رفع شلی بازو با لیزر و لیفت

رفع شلی بازو

افتادگی و شلی بازو یکی از اصلی ترین شکایات بانوانی است که به زیبایی و تناسب اندام خود بسیار اهمیت می دهند. شلی بازو منظره ای بسیار بد ایجاد نموده و از زیبایی هیکل بانوان می کاهد. این اتفاق ناخوشایند به دلایل متفاوتی ایجاد شده و درمان های مختلفی دارد.

روش های درمان افتادگی و شل شدگی بازو

امروزه با توجه به گسترش و تنوع بسیار زیاد محصولات آرایشی و بهداشتی مانند لوسیون ها، کرم ها و انواع دیگر آنها، تبلیغات بسیار زیادی به منظور برطرف سازی شلی بازو توسط برندهای مختلف این محصولات به بازار ارائه گردید، اما متاسفانه طبق گزارشات اعلام شده، این لوازم نتیجه بخش نیست و تاثیرات رضایت بخشی بر این شکایت نداشتند. یکی از اصلی ترین و موثرترین راه های درمان افتادگی عضلات هر ناحیه ای از بدن از جمله بازوها، ورزش های مناسب، منظم و صحیح است.

انواع حرکات ورزشی مانند بلند کردن وزنه در وزن های متفاوت، شنا در آب و یا شنای معمولی تاثیرات معجزه آسایی بر افتادگی بازو و برطرف نمودن آن دارد. مصرف برخی مکمل ها، رژیم غذایی مناسب و کنترل استرس و تغییرات هورمونی ناشی از آن و ورزش کردن از راهکارهای دیگر برطرف نمودن افتادگی بازو یا اصطلاحا بال خفاشی و مشکلات ناشی از آن است. 

  🔵بهترین مراکز لیفت با نخ در تهران + فیلم عکس توضیحات بیشتر 🔵

شلی بازو


افتادگی و شل شدن بازو

بازو یکی از اعضای اصلی در نمایش قدرت در آقایان و زیبایی در بانوان است. این عضو در خانم ها از اهمیت بالایی برخوردار است و نخستین جایی از بدن است که هنگام پوشیدن لباس های باز به چشم می آید و شل بودن آن بسیار بد منظره و ناپسند است.

شلی بازو در بانوانی که وزن بسیار بالایی دارند و به یکباره بدون رعایت اصول، شروع به کاهش وزن می نمایند بیشتر دیده می شود. شلی بازو به دلیل عدم برخورداری از ورزش های منظم، روزانه و سبک در طول دوره نوجوانی و جوانی، ضعف عضلات بازو، کاهش وزن های شدید و ناگهانی، یائسگی، زایمان، تغییرات هورمونی و برخی مشکلات ژنتیکی ایجاد می گردد


دلایل ایجاد شلی بازو

رفع شلی بازو

 در این حالت ناخوشایند بافت چربی جایگزین بافت عضلانی بازو شده و یا پوست این قسمت دچار افتادگی و شل شدگی می گردد.

شلی بازو معمول اتفاقی است که پس از 40 سالگی بروز می نماید، اما متاسفانه در برخی مواقع در سنین جوانی شاهد این اتفاق خواهیم بود که علت اصلی آن استرس ها، کم خوابی های مکرر، عدم مصرف رژیم غذایی سرشار از پروتئین و میوه جات و سبزیجات، کمبود برخی ویتامین ها و میزان ناکافی آب بدن است.


رفع شلی بازو

استفاده از لیفت یا لیزر برای رفع شلی بازو

یکی از نوین ترین و اثربخش ترین روش های برطرف نمودن افتادگی بازو استفاده از لیزر و لیفت بازو است. این روش علاوه بر رفع افتادگی به منظور  کوچک سازی بازو نیز استفاده می شود. استفاده از لیفت یا لیزر عوارض شدیدی ندارد و تنها اعتراض ناشی از آن ایجاد سرخی به مدت چند روز روی پوست بازو است که به زودی برطرف می گردد.

🔶 لیفت شکم و پا با نخ  🔶

دستگاه های مورد استفاده در لیفت یا لیزر از فرکانس رادیویی، نور مادون قرمز و یا هر دوی آنها به منظور حرارت دادن به لایه های پوست استفاده می نمایند، این کار تحریکی برای تولید پروتئین های کلاژن است.

کلاژن یکی از اصلی ترین پروتئین های سازنده پوست و مو است که در استحکام بخشی به پوست و لایه های آن بسیار موثر است. در لیفت و لیزر تمامی تلاش ها متمرکز بر تحریک ساخت کلاژن و تاثیر شگفت انگیز آن در رفع شلی بازو است. در بسیاری از موارد استفاده از ساکشن و جراحی، همراه با لیفت و لیزر بسیار موثر و نتیجه بخش تر خواهد بود.



مشاوره رایگان درباره رفع شلی بازو با لیزر و لیفت

بدون دغدغه با کلینیک24 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *