کدام دستگاه لیزر مو بدون درد است ؟

دستگاه لیزر مو بدون درد

ورود دستگاه لیزر مو بدون درد به دنیای زیبایی،  از جمله تحولات عظیم در این زمینه بوده و توانست بسیاری از مشکلات و شکایت های بانوان در خصوص رشد موهای زائد را مرتفع نموده و روشی نسبتاً دائمی و موثر در از بین بردن موهای زائد به شمار آید.  در این مقاله به بررسی دستگاه های لیزر مو پرداخته از مزایا و معایب آن‌ها با شما سخن خواهیم گفت. با ما همراه باشید.


 از بین بردن موهای زائد

  رویش موهای زائد و از بین بردن آنها یکی از بزرگ‌ترین شکایت‌های خانم ها بوده، در چند سال گذشته در جمعیت آقایان نیز از اهمیت زیادی برخوردار شده است. در گذشته تنها روش از بین بردن موهای زائد،  استفاده از تیغ،  پودرهای موبر و یا اصطلاحاً واجبی و روش های سنتی دیگری بود که تاثیر چندانی در ریشه کن نمودن این موها نداشته و در موارد بسیار زیادی،  التهابات پوستی،  خارش، سرخی و  درد موضعی را در آن ناحیه ایجاد می‌نمودند.

مرکز لیزر مو در تهران کجاست

 

دستگاه لیزر مو بدون درد

———-لیزر جای جوش———–


 ابداع و ورود دستگاه لیزر مو،  توانست مشکل ریشه کن کردن موهای زائد را مرتفع نموده و تمامی عوارض ایجاد شده به دنبال استفاده از روش های سنتی و قدیمی را خاتمه دهد.  دستگاه های لیزر مو،  انواع بسیار متفاوتی داشته و بسته به نوع ساختار مو، مکان رویش مو  و بسیاری از فاکتورهای دیگر،  در انواع مدل های آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

دستگاه لیزر مو بدون درد
تفاوت و مقایسه روش های برداشت مو
مقدار نفوذ اشعه در دستگاه های مختلف
مقدار نفوذ اشعه در دستگاه های مختلف

 انواع دستگاه لیزر مو بدون درد و با درد!

IPL

 این روش یکی از قدیمی ترین و ارزان ترین روشهای لیزر مو بوده و تاثیر چندانی در ریشه کن کردن موهای زائد نخواهد داشت.  تحقیقات نشان داده است در این روش،  نوعی پرتو تقویت شده را جایگزین نور با طول موجهای مختلف نموده و تنها مزیت آن،  پرداخت هزینه های کمتر است.

لیزر مو های زائد کل بدن

 لیزر دایود

 لیزر دایود یکی دیگر از انواع لیزر های مورد استفاده در ریشه کن کردن موهای زائد است که دارای مزایایی مانند قدرت نفوذ بالا به فولیکول های مو و قابلیت استفاده برای انواع رنگ پوست ها بوده به دلیل عدم امکان تعویض قسمت سرپوش، از لیزرهای غیر بهداشتی به شمار می آید که ممکن است باعث ایجاد عوارضی مانند التهابات پوستی و درد شدید شود.

رفع سیاهی دور چشم با هایفوتراپی لیزر و میکرونیدلینگ👉

 لیزر اندی یاگ

دستگاه لیزر مو بدون درد : این نوع دستگاه ، پس از لیزرهای دایود به بازار آمده و نسبتا تخصصی تر به شمار می آید. معمولا از این نوع دستگاه لیزر، جهت از بین بردن موهای زائد در پوست های تیره استفاده شده و از ویژگی های بسیار مهم آن، عدم ایجاد واکنش های پوستی و درد پس از انجام این روش می باشد.د

دستگاه لیزر مو بدون درد


لیزر درمانی و از بین بردن موهای زائد

 امروزه لیزر درمانی از جمله روش های قطعی و دائمی در خصوص از بین بردن موهای زائد می باشد.  در این روش،  با استفاده از دستگاه، نور با طول موج مشخصی به ناحیه مورد نظر تابانده شده و پس از عبور از لایه های پوست به فولیکول های مو و مواد موجود در آنها به ویژه رنگدانه های ملانین رسیده و با هدف قرار دادن آنها منجر به تخریب و از بین رفتن ملانین و فولیکول های مو خواهد شد.  در این روش به سلول های پوستی کمترین آسیب ممکنه وارد شده و تنها هدف از بین بردن فولیکول های مو می باشد.

 


دستگاه لیزر موی الکساندرایت

 این دستگاه، یکی از جدیدترین نسل های لیزر مو بوده و بهترین،  موثرترین  و قطعی ترین اثر را بر  پوست های روشن و سفید اعمال می نماید.  دستگاه لیزر مو با مکانیسم الکساندرایت  یکی از انواع تخصصی و محبوب  دستگاه های لیزر مو بوده  و در بیشتر مراکز و کلینیک های پوست و مو و زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

در این دستگاه،  نور با طول موجی در محدوده  ۷۵۵ نانومتر به ناحیه مورد نظر تابانده شده  و پس از عبور از لایه های پوست و تبدیل به انرژی گرمایی،  رنگدانه های ملانین را به شکل کامل جذب و غیر فعال خواهد نمود.  علت محبوبیت لیزر موی الکساندرایت،  ایجاد عوارض جانبی، حساسیت های پوستی، درد و ناراحتی بسیار ناچیزی است که حین انجام لیزر احساس خواهد شد.



مرکز لیزر مو در تهران کجاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *