فواید و عوارض دستگاه لیزر مو الکس

لیزر دستگاه الکس

 لیزر دستگاه الکس یکی از ترندهای رفع موهای زائد است که مورد توجه کلینیک های زیبایی قرار گرفته و فواید بسیاری دارد. در عین حال این روش هم مانند تمام برنامه های زیبایی معایب مخصوص خودش را هم دارد. اگر می خواهید این روش را امتحان کنید برای دانستنی های بیشتر، تصمیم مناسب با تیپ بدنی خودتان و آشنایی با فواید و معایب لیزر با الکس در ادامه با ما همراه باشید. 

 

حتما توضیحا دکتر ملکی درباره عدم نتیجه دهی برخی لیزر ها برای بیماران را ببنید

 

مراکز لیزر مو در تهران کجاست ؟

 

کلیاتی درباره دستگاه لیزر الکساندرایت

 

لیزر با دستگاه الکس از کریستال های اکساندریت استفاده می کند و همین مهم موجب شده تا به این نام شناخته شود. طول موج این دستگاه 755 نانومتر است و نوری سبز رنگ دارد. پروسه این لیزر ایجاد گرما برای ورود به پوست است که آسیبی به بدن نمی رساند ولی با دقت بسیار بالا می تواند موهای زائد را از ریشه حذف کند.

 

 

لیزر دستگاه الکس
قبل و بعد از درمان با دستگاه لیزر الکس

 

"قبل

 

"قبل

فرایند بهبود بعد از استفاده یکی از فواید لیزر با این روش است. اما این تنها یکی از مزیت های فوق العاده این دستگاه است. در ادامه به دیگر فواید فوق العاده آن اشاره خواهیم کرد.

 

بهترین مراکز لیزر مو در تهران کجاست

 


فواید دستگاه الکساندرایت

 

 

لیزر با دستگاه الکس همراه با نفوذی فوق العاده به پوست است و همین مهم موجب شده که برای موهای نازک هم تاثیرگذار باشد. این دستگاه برای رنگ پوست های روشنو سفیدبه خوبی عمل کرده  و علاوه بر حذف موهای زائد برای درمان لکه های پوستینیز مفید است، در نتیجه تعداد جلسات مراجعه می تواند تا حد زیادی کاهشیابد.

 

 

لیزر الکساندرایت با نفوذ فوق العاده اش می تواند نواحی زیادی از پوست را پوشش داده و زمان حضور در کلینیک و پروسه لیزر را نیز کوتاه کند. به عنوان آخرین نکته مثبت هم بخاطر داشته باشید که لیزر دستگاه الکساندرایت با جذب ملانین است که به رفع دائمی موهای زائد منجر می شود

 

 

 


معایب دستگاه الکس

 

 

 

 

یکی از مهمترین ضررهای دستگاه الکس این است که برای پوست های خیلی تیره توصیه نمی شود. از سوی دیگر این لیزر نسبت به دیگر دستگاه ها شاید کمی دردناک تر باشد.

 

 

به صورت کلی لیزر دستگاه الکس را می توان یکی از بهترین روش ها در درمان موهای زائد دانست که نه تنها تعداد جلسات درمانی را کاهش داده بلکه به صورت دائمی هم عمل می کند. امیدواریم از درمان خود با این لیزر راضی باشید.



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *