روش های جوان سازی پوست دست

جوان سازی پوست دست

جوان سازی پوست دست دغدغه بسیاری از خانم های میان سال است. امروزه راهکارهای متفاوتی برای جوان سازی پوست دست به وجود آمده است که بسیار موثر خواهند بود.

جوان سازی پوست دست

جوان سازی پوست دست با استفاده از عمل های جراحی مختلف روشی است که امروزه به ویژه توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. پوست دست به دلیل تماس مستقیم با نور خورشید بعد از مدتی رگه رگه می شود و ظاهر چین و چروک دار به خود پیدا می کند که باعث می شود، افراد پیرتر از آنچه که هستند به نظر برسند.

دکتر میترا کاوئی 021-266-54-500 گوگل مپ  

(آدرس دقیق کلیک)

پیرسینگ لب تهران

استفاده از تکنیک ها و عمل های جراحی موجود می تواند در جوان سازی پوست دست بسیار موثر و کارآمد باشد. در این مقاله انواع روش های جوان سازی پوست و اقدامات لازم قبل از عمل جراحی بررسی شده است.


جوان سازی پوست دست

پوست دست، جزو پوست های خیلی آسیب پذیر به شمار می رود که به راحتی می تواند دچار چین و چروک شود. بنابراین باید راه هایی را که مانع از چین و چروک زودرس پوست ها می شوند را به کار بگیرید تا همواره از پوست دستی شاداب و سرزنده لذت ببرید. مراقبت هایی جهت پیشگیری از پیری پوست وجود دارد که با استفاده از آنها می توان روند پیری پوست دست را به تاخیر انداخت.


جوانسازی و پاکسازی پوست


به طور مثل می توان با استفاده از انواع کرم های مرطوب کننده، پوست دست را مرطوب نگه داشت، چرا که خشکی پوست روند پیر شدن پوست دست را تسریع می بخشد.

اما در صورت چروک شدن پوست می توان از روش های مختلف جوان سازی پوست دست استفاده کرد. یکی از روش های مورد استفاده جراحی است که شما به متخصص پوست مراجعه می کنید و پزشک بر اساس میزان چروک و چروک و بافت پوست دست هایتان تصمیم می گیرد که کدام روش در جوان سازی پوست دست شما موثر تر خواهد بود. در ادامه مقاله روش های مختلف جراحی را در جهت جوان سازی پوست دست معرفی کرده ایم.

جوان سازی پوست دست


روش های جوان سازی پوست دست

 

یکی از روش هایی که در جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد، جوانسازی پوست دست با تزریق فیلر است. فیلرها  به پر کننده هایی گفته می شوند که به پوست دست تزریق می شوند و با پر کردن لایه های فرو رفته پوست دست را جوان می کنند. روش دیگری که در فرآیند جوان سازی پوست دست وجود دارد، جوانسازی پوست دست با اسکلروتراپی است،


جهت اطلاع بیشتر در رابطه با فیلر ها و ژل مزایا و عوارض تزریق فیلر  و  تفاوت فیلر پوستی و ژل چیست؟ مراجعه فرمایید.


این روش پیشرفته ترین روش موجود برای جوان و شاداب کردن پوست دست است. در این روش پزشک، ماده مورد نظر را با استفاده از میکرو سوزن به داخل رگ تزریق می کند و رگ تغییر رنگ داده و سفید می شود و بعد از آن از بین می رود. مزیت این روش این است که در صورت درد نداشتن در زمان جراحی و در طول درمان، فرد نیازی به دوره ریکاوری نخواهد داشت.

روش تزریق چربی، یکی دیگر از روش ها در جوان کردن پوست است. در این روش چربی های اضافه از دیگر قسمت های بدن مانند، شکم، پهلو، ران و کمر با استفاده از روش لیپوساکشن خارج می شوند تا بافت های چربی سالم بمانند و هیچ آسیبی به آنها وارد نشود، تا بتوان از آنها برای تزریق به قسمت های فرورفته پوست دست اضافه کرد و یک پوستی یکدست و صاف ایجاد کرد.

جوان سازی پوست دست


مراحل درمانی جوان سازی پوست دست

عمل جراحی جوان سازی پوست مانند هر عمل جراحی دیگری نیاز به انجام اقداماتی قبل از عمل جراحی دارد تا نتیجه موفقیت آمیز باشد. به عنوان مثال حداقل تا 6 هفته قبل از عمل جراحی باید از مصرف دخانیات خودداری کرد. همچنین قبل از عمل نباید از داروهایی مانند، آسپرین، داروهای ضد التهاب و هر نوع دارویی که میزان خونریزی را افزایش می دهد، استفاده شود.

نکته جالب دیگر در اقدامات قبل از عمل جراحی پوست دست این است که نباید تا مدتی (2 ماه) پوست در معرض مستقیم نور خورشید قرار بگیرد، چرا که نور خورشید باعث بروز رنگدانه های دائمی نامنظم در سطح پوست می شود. علاوه بر موارد فوق هیدراته بودن قبل از عمل و بعد از عمل اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *