روش میکرودرم ابریژن مزایا و کاربرد

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن روشی برای جوان سازی پوست و رفع جای جوش می باشد. میکرودرم ابریژن روشی بدون درد و جراحی است و باید توسط پزشک متخصص انجام شود.

میکرودرم ابریژن یک روش درمانی بسیار موثر و مقرون به صرفه برای از بین بردن لک های حاملگی و جوش های پوستی می باشد که در ایران بسیار رایج است. این روش برای بهبود و درمان بسیاری از مشکلات پوستی استفاده می شود و عوارض جانبی خاصی ندارد. برای انجام این درمان حتما با پزشک متخصص مشورت کنید.

میکرودرم ابریژن چیست    

میکرودرم ابریژن یکی از درمان های پوستی موثر برای جوان سازی پوست، رفع چین و چروک ها و جوش های پوستی می باشد که طرفداران بسیاری دارد. در این روش با استفاده از یک دستگاه، لایه بیرونی پوست که حاوی سلول های مرده است برداشته می شود و بدن شما سلول های جوان و سالم را جایگزین آن می کند و از این طریق پوست شما جوان سازی می شود. تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام این روش بستگی به پوست شما دارد و بین 6 تا 10 جلسه می باشد.

روش میکرودرم ابریژن در سال 1985 در کشور ایتالیا ابداع شد. در انتخاب متخصص برای میکرودرم ابریژن دقت کنید زیرا اگر فرد متخصص نباشد ممکن است پوست شما دچار آسیب شود. در حین انجام درمان اگر دچار درد شدید می توانید به متخصص بگویید تا فشار را تنظیم کند.

میکرودرم ابریژن

انواع روش میکرودرم ابریژن

1- میکرودرم ابریژن کریستالی: در این روش برای لایه برداری پوست و از بین بردن سلول های مرده از کریستالی به جنس اکسید آلومینیوم استفاده می شود. این روش همراه با مکش می باشد که باعث بهبود جریان خون و فعال شدن سلول های فیبروبلاست می شود.

میکرودرم ابریژن

2- میکرودرم ابریژن با نوک الماسی: نوع دیگر این دستگاه از نوکی الماسی برای جوان سازی پوست و از بین بردن سلول های مرده پوست استفاده می کند. این روش عمدتا برای نواحی حساس پوست و دور چشم مورد استفاده قرار می گیرد

کاربردهای میکرودرم ابریژن

این روش برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.

رفع لک های حاملگی

لک های حاملگی برای خانم ها بسیار آزاردهنده است و یکی از رایج ترین روش ها برای از بین بردن یا کم رنگ کردن آنها استفاده از روش میکرودرم ابریژن می باشد. برای از بین بردن این لک ها تحت نظر پزشک می توانید از این روش استفاده کنید.

جوان سازي پوست

از این روش می توان برای جوان سازی پوست هایی که چروک های سطحی دارند استفاده نمود.

درمان جای جوش

یکی از روش های رایج برای از بین بردن جای جوش ها استفاده از میکرودرم ابریژن می باشد.

لک هاي پيری

برای درمان لک های پوستی که با بالا رفتن سن و به دلیل در معرض بودن نور خورشید ممکن است در افراد پدید بیاید می توان از این روش استفاده نمود.

منافذ باز پوست

یکی از مهمترین روش ها برای درمان پوست هایی که منافذ باز دارند استفاده از این روش می باشد.

جای تاتو

اگر قصد پاک کردن تاتو و خالکوبی های روی پوست خود را دارید می توانید از این روش استفاده کنید. این روش برای از بین بردن تاتوهای سطحی بسیار موثر است. همچنین از این روش برای درمان ترک هایی که بر اثر افزایش وزن ایجاد می شوند و جوش های سرسیاه نیز می توانید استفاده کنید.

 میکرودرم ابریژن

مزایا و معایب روش میکرودرم ابریژن

استفاده از این روش مزایای بسیاری دارد، به همین دلیل استفاده از این روش برای درمان های پوستی بسیار رایج می باشد. در این روش نیازی به جراحی وجود ندارد و بدون درد انجام می شود. روشی مقرون به صرفه به شمار می آید. پس از انجام درمان نیازی به انجام کار خاصی نخواهد بود و فقط لازم است از کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده کنید و از  لیف استفاده نکنید.

استفاده از این روش معایب خاصی ندارد و فقط باید دقت کنید که برای انجام این درمان از متخصص پزشکی آن استفاده کنید و انجام این روش در آرایشگاه ها روش مطمئنی نمی باشد. پس از انجام این روش، پوست شما تا چند ساعتی دچار سرخی و ورم می شود که جای نگرانی نیست.

مشاوره رایگان درباره پاکسازی پوست با میکرودرم و میکرونیدلینگ در کلینیک

بدون دغدغه با کلینیک24 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *