رفع سیاهی آرنج و زانو

رفع سیاهی آرنج و زانو

رفع سیاهی آرنج و زانو یکی از دغدغه های اصلی افراد می باشد. برای درمان و رفع سیاهی آرنج و زانو می توان از لیزر و لایه برداری استفاده کرد.

 برطرف کردن سیاهی آرنج و زانو یکی از مهمترین موضوعاتی است که امروزه مورد توجه بسیاری از افرادی واقع شده است که از آن در رنج هستند. استفاده از لیزر و کیسه برای لایه برداری از موثرترین و بهترین راه های درمان سیاهی آرنج و زانو می باشد که مورد استفاده افراد واقع شده است.

رفع سیاهی آرنج و زانو با لیزر

سیاهی های موجود در آرنج و زانو یکی از مهمترین مشکلاتی می باشد که در بسیاری از افراد وجود داشته و عوامل بسیار زیادی در پیدایش این سیاهی ها به وجود آمده است. از مهم ترین عواملی که در به وجود آمدن این سیاهی ها نقش دارد می توان به :

تماس زیاد با نور آفتاب، خشکی پوست، بیماری های ارثی، اصطکاک مداوم، رعایت نکردن بهداشت اشاره کرد. این سیاهی ها زیبایی پوست افراد را از بین برده و همین امر نیز سبب شده است که افراد به دنبال رفع سیاهی آرنج و زانو بوده و راه های مختلفی را برای درمان این سیاهی ها داشته باشند.

رفع سیاهی آرنج و زانو

درمان با لیزر

از مهم ترین راه های درمان و رفع سیاهی آرنج و زانو می توان به لیزر اشاره کرد که در این روش با استفاده از لیزر کیوسویچ طی دوره ی درمان چند روزه اقدام به درمان سیاهی آرنج و زانو می کنند. توجه داشته باشید که این اشعه لیزر کم ترین آثار مخرب را برای پوست و بدن شما وارد می کند و افراد می توانند با خیال راحت خود را به دست پزشکان سلامت و زیبایی سپرده و در کوتاه ترین زمان ممکن به پوستی روشن و بسیار لطیف دست پیدا کنند.

توجه داشته باشید که هر چه قدر طول دوره درمان بیشتر باشد بی شک به همان اندازه نیز از پوستی بسیار درخشان و زیبایی بهره مند خواهید شد. متخصص پوست غرب تهران   استفاده از این روش را یکی از موثرترین و بهترین راه های درمان و رفع سیاهی آرنج و زانو معرفی می کنند و شما می توانید با مشورت پزشک خود از این روش درمان برای از بین بردن سیاهی های زانو و آرنج خود استفاده کنید.


رفع سیاهی آرنج و زانو با لایه برداری

یکی دیگر از بهترین و پرطرفدارترین راه های درمان سیاهی آرنج و زانو، استفاده از لایه برداری می باشد.

یادتان باشد که افراد می توانند در منزل و هنگام استحمام نیز با استفاده از کیسه و لیف به لایه برداری آرنج و زانو خود بپردازند و سلول های مرده و سطحی پوست را برداشته و پوست روشنی را به نمایش بگذارند.یک لایه بردار معروف : ترکیب لیمو ترش و کمی شکر:شکل زیر

رفع سیاهی آرنج و زانو

اما در برخی از مواقع افراد زمان و حوصله لایه برداری در منزل خود را ندارند و یا سیاهی به قدری ضخیم شده است که با کیسه حمام از بین نمی رود در این حالت می توان به مراکز زیبایی و سلامتی مراجعه نموده و زیبایی پوست خود را به دست افراد با تجربه در این زمینه بسپارید. بسیاری از پزشکان توصیه می کنند که حداقل هفته ای یکبار، موقع استحمام قسمت های سیاهی بدن خود را با کیسه های حمام مورد ساییدن قرار دهید تکرار و انجام مجدد این حرکت در کوتاه ترین زمان سبب می شود که سیاهی های زانو و آرنج به مرور کم رنگ تر شده و بعد از گذشت زمان کوتاهی نیز از بین برود.

بعد از هر بار کیسه زدن نیز می توانید قسمت مورد نظر را با کرم نرم کننده چرب کنید.



  


مشاوره رایگان درباره رفع سیاهی آرنج و زانو در کلینیک

بدون دغدغه با کلینیک24 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *