دکتر پوست و مو و لیزر در نیاوران

اغلب افراد به دکتر پوست و مو لیزر در نیاوران، جهت درمان ریزش مو، رفع لک صورت، درمان جوش و جای جوش و لیزر ار اف و لیزر موهای زائد و لیزر خالکوبی برای پاک کردن تتو  غیره مراجعه می کنند چرا که دکتر پوست و مو و لیزر در نیاوران از انواع روش های درمانی دارویی، لیزری و طبیعی جهت بهبود و رفع مشکلات پوست و مو و جلوگیری از بروز مشکلات استفاده می کند.

زیبایی در پوست و مو همواره برای افراد بسیار مهم تلقی می شود و گاهی به دلیل شرایط محیطی، فیزیکی و یا حادثه دچار مشکلات می شوند بدین خاطر افراد در پی دکتری با تجربه در زمینه پوست و مو می باشند که دکتر پوست، مو در نیاوران انتخاب مناسبی می باشد.  

فیلم زیر نحوه جوانسازی و پاکسازی و نابودی جای جوش در کلینیک زیبایی مریم را مشاهده میکنید.

 

کلینیک زیبایی و پوست و مو و لیزر نیاوران با بهترین تجهیزات در منطقه شمال تهران در خدمت شما عزیزان در جهت رفع مشکلات پوستی جای جوش های چرکی و سر سیاه آکنه لک های پوستی مشکلات ریزش مو و …. میباشد. که در هز زیمنه بهترین دستگاه را میتواندبرای رفه ناهنجاری ها استفاده کرد.

آدرس روی نقشه گوگل

کلینیک زیبایی نیاوران

خدمات دکتر پوست و مو در نیاوران

پیشنهاد کلینیک42 استفاده از خدمات این مرکز میباشد اما شما میتوانید در جدول زیر سایر مراکز و دکترین منطقه نیاوران را مشاهده کنید.

نام دکتر شماره تماس آدرس روی گوگل
دکتر سارا لطفی 021-225-79-338 گوگل مپ
مهتاب مستوفی زاده 021-222-38-220 گوگل مپ
دکتر فاطمه رمضانی 021-227-24-289 گوگل مپ

دکتر پوست و مو

درمان ریزش مو توسط دکتر پوست و مو در نیاوران : 

مو و ریزش آن همواره برای مردان و زنانه دغدغه می باشد و با مشاهده نشانه های ریزش مو به سرعت به دنبال روشی برای رفع آن هستند از این رو به روش های طبیعی و شیمیایی روی می آورند. دکتر پوست و مو در نیاوران جهت رفع مشکل ریزش مو انواع روش های دارویی و طبیعی را در اختیار افراد می گذارد.

یکی از روش های رفع ریزش مو خیساندن پوست سر به وسیله آب پیاز می باشد نکته مهم در خصوص پیاز وجود مواد معدنی فراوان است که سبب تقویت ریشه و ساقه مو می شود البته باید در نظر داشت افرادی که به پیاز حساسیت دارند نباید به هیچ عنوان از آن برای موهایشان استفاده کنند.

دکتر پوست و مو در نیاوران با علم به وجود مواد مغذی و مفید در پیاز که سبب تقویت فولیکول های مو می شود اقدام به استفاده از انواع ماسک های طبیعی و یا ماسک های آماده حاوی پیاز می کنند. که در این فرآیند ماسک های قبل و بعد از حمام موجود می باشد که جهت تقویت انواع مو و رفع مشکلات متنوع مورد استفاده قرار می گیرند.

بوتاکس پیشانی


درمان لک های صورت

اغلب لک های صورت با افزایش سن و به دلایلی چون عدم تعادل هورمونی، بارداری، مصرف دارو، کم خوابی، استرس و کمبود ویتامین ایجاد می شوند و برای درمان آنها دکتر پوست و مو در نیاوران روش های متنوعی چون استفاده از اسید های لایه بردار، جراحی با لیزر و یا استفاده از روش های طبیعی چون ماسک های طبیعی حاوی میوه ها و کرم های تقویت کننده پوست استفاده می شود.


درمان چین و چروک صورت :

با افزایش سن رفع چین و چروک صورت یکی از خواسته های افراد می باشد و برای این مسئله به پزشک مراجعه می کنند. دکتر پوست و مو در نیاوران برای رفع این مسئله به افراد انواع ماسک های ضد چین و چروک را توصیه می کنند ماسک هایی از جمله ماسک طلا این ماسک سبب تقویت و افزایش کشسانی پوست و کمک به متابولیسم تولید سلول های جدید و افزایش گردش خون می شود.

لازم به ذکر می باشد که قبل از انتخاب روش درمانی چه دارویی، لیزری، ماسک های طبیعی حتما با پزشک در زمینه حساسیت و آلرژی ها صحبت نمایید چرا که پوست و مو همانند دیگر عضو ها در برابر حساسیت ها واکنش نشان می دهند بدین خاطر دکتران پوست و مو در نیاوران در جلسات مشاوره به این نکات توجه می کنند.

از اینکه تا پایان متن ما را همراهی کردید از شما صمیمانه سپاسگزاریم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *