هزینه و قیمت بالابردن ابرو با هایفو

قیمت لیفت ابرو با هایفو

قیمت بالابردن ابرو با هایفو

شرایط پوست فرد متقاضی و ارزیابی متخصص در کنار اینکه آیا قرار است لیفت کل صورت انجام شود یا در نواحی خاص ، در برآورد هزینه نهایی موثر خواهد بود.در کنار این نرخ معینی هم وجود ندارد اما به طور میانگین در شهر تهران قیمت لیفت کل صورت بین دو تا سه میلیون هزینه دارد.

هزینه و قیمت لیفت ابرو با هایفو

روش هایفو (HIFU) یکی از جدید ترین روش های بازیابی زیبایی و جوانسازی پوست است که با مخفف کلمه سونوگرافی(امواج اولتراسوند) متمرکز با شدت زیاد یا هایفو خوانده می شود.

این روش مدرن هیچ گونه دردی نداشته و روشی غیر تهاجمی می باشد. از این روش می توان برای لیفت صورت ، لیفت یا بالا بردن ابرو ، درمان سلولیت و… استفاده کرد.

روش هایفو چین و چروک را برطرف می کند و تا دو سال ماندگاری دارد.در یک پنجم مراجعه کنندگان نتیجه هایفوتراپی  بلافاصله مشاهده می شود ، در بقیه موارد به سه تا شش ماه زمان نیاز است تا نتایج نهایی قابل مشاهده باشد.

اگر دنبال مراکز هایفوتراپی هستید میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید

بهترین مراکز هایفوتراپی کجاست ؟

روش هایفو

روش هایفو چیست ؟

هایفوتراپی با استفاده از امواج بسیار متمرکز به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند و باعث خواهد شد ، پوست برای تولید موادی مثل الاستین و کلاژن تحریک شود.

در اثر افزایش سن ، پوست هم پیر می شود و به تدریج سطح مواد مفیدی مثل کلاژن در پوست کاهش می یابد و این موضوع با ایجاد چین و چروک و افتادگی در پوست خود را نشان می دهد.

روش هایفو با افزایش تولید کلاژن و الاستین باعث افزایش کیفیت پوست در مناطقی مانند صورت ، گردن و بالای سینه می شود.افتادگی های پوست در این نواحی در اثر هایفو محکم و سفت می شود.

هایفوتراپی روشی است که در آن از کرم یا پماد  و پرکننده ها استفاده نمی شود و بیشتر از روش های دیگر از فرآیند ترمیم بدن برای بازسازی طبیعی استفاده می کند.

در هایفو چون امواج استفاده شدن ، لایه های عمیق پوست را تحت تاثیر قرار می دهند ، سطح پوست که قابل مشاهده است ، تحت اثر قرار نمی گیرد و بعد استفاده از هایفو نیاز چندانی به دوره نقاهت نیست و به راحتی می توان به فعالیت روزمره پرداخت.

مطالب مرتبط

آر اف بهتر است یا هایفو

بهترین مراکز هایفوتراپی در تهران

مناسب ترین سن هایفو کدام است؟

مرکز زیبایی و هایفوتراپی قاصدک

 

 

 

قیمت بالابردن ابرو با هایفو
لیفت صورت و ابروها با روش هایفو (HIFU)

تفاوت هایفو با لیزر

هایفو تراپی امواج اولتراسوند را به صورت هدفمند به لایه های عمیق پوست وارد کرده وبا تحریک پوست، تولید کلاژن را افزایش می دهد.

این امواج باعث گرم شدن بافت های پوست شده و بدن با تشخیص آسیب دیدگی جزئی ، پوست را به ترمیم و تولید کلاژن بیشتر وادار می کند.با افزایش سطح کلاژن و الاستین در پوست فرآیند بازسازی و جوانسازی آغاز می شود.

اما لیزر ها به طور کلی سطح بیرونی و بالاترین لایه های پوست را مورد هدف قرار می دهند مانند استفاده از لیزر برای برطرف کردن خطوط ریز ، چین و چروک و تغییر رنگدانه های پوست .

روش هایفو سطح بیرونی پوست را دور زده و کاملا بر لایه های عمیق و ساختاری در پوست متمرکز می شود.

قیمت بالابردن ابرو با هایفو
قیمت بالابردن ابرو با هایفو

قیمت بالابردن ابرو با هایفو ؛ هایفو چه مشکلاتی را درمان می کند؟

  • لیفت صورت غیر جراحی
  • لیفت ابرو
  • لیفت خطوط اخم
  • لیفت پیشانی
  • لیفت گونه ها
  • اصلاح فرم صورت
  • کاهش خطوط و چین و چروک
  • صاف کردن پوست بعد از استفاده از لیپوساکشن
  • محکم کردن پوست بالای سینه

قیمت بالابردن ابرو با هایفو

لیفت ابرو با هایفو

برای کاهش افتادگی در ابرو ها یا لیفت ابرو می توان از روش هایی مانند تزریق فیلر(پرکننده) های پیشانی ، تزریق فیلر ابرو ، لیفت با نخ و هایفو استفاده کرد.

ابرو های افتاده باعث می شوند تا چهره خسته  بوده و چشم ها کوچکتر دیده شود.دلیل اصلی افتادن ابرو افزایش سن و مسائلی است که با کاهش تولید کلاژن و الاستین در پوست اتفاق می افتد.

روش هایفو برای افرادی که به دنبال درمان افتادگی ابرو و لیف ابرو ها هستند روشی کارامد با حداقل تهاجم و دوره نقاهت است.این روش به علت اثر جوان کنندگی مناسب آن بر پوست از روش های مورد توجه در ترمیم زیبایی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *