مناسب ترین سن هایفو کدام است؟

هایفوتراپی قبل وبعد نتیجه هایفوتراپی

جواب سریع به این سوال که مناسب ترین سن برای هایفو چه سنی است باید گفت جنس پوست و میزان شل شدگی پوست میتواند سن مناسب هایفو را تغییر دهد اما عموما پوست از 35 سالگی به بعد شروع به شل شدن و افتادگی میکند لذا سن مناسب هایفو میتواند از 30 سال تا 75 سالگی مناسب باشد. اما هایفوتراپی چیست و چگونه باعث کشش پوست میشود.

بهترین مرکز هایفوتراپی کجاست ؟ کلیک

 هایفوتراپی عکس قبل وبعد، سن مناسب هایفو

هایفوتراپی چیست؟

پوست بیرونی ترین و مهم ترین عضو بدن می باشد که تاثیر به سزایی در زیبایی هر شخص دارد. با افزایش سن، عمل کلاژن سازی پوست به کندی صورت می گیرد و بوست شادابی خود را از دست می دهد، همچنین چین خوردگی ها، چین و چروک های زیادی در پوست ایجاد میشود و به مرور زمان پوست را شل میکند.

هایفوتراپی قبل وبعد نتیجه هایفوتراپی ، سن مناسب هایفو

روش های مختلف شادابی صورت

روش های مختلفی برای جوانسازی، شادابی و رفع چین و چروک های پوستی وجود دارد که می توان به استفاده از کرم های جوان کننده پوست، انواع لایه بردار ها و یا استفاده از روش های مکانیکی مانند لیزر، تزریق ژل، هایفوتراپی و … اشاره کرد.

در بین روش های نامبرده، هایفوتراپی یکی از موثر ترین روش ها می باشد. البته ناگفته نماند که برای انجام این روش، سن هایفوتراپی بسیار مهم می باشد.

هایفوتراپی روش کاملا مکانیکی می باشد که با استفاده از دستگاه های هایفو انجام می شود. عملکرد دستگاه های نامبرده به گونه ای می باشد که توسط امواج مافوق به کار خود ادامه می دهند.

هایفوتراپی در غرب تهران بهترین مرکز هایفوتراپی

هایفوتراپی عکس قبل وبعد نتیجه هایفوتراپی ،سن مناسب هایفو

در حقیقت دستگاه های هایفو امواج مافوق را به سطح پوست ارسال می کنند، سپس آن ها در عمق پوست و در لایه های زیرین پوست متمرکز می شوند که باعث تحریک عمل کلاژن سازی پوست می شود و در نهایت به لیفت پوست، جوانسازی و روشن کنندگی آن کمک می کند. هایفوتراپی توسط نیروی اولتراسوند صورت می گیرد.

سن هایفو

مناسب ترین سن هایفو تراپی کدام است؟

سن هایفو دارای محدودیت نمی باشد، در حقیقت تمام افراد با هر رده سنی می توانند برای انجام هایفو تراپی اقدام کنند. این روش یک روش کاملا بی ضرر و بدون عوارض می باشد.

همچنین علاوه بر این که جنبه درمانی دارد، جنبه پیشگیری نیز دارد. این روش یک روش بدون درد، بدون عمل جراحی و بدون خونریزی میباشد، به همین دلیل به شدت مورد استقبال افراد قرار گرفته است.

سن مناسب هایفو ؛ سن دقیق هایفوتراپی

ناگفته نماند که از 35 سالگی به بعد پوست شروع به شل شدن می کند و کلاژن سازی پوست به حداقل می رسد، به همین دلیل مناسبترین سن هایفو، 35 سالگی می باشد. زیرا پوست شروع به پیر شدن می کند و با هایفو تراپی می توان از پیر شدن آن جلوگیری کرد.

لازم به ذکر است که 75 آخرین سنی می باشد که مجاز به انجام هایفو تراپی می باشد، زیرا این روش برای افراد بالای 75 سال ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود.

 

به طور کلی عمل هایفو تراپی در هر سنی می تواند انجام شود در سن های جوان این روش بیشتر جنبه پیشگیری دارد اما از دهه 30 تا 50 علاوه بر جنبه پیشگیری، جنبه درمان دارد زیرا از 35 سالگی به بعد پوست روز به روز پیر می شود و خاصیت کشسانی خود را از دست می دهد.

بهترین مراکز هایفوتراپی در تهران

یکی از دلایل اینکه هایفوتراپی تاثیر بالایی دارد استفاده از امواج مخصوص برای جوانسازی پوست میباشد.

نوع دستگاه و اپراتور استفاده کننده از دستگاه بسیار در تاثیر گذاری جوانسازی و لیفت پوست با هایفوتراپی تاثیر دارد

شما میتوانید در لیست پایین بهترین مراکز هایفوتراپی در تهران را مشاهده کنید.

بهترین مرکز هایفو تهران

موارد استفاده از هایفو :

هایفو یک روش بسیار موثر در درمان مشکلات پوستی به ویژه مشکلات پوستی دور چشم می باشد. از موارد استفاده هایفو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  1. یکی از موارد استفاده از هایفو تراپی می توان به درمان افتادگی پلک ها اشاره کرد. 
  2. از دیگر موارد آن لیفت گونه ها می باشد. 
  3. درمان و رفع غبغب از دیگر موارد استفاده از هایفوتراپی می باشد. 
  4. رفع خطوط ایجاد شده در پوست مانند خط اخم، خط خنده، خطوط اطراف دهان و … 
  5. لیفت پیشانی 
  6. جوانسازی پوست 
  7. سفت شدن پوست صورت

مطالب مرتبط

هایفو تراپی صورت تهران

هایفوتراپی در شریعتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *