شل شدگی پوست و روشهای سفت شدن پوست صورت

شل شدگی پوست و روشهای سفت شدن پوست صورت

افزایش سن با مشکلات زیادی همراه است و یکی از آنها شل شدگی پوست است در نتیجه روشهای متنوع سفت کردن پوست صورت اهمیت بسیار زیادی پیدا میکنند. این موضوع درست است که افتادگی پوست در هر صورت اتفاق میافتد اما میتوان به کمک این روشها و با رعایت برخی نکات، رخداد آن را به تعویق انداخت و یا میزان آن را کم کنیم.

سفت شدن پوست صورت

دو روش رفع شلی پوست

اگر بخواهیم به صورت بسیار کلی روشهای سفت شدن پوست صورت را تقسیم بندی کنیم در دو گروه: روشهای غیر جراحی و روشهای جراحی قرار میگیرند. در این مبحث تمرکز ما بر روی روشهای غیر جراحی خواهد بود. 

لازم به ذکر است که برخی عوامل سبب شل شدگی پوست صورت میگردند که بهتر است حتی پس از بکارگیری روشهای زیر آنها را انجام دهید تا مدت زمان اثر آنها را طولانی کنید. از این عوامل میتوان افزایش سن را نام برد که در طی آن سرعت ساخت کلاژن کاهش مییابد. بافت همبند پوست نیز با افزایش سن ضعیف شده و همین امر سبب تضعیف غضروفها میگردد. 

لیفت صورت با هایفوتراپی
تصویر قبل و بعد از هایفوتراپی صورت جهت لیفت پوست در کلینیک های زیبایی تهران

دیدن لیست مراکز هایفوتراپی در تهران کلیک


چربیهایی که در زیر پوست جمع هستند و سبب صاف بودن پوست میشوند، دچار کاهش حجم شده و افتادگی پیدا میکنند. دود سیگار، آلودگی هوا و مدت زمان طولانی در زیر نور آفتاب بودن سبب کاهش و از بین رفتن کلاژن و الاستین پوست شده و در نتیجه شاهد افتادگی و شل شدن پوست خواهیم بود. 

روشهای زیر سبب سفتر شدن پوست خواهد شد با ما همراه باشید.

خلاصه راه حل های مشکل شلی پوست و چگونگی محکم شدن پوست:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *