ آذر ۱۴۰۰ — هزینه تزریق ژل ارتباط مستقیم با مقدار ژل مصرفی، برند ژل و میزان تبحر پزشک شما دارد. لذا درج قیمت کار ساده ای نیست. بهتر است برای دریافت قیمت … رتبه: ۴٫۶ · ‏۲۶ رأی مدت زمان ماندگاری تزریق ژل به گونه چقدر است؟ آیا تزریق ژل به گونه بی خطر است؟ شما این صفحه را 2 بار دیدید. آخرین بازدید: 11/25/21 هزینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورت چقدر است؟ 1400https://roz-clinic.com › هزینه-تزریق-ژل ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ — هزینه تزریق ژل و فیلر در نواحی مختلف صورت از جمله لب ها در کلینیک پوست و مو رز چقدر است؟ بررسی عوامل موثر بر قیمت تزریق ژل صورت از جمله برند … رتبه: ۳٫۵ · ‏۲ مرور تزریق ژل هزینه، قیمت ، کاربردها و عوارضhttps://www.bluetouchclinic.com › fillers-treatment قیمت تزریق ژل لب. زمانی که صحبت از عملهای جراحی میشود بسیاری از افراد نگران هزینه انجام این کار هستند. قیمت این روش بسته به نوع ژلی و مقداری که انتخاب … هزینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورت چقدر است؟ 1400https://heliaclinic.com › how-much-does-it-cost-to-injec… ۴ آبان ۱۳۹۸ — کلینیک هلیا یکی از بهترین‌ مراکز در زمینه ارائه خدمات زیبایی است. برای رسیدن به پاسخ سوال هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟ شما را به خواندن مطالب این … تصاویر برای قیمت تزریق ژل خط خندة بینی کرج روسی پیشانی ژل خط سه دكمهژل پيشانيخط لبخند گونه پروتز لبتزريق لب ابرولب روسي تزريق بوتاكسلب مدل نتیجه تصویری برای قیمت تزریق ژل نتیجه تصویری برای قیمت تزریق ژل نتیجه تصویری برای قیمت تزریق ژل نتیجه تصویری برای قیمت تزریق ژل نتیجه تصویری برای قیمت تزریق ژل نتیجه تصویری برای قیمت تزریق ژل نتیجه تصویری برای قیمت تزریق ژل نتیجه تصویری برای قیمت تزریق ژل نتیجه تصویری برای قیمت تزریق ژل نتیجه تصویری برای قیمت تزریق ژل مشاهده همه بازخورد م

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *