رشد ابرو کم پشت و روش های آن

رشد ابرو

داشتن ابروهای پرپشت و زیبا نقش زیادی در زیبایی چهره  به خصوص چشم ها دارد. اما متاسفانه در بعضی مواقع به دلایل مختلف، رشد ابروها کم و یا متوقف می شوند و زیبایی خود را از دست می دهند. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که از کم پشتی ابروهای خود رنج می برید و دوست دارید در مدت زمان اندک شاهد رشد ابروهای خود باشید، در ادامه این متن همراه ما باشید. در این مقاله قصد داریم تعدادی از راه های افزایش رشد ابرو ها را به شما عزیزان معرفی نماییم.

مدت زمان رشد ابرو بسته به روش استفاده متفاوت است، اما پیشنهاد ما استفاده از راه های طبیعی می باشد:

⬇     ⬇     ⬇     ⬇     ⬇     ⬇     ⬇

✅رشد سریع ابرو با سیر

رشد ابرو

سیر رشد موی ابروها را بهبود می بخشد، اما ممکن است با سوزش زیادی همراه باشد. برای استفاده از این روش ابتدا باید آب سیر را بگیرید و سپس آن را روی ابروهایتان مالیده و اجازه دهید چند ساعت بماند. البته برای استفاده از این روش نیز رعایت نکاتی ضروری است.

به عنوان مثال قبل از استفاده بررسی کنید که به سیر حساسیت نداشته باشید و در صورتی که پوستتان ملتهب شد، هرگز از این روش برای رشد موی ابروهایتان استفاده نکنید. همچنین باقی ماندن سیر به مدت طولانی سبب ایجاد سوختگی بر روی پوست می شود. باید بعد از آنکه آب سیر روی ابروهایتان خشک شد، آنها را در جهت رویش بشویید و در روز حداقل دوبار این کار را انجام دهید.


کاشت ابرو


✅رشد سریع ابرو با پیاز

رشد ابرو

یکی دیگر از راه های افزایش رشد موی ابروها، استفاده از آب پیاز است. گوگرد موجود در آب پیاز سبب بهبود بافت های کلاژن مورد نیاز برای پرپشت شدن ابروها می شود و همچنین باعث تقویت فولیکول های مو نیز خواهد شد. برای استفاده از این روش آب یک پیاز کوچک را به مدت پنج دقیقه بر روی ابروهای خود ماساژ دهید و بعد از آن ابروهایتان را با آب سرد شست و شو دهید. در هر هفته یک بار این روش را انجام دهید تا به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

❌رشد ابرو با قرص ال دی

رشد ابرو

برخی از خانم ها تصور می کنند که با کمک قرص های ضدبارداری نظیر قرص ال دی می توانند ابروهای خود را تقویت کنند؛ گاهی برخی این قرص ها را در آب حل کرده و بر روی ابروهای خود می گذارند. اما این یک باور غلط در بین خانم ها است و در رشد مجدد ابروها هیچ تاثیری نخواهد داشت.

تفاوت لیفت ابرو لیزر با نخ

✅رشد و تقویت ابرو با استفاده از روغن بادام

رشد ابرو

روغن بادام یکی از روغن های محبوب در بین خانم ها و آقایان است که دسترسی به آن آسان است. این روغن از پروتئین هایی تشکیل شده است که سطح پوست را بازسازی می کند. این روغن چه به تنهایی و چه در ترکیب با سایر شوینده ها به درخشان و مقاوم کردن موها و رشد ابروها کمک می کند. برای رشد ابرو خود از روغن بادام تلخ و برای بهبود انعطاف پذیری پوست خود از روغن بادام شیرین استفاده کنید.

✅رشد ابرو با کمک روغن فندق

رشد ابرو

یکی دیگر از مواد طبیعی که برای پرپشت شدن ابرو ها استفاده می شود، روغن فندق می باشد. این روغن نه تنها به رشد کمک می کند، بلکه از ریزش آنها نیز جلوگیری می کند. مقداری از این روغن را بر روی ابروهای خود ماساژ دهید و اجازه دهید که شب تا صبح روی آنها بماند. هر شب این درمان را تکرار کنید تا به نتیجه دلخواه خود دست یابید.




مشاوره رایگان درباره درمان ابرو کم پشت

بدون دغدغه با کلینیک24 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *