درمان میگرن با تزریق ژل

درمان میگرن با تزریق ژل

تحقیقات نشان می دهند که تزریق بوتاکس فقط برای رفع چین و چروک پوست به کار نمی رود و استفاده از آن برای درمان سردردهای میگرنی مفید است. تزریق بوتاکس برای بهبود میگرن می تواند باعث قطع شدن یا کمتر شدن شدت آن شود. البته تاثیر آن در افراد متفاوت است و ماندگاری آن چیزی حدود 4 تا 5 ماه است.

کلینیک زیبایی پاسداران بوتاکس ژل هایفوتراپی لیزر

پس درمان قطعی میگرن نیست. 

ناحیه های سردرد در صورت و نام آن ها
ناحیه های مربوط به سردرد در صورت

تاثیر تزریق بوتاکس بر میگرن

در سراسر دنیا معمولا از بوتاکس برای رفع چین و چروک صورت استفاده می شود. اما طی تحقیقاتی بعضی از پزشکان در سال های قبل برای بیمارانی که مشکل ضعف دست و پا داشتند استفاده می کردند.

اما اکنون برای درمان موقت میگرن هم از تزریق ژل استفاده می کنند. البته توصیه پزشکان بر این است که برای انجام این کار حتما به یک متخصص کاربلد مراجعه شود.  بعد از بررسی های بسیار توسط متخصصان در آمریکا و اروپا ، این روش گواهی ای از سازمان غذا و دارو آمریکا دریافت کرد که مهر تاییدی بر آن است. 


میگرن

مراحل و هزینه تزریق ژل پیشانی


درمان میگرن با تزریق ژل

برای انجام این تزریق بیمار تحت آزمایش های مختلفی قرار می گیرد و از هر نظر مورد بررسی قرار می گیرد تا آماده تزریق شود. تزریق ژل در محل هایی است که طبق پروتکل سازمان غذا و دارو آمریکا اعلام شده است.


معرفی بهترین مارک های ژل لب و صورت +کلینک

یعنی در 31 نقطه از عضلات سر و گردن که 7 نقطه در پیشانی، 4 نقطه در گیجگاهی هر طرف سر، 3 نقطه در عضلات پس سری هر طرف، 2 نقطه در عضلات گردن از دو طرف و 3 نقطه در عضلات سرشانه دو طرف، تزریق صورت می گیرد. در نتیجه با تزریق زیبایی بسیار تفاوت دارد و باید یک متخصص مغز و اعصاب این تزریق را انجام دهد. 

تزریق ژل با فلج کردن عضلات باعث شل شدن آنها می شود و در نتیجه درد ناشی از میگرن را کاهش می دهد.

البته در آزمایشاتی که قبلا انجام شده 80 درصد از افرادی که تزریق ژل کرده اند دچار سردرد کمتری شده اند و 20 درصد بقیه افراد تاثیری از تزریق بوتاکس ندیده اند. مدت زمان تاثیر بوتاکس تقریبا 3 تا 4 ماه است و بعد از این مدت دوباره باید تزریق صورت بگیرد.


مشاوره رایگان درباره درمان میگرن با تزریق ژل

بدون دغدغه با کلینیک24 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

کلینیک زیبایی نیاوران

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *