درمان لاغری صورت با تزریق چربی

درمان لاغری صورت با تزریق چربی

لاغری صورت با تزریق چربی یکی ازروش های زیباسازی پوست ودرمان لاغری آن می باشد، درمان لاغری صورت با تزریق چربی شرایط خواستی داردکه بیمارملزم به رعایت آن است.

این روش امروزه بین عموم مردم بسیار فراگیر شده است. البته این روش تنها جهت درمان لاغری نیست چرا که با افزایش سن و گذر از زن سن 35 سالگی افراد در برخی از نواحی صورت خود مانند گونه ها، چشم ها چین و چروک هایی دیده می شود که افراد جهت بر طرف کردن آن به سمت عمل های جراحی و غیر جراحی از قبیل راهکاری جهت رفع لاغری صورت با تزریق چربی می روند.

درمان لاغری صورت با تزریق چربی


روش درمان لاغری صورت با تزریق چربی:

در این روش چربی مورد نیاز را از قسمت هایی از بدن بیمار همچون شکم و یا ران ها برداشته و در مکان مورد نظر تزریق می شود. البته لازم به ذکر است که این روش تنها برای درمان لاغری صورت نبوده و افراد برای حجیم کردن گونه ها، لب ها و رفع چین و چروک ها استفاده می کنند. اکثر افرادی که می خواهند درمان لاغری صورت با تزریق چربی را انجام دهند این دغدغه را دارند که آیا این روش درد و خونریزی دارد جهت پاسخ به چنین سوالی باید ذکر کرد که این روش درمان در سه مرحله لیپوساکشن، تصفیه چربی، تزریق چربی انجام می شود.

لیپوساکشن : _________________________________________________

در این مرحله چربی مورد نظر از هر قسمتی از بدن که چربی کافی دارد برداشته می شود جهت کاهش درد و خونریزی از بی حس کننده موضعی استفاده می شود، سپس چربی مورد نظر توسط سوزن مخصوص از ناحیه مورد نظر برداشته می شود که سبب ایجاد شکاف کوچکی می شود که بعد شکاف را با بخیه ترمیم می کنند.

تصفیه چربی : _________________________________________________

چربی بدست آمده را باید فیلتر نمود تا خون، روغن، بی حس کننده از سلول اولیه چربی جدا گردد.

تزریق چربی : _________________________________________________

در ناحیه ای که قرار است چربی قرار بگیرد مقدار بی حس کننده زده می شود و با استفاده از سوزن های مخصوص چربی منتقل می شود. عوارض و خطرات لاغری صورت با تزریق چربی:

قبل از انجام هر گونه عملی باید به عوارض و مزایای آن توجه کرد و در صورتی که مزایای آن بیشتر از عوارضش باشد انجام گیرد. آنچه در این عمل حائز اهمیت است توجه به افزایش و کاهش وزن است، چرا که با کاهش وزن چربی های بدن کم می شود و این مسئله تاثیر بر روی چربی که تزریق شده است دارد.

درمان لاغری صورت با تزریق چربی


مراقبت های لازم پس از درمان لاغری صورت با تزریق چربی:

 پس از انجام عمل اگر از بیهوشی استفاده شود فرد کمی احساس خواب آلودگی می کند و اگر از بی حسی موضعی استفاده شود ناراحتی فرد ناچیز بود، با این وجود فرد پس از عمل می تواند از داروهای مسکنی که پزشک تجویز می کند جهت تسکین درد استفاده نماید.

نکته مهم که بیماران باید توجه کننده عدم استفاده از یخ در ناحیه که چربی تزریق شده، ولی فرد می تواند با گذشت چند روز از حمام گرم استفاده کند، اگر حجم تزریق بالا بوده بهتر است بیمار چند روز غذاهای نرم استفاده نماید. جهت سرعت بهبود جهت رفع کبودی و تورم بهتر است در زمان استراحت سر بالاتر از قلب قرار گیرد

.

پس از جراحی در صورت داشتن درد و تورم زیاد می توان با زیر نظر پزشک از کمپرس خنک استفاده نمود.


آیا تمامی افراد برای انجام تزریق چربی در صورت مناسب هستند؟

خیر، تنها افرادی می توانند از این روش درمان استفاده نمایند که از سلامت جسمی و روحی مناسبی برخوردار باشند، در حقیقت فرد باید در نواحی مورد نظر چربی اضافه داشته باشد تا بتواند جهت چنین درمانی از آن ها استفاده نماید.

مناسب ترین مناطق جهت تزریق چربی:

درمان به روش تزریق چربی در بسیاری از مناطق بدن قابل انجام می باشد ولی بهترین مکان جهت چنین عملی، گونه، چانه، لب ها، نواحی زیر چشم می باشد، البته باید به تمامی نکات بهداشتی و تمامی عوارض آن قبل از جراحی در نظر گرفته شود. بهتر است قبل از جراحی با پزشک معتبر که در این زمینه تجربه کافی را داشته باشد مشورت شود.

مشاوره رایگان درباره درمان لاغری صورت با تزریق چربی

بدون دغدغه با کلینیک24 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

 

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

 

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *