رفع جای جوش با ار اف فرکشنال

رفع جای جوش با ار اف

در این متن می خواهیم اطلاعاتی دربارهرفع جای جوش با ار اف و روش های مختلف آن، به شما ارائه دهیم.

در مرکز کلینیک42 میتوانیم با بهترین دستگاه های روز دنیا مانند ار اف فرکشنال جای جوشها و ناهنجاری های صورت شما را بهبود دهیم.

تماس با مرکز ار اف فرکشنال تهران کلینیک42

زیبایی، از مهمترین موضوعاتی است که انسان ها به آن توجه فراوانی می کنند. صورت، اصلی ترین قسمت بدن یک انسان است و اکثریت افراد تمام تلاش خود را برای هر چه زیبا تر شدن چهره خود می کنند.


پوست انسان یکی از موثر ترین اعضای بدن در زیبایی فرد می باشد. رفع جای جوش ها و لکه ها و کک های صورت، از مهمترین موضوعاتی است که سال هاست افراد از روش های مختلف برای انجام آن استفاده می کنند.


از روش هایی که مردم برای رفع جای جوش های خود بهره می گیرند، می توان به ماسک های شیمیایی، ماسک های گیاهی، کرم های مختلف، لیزر و روش آر اف فرکشنال اشاره کرد. روش آر اف فرکشنال، یکی از جدید ترین روش های رفع جای جوش ها در صورت است.

رفع جای جوش با ار اف قبل و بعد


رفع جای جوش با ار اف فرکشنال

یکی از روش های جدید برای رفع جای جوش ها روش آر اف فرکشنال می باشد. آر اف در حقیقت اختصار کلمه رادیو فرکانسی می باشد. این روش به جای استفاده از نور لیزر، از انرژی رادیو فرکانسی برای ترمیم و بازسازی کلاژن و درمان اسکار بهره می گیرد.

 

انرژی رادیو فرکانسی با استفاده از روش فرکشنال به لایه های عمیق و درونی تر پوست وارد می شود. گرما و انرژی، با وجود ایجاد کمترین میزان از صدمه و آسیب، باعث تجزیه شدن لایه های سطحی پوست و بافت آشکار، می شود.

مرکز ار اف فرکشنال در غرب تهران

این روش، بسیار آرام و ملایم می باشد و هیچ آسیبی را به پوست شما وارد نخواهد کرد. از این روش، می توان به تنهایی برای درمان جای جوش ها استفاده کرد؛ همچنین روش آر اف فرکشنال را می توان در کنار دیگر روش های رفع جای جوش استفاده کرد. 

رفع جای جوش با ار اف قبل بعد


رفع جای جوش و روش آر اف فرکشنال و ویژگی های آن 

روش آر اف فرکشنال یکی از روش های خوب برای رفع جای جوش های صورت می باشد. این روش برای افرادی که دارای پوست تیره می باشند، بسیار مناسب و تاثیر گذار است.

 

روش آر اف، کمترین میزان از آسیب های اپیدرمی را دارا می باشد و تمرکز این روش، بر لایه های بیرونی پوست انسان نمی باشد، بلکه به ایجاد کردن حرارت در زیر پوست، تاکید فراوانی می کند و به همین دلیل، عوارض جانبی موجود در این روش به حداقل می رسد.

 

 


برای انجام این روش، باید جلسات درمانی را طی کرد که با انجام آنها، به سرعت برای شما بهبودی حاصل می شود. میزان سرعت درمان پوست با این روش، به دو عامل بستگی دارد. اولین عامل آن حساس بودن پوست شما می باشد و دومین عاملش، به درجه فرکانس وابسته است. اگر درجه فرکانس پایین باشد، پس از دوازده ساعت درمان حاصل می شود.

 


 

اگر درجه فرکانس متوسط باشد، شش تا بیست و چهار ساعت پس از درمان، بهبودی به دست می آید و اگر درجه فرکانس در بالا ترین حد خود باشد، از دوازده تا پنجاه و دو ساعت بعد، بهبودی به دست خواهد آمد.

 

برای افرادی که دارای پوست های حساس می باشند، و یا افرادی که پوست آنها گرایش به قرمز بودن دارد، روند درمان کمی دیر تر پیش می رود و یک روز دیر تر از دیگران بهبود پیدا می کنند. البته لازم به ذکر است که سرعت بهبودی در نقاط مختلف بدن بسیار متفاوت است.

 


تفاوت روش آر اف فرکشنال و لیزر 

 

 

متخصصان تحقیقاتی انجام دادند و نتیجه گرفتند که میان روش آر اف فرکشنال و روش لیزر، برای درمان جای جوش های پوست، تفاوت هایی وجود دارد.

 

در روش آر اف، با استفاده از امواج رادیویی، کلاژن های موجود در زیر پوست تحریک می شوند در حالی که لیزر، برای رفع جای جوش ها در پوست، از انرژی، نور و گرما بهره می برد.

 

لیزر هایی که برای نابود کردن جای جوش ها استفاده می شوند، برای آنکه با جای جوش های موجود در بخش های عمیق تر لایه های پوست برخورد و اصابت کنند، در ابتدا باید به لایه های بالایی پوست انسان نفوذ کرده باشند. به طور کلی لیزر برای نفوذ کردن در لایه های عمیق پوست، باید ابتدا به لایه های بالایی آن نفوذ کرده باشدو آن را از بین ببرد.

 


این موضوع تا یک حدی به لیزر های کامل و لیزر های فرکشنال یا همان لیزر های جزئی مرتبط می باشد.

 

اما در روش آر اف از یک سری امواج استفاده می شود که بر روی سطح پوست شما و میان الکترود هایی که بر روی آن قرار گرفته است، جریان می یابد.

 

روش آر اف دارای کمترین میزان ممکن از آسیب ها و عوارض جانبی می باشد.

 


البته ممکن است یک سری از عوارض جانبی را به همراه داشته باشد مثل قرمز شدن پوست در مدت زمان پنج روز که البته احتمال وقوع آن پنج در صد می باشد، ایجاد تغییر در رنگ پوست انسان و احساس سوزش و گز گز کردن پوست در مدت زمان یک الی دو روز که احتمال رخ دادن این ها نیز بسیار کم می باشد. در کل روش آر اف از بهترین روش های ممکن برای رفع جای جوش ها می باشد. 

 


رفع جای جوش با ار اف و نکات آن 

 

برای رفع جای جوش های صورت می توان از روش هایی مثل استفاد از ماسک و کرم، و یا از راه هایی مانند لیزر و اف آر استفاده نمود. برای انجام هر کدام از این روش ها باید به نکات مهم آن و عوارض جانبی هر کدام از آنها، توجه کرد. پوست، از مهمترین قسمت های صورت است که در زیبایی آن تاثیر بسیاری می گذارد. رفع جای جوش های صورت، تاثیر بسیاری در زیبایی چهره می گذارد.  

 



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *