رفع چروک صورت با لیزر چه مزایایی دارد؟

متن درباره رفع چروک صورت با لیزر ;

پوست یکی از بیرونی ترین جز بدن می باشد که در برابر عوامل مختلفی مانند آب و هوا، نور خورشید، تغییرات هورمونی و … قرار می گیرد که باعث بروز مشکلاتی چون آلرژی و حساسیت، خشکی پوست، بیماری های پوستی مانند اگزما، ایجاد آکنه، سوختگی های ناشی از نور خورشید، لکه های ناشی از بارداری و … می شود.

 

یکی دیگر از مشکلاتی که به دلیل مراقبت درست و موثر از پوست و همچنین بالا رفتن سن در پوست ایجاد می شود، چین و چروک های پوستی می باشد.

چین و چروک های ایجاد شده در پوست و همچنین خطوط مختلفی چون خط اخم، خط خنده و … ، سایر مشکلات پوستی با روش های مختلفی قابل درمان و رفع هستند; که می توان به استفاده از کرم ها و پماد های درمانی زیادی اشاره کرد، همچنین روش های درمانی دیگری که به روش های مکانیکی معروف هستند نیز وجود دارد.از بین رفتن چین و چروک با لیزر

 

رفع چروک صورت با لیزر

 

از بین تمام روش های مکانیکی در درمان مشکلات پوستی، موثرترین روش استفاده از لیزر می باشد. در حقیقت درمان چروک صورت با لیزر موثرترین و کم عوارض ترین روش برای رها شدن از چروک ها می باشد.

در این روش اشعه لیزر، خطوط ایجاد شده در صورت را مانند خطوط دور لب، خطوط دور چشم، خطوط بین دو ابرو، خطوط ایجاد شده در پیشانی و … را به خوبی درمان و رفع می کند.

 

تاثیر لیزر بر پوست

 

در حقیقت لیزر باعث می شود تا قسمت مورد نظر پوست تحت تاثیر قرار بگیرد. این تاثیر باعث جمع شدن تمام پوست می شود بنابراین باعث ترویج و تسریع گردش خون در صورت می شود. گردش خون باعث کلاژن سازی پوست می شود که خاصیت کشسانی پوست را افزایش داده و در نهایت باعث جوانسازی پوست می شود.

 

سرعت درمان و رفع چروک صورت با لیزر نسبت به بقیه روش ها بسیار کمتر می باشد، زیرا در این روش تمام سلول های صورت درگیر نشده و فقط اشعه به سلول های آسیب دیده منتقل می شود که درمان و تحریک سلول های آسیب دیده توسط سلول های سالم در مدت زمان کمتر و با اثر بیشتر انجام می شود.

رفع چروک صورت با لیزر

مدت زمان لازم برای لیزر:

 

نوع دستگاه مصرفی برای درمان چروک ها متناسب با شدت چروک ها، میزان آن ها و همچنین عمق آنها انتخاب می شود. ناگفته نماند که انتخاب آن توسط متخصص و پزشک مربوطه صورت می گیرد. تعداد جلسات و همچنین مدت زمان هر جلسه را متخصص تعیین می کند.

 

رفع چروک صورت با لیزر چه مزایایی دارد؟

 

رفع و درمان چروک های صورت با لیزر، مزایا و فواید زیادی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  1. یکی از مزایای استفاده از لیزر در درمان چروک های پوستی، عدم نیاز به بیهوشی و اتاق عمل می باشد که باعث کاهش هزینه می شود و از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشد.
  2. این روش یکی از موثر ترین روش ها می باشد.
  3. رفع و درمان چین و چروک صورت با لیزر دارای حداقل عوارض می باشد.

درمان چروک صورت

  1. از دیگر مزایای آن می توان به ترمیم سریع پوست بعد از اولین جلسه اشاره کرد. در حقیقت بعد از اتمام جلسه پوست طی 24 الی 48 ساعت ترمیم می شود.
  2. این روش علاوه بر این که چین و چروک را رفع می کند باعث درمان لک و جوش می شود.
  3. بعد از انجام لیزر، پوست به مراقبت خاصی نیاز ندارد و تنا باید کرم مرطوب کننده استفاده شود و بدون استفاده از کرم ضد آفتاب در معرض آفتاب قرار نگیرید.
    این ویژگی سبب تمایز آن از دیگر روش ها شده است، 
  4. استفاده از لیزر به درمان منافذ باز پوست کمک می کند.
  5. کلاژن سازی پوست را افزایش می دهد.
  6. با درمان و رفع لکه های موجود در پوست، پوست را روشن خواهد کرد.
  7. از دیگر مزایا آن می توان به جوان سازی پوست اشاره کرد.

برای جلوگیری ا ایجاد چروک در پوست باید از پوست مراقبت کرد و در برابر آفتاب از کرم ضد آفتاب استفاده کرد.

رفع خطوط دور چشم با لیزر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *