علت پوسته شدن و خشک شدن لب ها بعد از تزریق ژل

خشک شدن لب ها بعد از تزریق ژل

خشک شدن لب ها بعد از تزریق ژل

علت پوسته شدن و خشک شدن لب بعد از تزریق ژل

پوسته شدن پوست از جمله مشکلات ناخوشایندی است که در اثر خشک بودن پوست لب ایجاد می شود ، البته خشکی لب از رایج ترین دلایل پوسته شدن لب است.

وقتی پوست لب خشک می شود و به صورت پوسته پوسته درمی آید ، بسیاری از افراد با کشیدن زبان روی لب و خیس کردن لبه تلاش می کنند ، خشکی لب را برطرف کنند.این در حالی است که عادت به کندن پوست های اضافی روی لب در برخی افراد ایجاد می شود.این دو عادت به علت صدماتی که به پوست لب می زنند ، باید ترک شوند.

روش های درمانی مختلفی برای این مشکل وجود دارد ، می توان استفاده از دارو ها و روش های زیبایی مانند تزریق ژل به لب و تزریق چربی به لب را نام برد.

 

مراکز معتبر تزریق ژل در تهران کدامند؟ کلیک

آشنایی با انواع مدل ژل لب

چه عواملی باعث پوسته شدن و خشک شدن لب ها می شوند؟

برخی عوامل آسیب زا برای پوست مانند اثرات نور خورشید و مصرف سیگار و دخانیات می تواند باعث خشک شدن پوست لب ها شوند.مصرف سیگار در کنار خشک کردن لب ها باعث تغییر رنگ لب ها هم می گردد.

مبتلایان به بیماری های خاص مانند بیماری پوستی صدف هم پوسته شدن لب دیده می شود.خیس کردن مداوم لب ها مخصوصا در لب هایی که تزریق ژل یا تزیق چربی انجام شده است ، خشکی لب را تشدید می کند.

خشک شدن لب ها بعد از تزریق ژل

در صورت بروز مشکل پوسته شدن لب ها ، حتما باید به پزشک مراجعه شود.استفاده از کرم های آب رسان و چرب کننده در برخی موارد برای درمان تجویز می شود.

تزریق ژل به لب برای درمان پوسته شدن لب

لب های خوش فرم و سالم ، زیبایی چهره را دوچندان می کند. تزریق ژل و تزریق چربی به لب از جمله روش های است برای حجیم کردن و فرم دادن به لب ها انجام می شود.

وقتی در اثر افزایش سن پوست ها حجم و حالت خود را از دست می دهند ، با استفاده از روشی مثل تزریق چربی ، لب ها دوباره زیبا و خوش فرم می شوند.

در انتخاب بهترین متخصص زیبایی در تزریق ژل یا چربی به لب باید دقت زیادی شود زیرا تزریق ژل به لب حساسیت زیادی دارد.

مزایای تزریق چربی به لب چیست؟

در تزریق چربی به لب ها برای افزایش حجم لب ها و فرم دادن به لب ها ، چربی تزریقی از بدن خود فرد و بیشتر از ران ها ، باسن ، کمر و شکم برداشته می شود و به همین علت احتمال واکنش های آلرژیک کم است.

خشک شدن لب ها بعد از تزریق ژل

علت خشک شدن لب ها بعد از تزریق ژل چیست؟

پوسته شدن لب ها که در اثر خشکی بیش از حد لب ها ایجاد می شود و از جمله عوارض نادر بعد از تزریق ژل است.در افراد بسیار کمی این عارضه بعد از تزریق مشاهده می شود.

یکی از دلایل خشک شدن لب ها بعد از تزریق ژل ، همانطور که گفته شد ، خیس کردن مداوم لب ها با زبان است.برای رفع این مشکل باید این عادت دیگر تکرار نشود و با برخی مرطوب کننده ها رفع می شود.

حساسیت به کرم های بی حس کننده که در فرآیند تزریق ژل استفاده می شود هم می تواند باعث ایجاد خشکی پوست لب شود.

متورم شدن پوست هم می تواند باعث پوسته پوسته شدن لب شود.حساسیت به لوازم آرایشی را هم می توان از دلایل خشک شدن لب بعد از ترمیم نام برد.

چگونه می توان خشکی لب را درمان کرد؟

کرم های چرب کننده و روغن های مختلفی وجود دارد که علاوه بر زیبا کردن لب ، این مشکل را هم برطرف می کند.پماد هایی مثل وازلین یا آکوافور هم در مرطوب نگه داشتن لب ها موثر هستند.

مراکز تزریق ژل در تهران کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *