عوارض کراتینه مو ; ریزش مو

عوارض کراتینه مو

از کراتینه مو به عنوان روشی برای صاف کردن موهای فر و وز نیمه دائمی استفاده میکنند. این روش اگر با مواد درجه یک و مدت زمان مناسب روی موها صورت گیرد میتواند نتیجه مطلوبی بدهد اما برای همه موها این روش توصیه نمیشود.یکی از عوارض کراتینه مو که بسیار شایع است ریزش مو میباشد.

عوارض کراتینه مو

چرا که موهای اسیب دیده حساس که ریزش هم دارند گزینه مناسبی برای کراتینه نیستند چرا که باعث تشدید ریزش میشود. و بعدا باید روش های مختلفی برای درمان ریزش مو انجام داد.

چند آسیب مهمی که ممکن است کراتینه بزند میتواند شامل

اسیب های کراتینه

 ریزش مو

تخریب ساختمان مو

 واکنش های حساسیتی مانند خارش یا پوست پوست شدن یا شوره

تمام این عوارض کراتینه مو در صورت استفاده از مواد بد و استفاده نادرست از مواد کراتینه میباشد.

آیا درمان کراتینه کردن برای مو ها مناسب است؟

همه چیز درباره کراتینه کردن مو

کراتینه مو روش غیر دائمی برای موهای وز فر و اسیب دیده است که مدت زمان انجام آن حدودا یک ساعت و نیم به طول میانجامد

یکی از مشکلات اصلی بانوانی که دارای موهای وِز و فر هستند، کلافگی از سشوارهای طولانی و درگیری برای صاف کردن موی سر پس از هر استحمام است. کراتینه کردن موی سر یک راه حل اساسی برای حل این مشکل و خداحافظی با موهای بی نظم و شلوغ است که امروزه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. عمل کراتینه کردن موی سر در اکثر مواقع موثر واقع می شود و نتایج شگفت انگیزی دارد.

تاثیر کراتینه کردن در صاف شدن موهای سر، به نوع مواد استفاده شده و نحوه انجام کراتینه بستگی دارد. برای گرفتن بهترین نتیجه از کراتینه کردن موی سر، باید در انتخاب مرکز زیبایی دقت کنید و در یک سالن حرفه ای عمل کراتینه را انجام دهید. کراتینه کردن موی سر، یک عمل تخصصی و نیازمند مهارت بالا است و باید توسط افراد متخصص انجام شود.

مرکز خوب کراتینه مو بدون عوارض کراتینه مو

در سالن زیبایی پرنسس این ویژگی که که همه مواد باید درجه یک باشد رعایت شده و کراتینه مو در تهرانپارس به بهترین شکل ممکن صورت میپذیرد

یکی از مزیت های انجام عمل کراتینه در مرکز زیبایی پرنسس، برخورداری از کادر ماهر و باتجربه است که می توانند عمل کراتینه کردن را به بهترین نحو انجام دهند. ما راهنمایی ها و دستورالعمل های لازم را برای گرفتن بهترین نتیجه از عمل کراتینه کردن در اختیار شما قرار خواهیم داد و همچنین موثر بودن کراتینه را تضمین می کنیم.

یکی از دلایل عدم دریافت نتیجه دلخواه از کراتینه کردن، استفاده از مواد کراتینه تقلبی و غیراستاندارد است که عوارضی جانبی؛ مانند ریزش موی سر و صدمه دیدن ریشه مو را در پی خواهد داشت.

 در آرایشگاه پرنسس از بهترین مواد کراتینه با مارک های معتبر اروپایی و آمریکایی برای کراتینه کردن موی سر استفاده می شود که کمترین عوارض را در پی دارند و نتایج آن فوق العاده است.

سایت جهت دیدن نمونه کارهای , مشاوره کراتینه : princess24.ir

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *